×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
اعتماد به نفس

دانلود کتاب اعتماد به نفس

اعتماد به نفس
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست
نقد و بررسی

نام کتاب : اعتماد به نفس

نویسنده : باربارا دی آنجلیس

ناشر : نسل نو اندیش

مترجم : هادی ابراهیمی

تعداد صفحات : 104 صفحه

شابک : 978-964-588-595-1

تاریخ انتشار : 1397

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی, خانواده و روابط اجتماعی, کتابهای روانشناسی, خودشناسی و خودسازی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 49900 تومان


معرفی کتاب

" اعتماد به نفس " / دست یابی به آن و زندگی با آن

کتاب اعتماد به نفس با عنوان اصلی (Confidence: finding it and living it) اثری از باربارا دی آنجلیس (Barbara De Angelis) می باشد که با ترجمه هادی ابراهیمی، توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است. این کتاب تا کنون بارها تجدید چاپ شده است و نسخه حاضر چاپ نهم آن می باشد .

باربارا دی آنجلیس روانشناس، سخنران و نویسنده در زمینه موفقیت و رشد شخصی می باشد. کتابهای وی جزء آثار پرفروش در زمینه روانشناسی محسوب شده و تا کنون بیشتر از 8 میلیون نسخه از آنها به فروش رفته و به بیش از 20 زبان دیگر ترجمه شده است. آنجلیس در کتاب اعتماد به نفس از تجربیات مفید خود در زندگی می گوید . وی این تجربیات را زمانی که در مسیر تحول خود حرکت می کرد برای مبارزه با ترس و عدم خودباوری به دست آورد. این تجربیات باعث شد تا باربارا تبدیل به زنی شود که در حال حاضر همه او را به عنوان یک روانشناس حاذق، و سخنرانی موفق در سراسر جهان می شناسند.

فهرست مطالب

فصل اول. در جست‌وجوی اعتماد‌به‌نفس و خودباوری واقعی    
فصل دوم. چگونه از تخریب خویشتن دست بشوییم و به رؤیاهای  خود اعتماد کنیم؟    
فصل سوم. چگونه اعتماد‌به‌نفس و خودباوری را از همین اكنون  در خود تقویت کنیم؟    
فصل چهارم. چرا اعتماد‌به‌نفس ضعیف عادتی است که ترک آن مشکل است؟    
فصل پنجم. چگونه سه نوع اصلی از اعتماد‌به‌نفس و خودباوری را در خود شکوفا کنیم؟    
سخن آخر    
 

نقد و بررسی کتاب اعتماد به نفس

کتاب اعتماد به نفس (Confidence: finding it and living it) اثری از نویسنده آمریکایی باربارا دی آنجلیس است که در سال 1995 اولین چاپ آن منتشر شد.

اعتماد به نفس واقعی یک باور عمیق، به خود و توانایی هاست. این کتاب درباره با اعتماد به خود، اعتماد به تصمیماتی که می گیرید و همینطور اعتماد به جهان صحبت میکند.

در این کتاب توانمند و کاملاً کاربردی، باربارا دی آنجلیس معنای واقعی اعتماد به نفس را توضیح می دهد.

 

درباره کتاب

نویسنده این کتاب به دلیل نداشتن اعتماد به نفس، حرفه کنونی خود را تا 30 سالگی شروع نکرده بود و مدتی طول کشیده است تا توانسته منشا اصلی اعتماد به نفس را در خود پیدا کند.

به همین دلیل نویسنده، شروع به نوشتن کتابی درباره با اعتماد به نفس کرد و در آن نحوه رسیدن به چنین اعتماد به نفسی را شرح داد و راه کار هایی را برای تقویت این حس پیشنهاد داده است.

این کتاب ذکر میکند که هراندازه که در زندگی خود به موفقیت های بزرگی دست پیدا کنید ولی در اعماق وجودی خودتان اعتماد به نفس نداشته باشید، همه این موفقیت ها بی ارزش اند و اهمیتی ندارند.

 در فصل اول این کتاب به شما پیشنها می کند که به دنبال اعتماد به نفس حقیقی باشید و ادعا میکند اعتماد به نفس حقیقی از داخل شما سرچشمه میگیرد و ناشی از تعهدی است که شما نسبت به خودتان دارید.

در فصل دوم به ماهیت اعتماد به نفس حقیقی میپردازد و بیان میکند که سرچشمه اعتماد به نفس حقیقی به باور های درونی ما و به انجام کار هایی که میپردازیم، بر میگردد.

این کتاب در این قسمت اشاره میکند که اراده، نقش اساسی را در داشتن اعتماد به نفس حقیقی دارد و توصیه میکند اعتماد به نفس را به عنوان باوری که به انجام کار و توانایی های خود دارید نگاه نکنید بلکه خود را فردی بدانید که از انجام هر کاری برمی آید در حالی که افراد یا شرایط دیگر نمی تواند روی آن اثر بگذارد.

این کتاب ادعا میکند که زمانی که شما دنبال آرزویی نروید، همان زمانی است که در اعتماد به نفس شما خللی ایجاد شده است. برای موفقیت باید تمایل به انجام هر کاری را به صورت بلند مدت داشته باشید نه این که کار را فقط برای مدت کوتاهی به درستی انجام دهید.

 در فصل سوم به چگونگی ایجاد اعتماد به نفس در خود میپردازد ودر اولین قدم این راه، از ما میخواهد که اعتماد به نفس کاذب را کنار گذاشته و از فریب دادن خود خود داری کنیم.

به شما آموزش میدهد که داشتن رویایی که شما را میترساند به این معنا نیست که در وجود شما مشکلی وجود دارد بلکه به خواننده یاداوری میکند که ترس یکی از ویژگی های ذاتی انسان است.

در این کتاب از عنصر اعتماد به نفس به عنوان محرکه ای برای پیمودن مسیر موفقیت یاد میکند و اعتماد به نفس را به عنوان حس امنیت یا خود برتری بر دیگران معرفی نمیکند و معنای باور حقیقی به خود را به مخاطب معرفی میکند.

اعتماد به نفس این اطمینان را به شما میدهد که اگر در مسیری قدم می گذارید و دراین مسیر اشتباهاتی را انجام میدهید، به شما اطمینان میدهد که مسیر موفقیت در پیش روی شماست و در این صورت شما باید خود را فردی موفق بنامید.

در فصل چهارم میخواهد به شما بگوید که مقاومت کردن برای نداشتن اعتماد به نفس، فقط به شما ضرر میرساند و هیچ نفعی برای شما ندارد.

این کتاب تنها فایده نداشتن اعتماد به نفس را، ترحم دیگران نسبت به شما میداند؛ زیرا شما تصمیمات خود را براساس خواسته آنها میگیرید به همین دلیل در چشم دیگران به صورت جدی دیده نمی شوید و آنها به شما به چشم رقیب خود نگاه نمیکنند.

این فصل از کتاب به شما می آموزد که نداشتن اعتماد به نفس به شما اجازه میدهد که در هر کاری دست روی دست گذاشته و بهانه بتراشید و همین که مجبور نیستید ریسکی را بپذیرید دلیل واضح است که دیگران هم از شما انتظار کاری را ندارند و در آخر تنها چیزی که به دست می آورید ترحم دیگران است.

این کتاب ادعا دارد که در صورتی که قدرت شهامت را در خود پرورش دهید، به درجه ای بالایی از اعتماد به نفس حقیقی میرسید.

در این فصل به معرفی اعتماد به نفس احساسی میپردازد. از این نوع اعتماد به نفس به عنوان توانایی تسلط بر روی احساسات یاد میشود.

اعتماد به نفس احساسی این است که بدانید در لحظه حال چه احساسی دارید تا به شما در گرفتن انتخاب های احساسی و عاطفی مناسب در زندگی کمک کند.

مهم ترین اعتماد به نفس، اعتماد به نفس معنوی میداند و این اعتماد به نفس را پایه دو اعتماد به نفس قبلی بیان میکند.

و ادعا میکند که اعتماد به نفس حقیقی آن است که شما هر سه این اعتماد به نفس ها را به طور یکسان داشته باشید.

در فصل پنجم این کتاب اعتماد به نفس را به سه دسته کلی تقسیم میکند و درباره با هر بخش توضیخاتی را به خواننده میدهد و روش های تقویت اعتماد به نفس را به شما آموزش میدهد.

 

Confidence: finding it and living it

 

جملات برگزیده کتاب اعتماد به نفس

  • هر آن چه بدان نیاز دارید تا بتوانید به رویاهای خود برسید و به آن ها جامه ی عمل بپوشانید هم اكنون از آن شماست.
  • هر گونه فقدان یا كمبود اعتماد به نفسی كه در خود احساس می كنید، توهمی بیش نیست.
  • شما مخلوق باشكوه و بی كم و كاست خالقی مهربان و صاحب شعور هستید.
  • شما مقتدرتر از آن هستید كه حتی فكرش را هم بتوانید بكنید.
  • هر چه خودتان را بیشتر دوست داشته باشید و از زندگی خود  بیشتر لذت ببرید خالق را نیز ارج نهاده و به بزرگی و عظمت خواهید ستود.
  • هرچه زیبایی های واقعی خود را بیشتر آشكار كنید و موهبت منحصر به فرد و بی همتای خود را ابراز دارید، هستی و موجودات نیز زندگی شما را قرین شور و شعف و شادمانی و سرور بیشتری خواهند كرد.
  • نقطه ای که در آن از تعقیب رویاهایتان چشم پوشی می کنید همان نقطه ای است که اعتماد به نفس شما در آن آسیب دیده و مختل شده است، این نقطه همان نقطه ای است که در آن به خودتان اعتماد کافی ندارید.
  • هرچه هم بیشتر منتظر تعقیب رویاهایتان بمانید، اعتماد به نفس خود را بیشتر از دست خواهید داد و در عوض بر ترس ها و نگرانی های شما افزوده خواهد شد. این ترس که شاید هرگز به خواسته ها و آرزوهایتان نرسید
  • عتماد به نفس حقیقی این نیست که وانمود کنید و نترسید، اعتماد به نفس واقعی آن است که بدانید و مطمئن باشید با اینکه می ترسید اما بی گمان دست به عمل خواهید زد.
  • اولین قدم در راه تقویت اعتماد به نفس و خودباوری این است که وانمود نکنیم اعتماد به نفسمان از آنچه به راستی حقیقت دارد، بیشتر است

 

درباره نویسنده

 باربارا دی آنجلیس متولد چهارم مارس سال 1951 است و به عنوان نویسنده، روانشناس، مشاور خانواده و سخنران در آمریکا شهرت دارد.

او در دانشگاه سیرا مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی و در دانشگاه کلمبیا پسفیک مدرک دکترای خود را دریافت کرد.

باربارا دی آنجلیس با کتاب های پرفروش «راز هایی درباره مردان که هر زنی باید بداند» و «رازهایی درباره ی زنان که هر مردی باید بداند» در ایران به شهرت رسید.

باربارا با سختی زیادی بزرگ شد به طوری که پدر و مادر وی زمانی که او تنها 11 سال سن داشت از هم جدا شدند و آسیب بدی به وی زدند؛ اما این سختی ها و به چالش کشیدن ها سبب شد تا او قله های موفقیت را یکی پس از دیگری بالارود.

با وجود این که بیشتر تخصص وی درباره با مسائل ازدواج است، اما خود بار ها در زندگی زناشویی خود دچار شکست شده است. با این حال وی معتقد است که از گذشته خودش پشیمان نیست و اگر به عقب بازگردد دوباره همین راه را طی میکند.

بار بارا دی انجلس کتاب های فراوانی را در سه حوزه پرفروش نوشته است و توانسته است کتاب های خود را به بیش از 8 میلیون نسخه به فروش برساند

 

باربارا دی آنجلیس

 

کتاب های نویسنده

  • رازهایی درباره ی مردان که هر زنی باید بداند: کتابی درباره ی عشق و روابط جنسی
  • رازهایی درباره ی زنان که هر مردی باید بداند: کتابی جامع درباره ی شناخت زنان
  • سوپ مرغ برای تقویت روح همسران: داستان هایی ایدئال برای زندگی با عشق
  • اعتماد به نفس
  • با هم بودن
  • راهنمای زناشویی موفق
  • کتابچه تمرین ها، آزمون ها و راهنمای شخصی
  • ده راز زندگی که هر زنی باید بداند
  • رازهای عشق ورزی
  • چطور به این وضعیت دچار شدم؟
  • شناخت عشق واقعی
  • الهام هایی درباره ی عشق
  • آیا تو آن گمشده ام هستی؟
  • راز موفقیت زنان در اجتماع
  • اعتمادبه نفس؛ آن را بیابید و با آن زندگی کنید

 

کتاب اعتماد به نفس

نتیجه گیری

بارابارا دی آنجلس قصد دارد به خوانندگان نشان دهد که چگونه می توانند منبعی از اعتماد به نفس را در درون خود پیدا کنند که به آنها جرات انجام هر تصمیمی که بخواهند بگیرند میدهد.

وبسایت کتابچین از بزرگ ترین سایت های ارائه دهنده کتاب های الکترونیکی و صوتی است.

 میتوانید این کتاب را به ترجمه هادی ابراهیمی توسط انتشارات نسل نو اندیش منتشر شده است را از سایت کتابچین دریافت نمایید.

 

 

به قلم نگار تورانی

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات نسل نو اندیش

کتاب های دیگری از نویسنده باربارا دی آنجلیس

ویدئوهای مرتبط با کتاب

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
زینب ایمان فر

خوب

1402-12-18

امیر حسین عطائی دوست

عالی

1401-01-14

maryam

من از خانم دی انجلیس کتابهای دیگه هم خوندم. این کتاب در مقابل دیگر کتابهای ایشون، سطح پایینتری داره، و اصلا اون چیزی که انتظار داشتم نبود.

1400-08-26

هلنا کامیابی

این کتاب اولین کتابیه که توی زمنیه خودشناسی خوندم. کتاب خوبی بود و من که خیلی ازش استفاده کردم.

1400-08-24

هلنا کامیابی

خوب بود و موارد خیلی زیادی رو از این کتاب متوجه شدم.

1400-08-22

manije

کتاب خوبیه برای افرادی که به خودشون باور ندارن. بخونید و به کار ببرید و لذت ببرید.

1400-08-17

سمیه

عالی بود. ممنون

1400-07-19

behnaz.sadeghi

این کتاب بسیار عالیه. خیلی از ما کلا نمی دونیم اعتماد به نفس یعنی چی. ولی با خوندن این کتاب خیلی چیزا میشه فهمید.

1400-07-18

مانی زوجی

من از این کتاب خیلی چیزا یاد گرفتم. با توجه به نظراتی که خوندم، این کتاب ممکنه برای بعضی افراد خوب باشه و برای برخی دیگه نه. فکر میکنم بیشتر به شخصیت مخاطب و نحوه برداشت از مطالب کتاب بستگی داره.

1400-07-06

parastoo

کتابش به نظرم خیلی خوب نبود. چون در عمل چیزی برای افزایش اعتماد به نفس ارائه نمیده. بیشتر در مورد خصوصیات افرادی که اعتماد به نفس ندارن و ... صحبت می کنه و راهکار عملی خاصی ارائه نمی ده.

1400-06-17

hadad

توی کتاب میگه که برای افزایش اعتماد به نفس باید به خودباوری برسی و برای رسیدن به خودباوری باید تلاش کنی، و باز میگه چون اعتماد به نفس نداری، تلاش نمی کنی. یجورایی توی یه دور باطل میفتی که میگه باید تلاش کنی، و از طرفی میگه که برای تلاش، اعتماد به نفس نیاز داری.

1400-04-22

حسینعلی نجف زاده اصل

خیلی کتاب جمع و جور و خلاصه ای بود.

1400-04-19

مهدی امیدنژاد

اگه عمیق کتاب رو بخونید و ببینید که نویسنده چطور با ترساش مقابله کرده، شما هم می تونید ضامن موفقیت خودتون باشید.

1400-04-14

leyla kalaei

کتاب خوبی بود و برای افزایش اعتماد به نفس من خیلی کمکم کرد.

1400-03-19

مریم مجیدی

باربارا انجلیس نویسنده معروفی توی حوزه خودشناسی و موفقیت هست. هنوز این کتاب رو نخوندم ولی با توجه به سابقه کتاباش باید خوب باشه.

1400-03-01

جمشید ابی زاده

احساس من این بود که بیشتر به موارد تئوریک پرداخته تا موارد عملی. یعنی وقتی کتاب تموم میشه، هنوز احساس اینو داری که یه چیزای دیگه هم باید گفته میشد که نشد.

1400-02-28

اسماعیل فاطمی

کتاب خوبیه و خوب هم ترجمه شده. جمع بندی کتاب رو میشه در دو کلمه تلاش و خودباوری خلاصه کرد.

1400-01-19

اسد کشاورز

کتابیه که به طور خلاصه نکات مورد نیاز برای افزایش اعتماد به نفس رو بیان میکنه.

1399-12-25

ssoltani

کتاب خیلی خوب شروع میشه، ولی خوب تموم نمیشه.

1399-12-25

برچسب ها