×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
الفبای بازاریابی نوین

دانلود کتاب الفبای بازاریابی نوین

الفبای بازاریابی نوین
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست
نقد و بررسی

نام کتاب : الفبای بازاریابی نوین

نویسنده : علی شیخ زاده

ناشر : امکان امروز

تعداد صفحات : 97 صفحه

شابک : 978-600-040082-8‬

تاریخ انتشار : 1393

رده بندی دیویی : 658/8

دسته بندی : تبلیغات، بازاریابی و فروش, کتابهای اقتصادی

نوع کتاب : PDF

قیمت نسخه الکترونیک : 15000 تومان


معرفی کتاب

"الفبای بازاریابی نوین"  نوشته علی شیخ زاده می باشد که در سال 1393 توسط انتشارات امکان امروز منتشر شد .

بازاریابی، نوعی جنگ متمدن است که برتری در آن با کلمات، ایده ها و تفکر انضباطی به دست می آید. در واقع بازاریابی، یافتن راه هموار تا کسب درآمد است و این مسیر نه تنها همواره به یک شکل انجام نمی گیرد، بلکه هر بار، راه حل و مسیری متفاوت خواهد داشت. پیروزی در دنیای رقابت امروزی نیازمند استراتژی مناسب بازاریابی است. اما در شرایط فعلی بازار که، پیچیده بودن اولین ویژگی آن بوده و همچنین ورود فناوری جدید اطلاعاتی، تغییر مداوم در شرایط رقابتی و...، تصمیم گیری در خصوص نوع استراتژی بازاریابی را دشوار نموده است.

عوامل متعددی در انتخاب استراتژی بازاریابی تأثیرگذار است که از بین آنها می توان به رقبا، مشتریان، قیمت، کانالهای توزیع و... اشاره کرد. در این بین رفتار مصرف کنندگان یکی از عوامل فرعی اما کلیدی است که می تواند نقش موثری در انتخاب استراتژی بازاریابی ایفا نماید. تعریف ارتباط بین الگوی رفتار مصرف کنندگان و استراتژی بازاریابی به بازاریابان کمک می کند تا در انتخاب نوع استراتژی بازاریابی در بازارها، تصمیم گیری بهتری داشته باشند.

در بازاریابی نوین، توجه به روابط بین مشتری و فروشنده که در این کتاب به آنها اشاره خواهد شد، به سادگی جایگاه اثربخش بازاریابان در قبال مشتریان را ترسیم می کند.

فهرست مطالب

فصل اول

تعریف بازاریابی

بازاریابی در یک نگاه

قورباغه بازاریابی

بابا در بازاریابی

ارتباط بازاریابی با فروش

ضرورت و اهمیت تحقیقات بازاریابی

گا مهای اجرایی تحقیقات بازاریابی

فرهنگ و خرده فرهنگ در صنعت بازاریابی

بازاریابی تلفنی

 

فصل دوم

تعریف بازار

دسته بندی بازارهای هدف

مشتری

خریدار

شرایط خرید

اعمالی که بر رفتار خریدار و فروشنده تأثیر می گذارد

محر کهای اثرگذار بر رفتار خرید

عوامل موثر بر رفتار خرید

دوره عمر و رفتار خرید

 

فصل سوم

وظایف یک بازاریاب

سازما نهای بوفالویی و غازی و تاثیر آن در بازاریابی

پنج درس از الگوی پرواز غازها برای بازاریابان

دلواپس یهای بازاریاب

اصول موفقیت در معرفی و فروش محصول

رو شهای فرونشاندن خشم مشتری

کلمات ممنوعه برای یک بازاریاب

اشتباهاتی که فروش را کاهش م یدهد

اعتماد به نفس در بازاریابی

سه گام مهم برای داشتن اعتماد به نفس

عوامل فقدان اعتماد به نفس

مبتلایان به فقدان اعتماد به نفس

هفت راهکار احیاء اعتماد به نفس

هدف گذاری

حال تهای برنامه ریزی

چگونه بازاریابی محصول و خدمت خود را شروع کنیم؟

 

فصل چهارم

روابط چهارگانه با مشتری

مراحل برقراری ارتباط با مشتری

مدیریت ارتباط با مشتری

سوابق CRM

چرا به CRM نیاز داریم؟

مشتری یاری

 

فصل پنجم

زبان بدن

طبقات اجتماعی در ایران

اصول رفتار با افراد سرسخت

تحلیلی بر  کتاب الفبای بازاریابی نوین

دنیای اقتصاد و تجارت بر اساس یک اصل کاملا ساده ساخته و پی ریزه شده است. تجارت دو پایه به نام های خریدار و فروشنده دارد و کسب و کار پلی است که میان این دو رابطه برقرار می کند. این تمام داستان اقتصاد به این گستردگی و پیچیدگی می باشد. اگر شما بتوانید این داستان را به درستی درک کنید، درست مانند انیشتن خواهید بود که تنها دلیل درک و توانایی خود را، فهمیدن این نکته دانست که روی کره خاکی قدم میزند.

اما وقتی وارد عمق مطالب و نحوه ساختن آن پل، ویژگی های هر پایه و چگونه در کنار یکدیگر قرار گرفتن آن ها می شویم، متوجه می شویم که دنیای اقتصاد به شکل عجیبی آسان ولی سخت است. مفاهیم قابل و فهم هستند اما وقتی به مرحله اجرا می رسند از کارکرد باز می ایستند. علتش نیز کاملا واضح است، چرا که در دو سوی رابطه تجاری، انسان قرار دارد.

انسان موجودی است که توسط دو قوه عقل و احساس کنترل می شود. مجموعه و ترکیب این دو درکنار یکدیگر معجونی خارق العاده ای می سازد که برای هرکسی طعمی متفاوت دارد. از این رو نمی توان برای آن دو پایه اساسی علم اقتصاد قانون متقن و مشخصی تعریف کرد و به همین دلیل است که قوانین و روابط و ... گاها از پاسخ گویی باز می ایستند. این داستان وقتی سخت تر می شود که این رابطه بخواهند به طور مستقیم درباره یکی از این پایه ها که اصولا قسمت خریدار و مشتری است، صحبت کند. بازاریابی دقیقا آن قسمت از اقتصاد است که مستقیم با مشتری در ارتباط است و با مجموعه از روابط و قوانین قصد دارد وی را تبدیل به پایه ای برای کسب و کار خود کند. کتاب الفبای بازاریابی نوین دقیقا قصد دارد به همین موضوع بپردازد.

 

الفبای بازاریابی نوین

 

از صفر تا صد مجموعه قوانین بازاریابی

گرچه امروزه در علم اقتصاد درک اصل موضوع و روانشناسی اقتصادی حرف اول را می زند اما با این حال نمی توان از اهمیت روابط و قوانین چشم پوشی کرد. برای مشخص شدن این موضوع بهترین مثال شعر و شاعری می باشد. شعر دارای قانون و قواعد بسیار است که هر شاعر در هر سبکی منزلم به رعایت کردن آن می باشد. اما کسی با رعایت این مجموعه قوانین شاعر نمی شود و شاعر برای شعر گفتن نیاز دارد الفبای فارسی را یاد بگیرد. اینگونه است که در هر بخش علم اقتصاد نیاز داریم تا با قوانین و الفبای آن آشنا شویم.

بازاریابی بخشی پیچیده در دنیای اقتصاد می باشد که برای پیاده سازی آن لازم است دو بخش کلی و مهم را یاد بگیریم. اول مجموعه قوانین و روابط در بازاریابی و آشنایی با انواع بازاریابی. دوم یادگیری روانشناسی و شخصیت شناسی تا حد لزوم. شما از طریق شخصیت شناسی میتوانید بفهمید بهترین روش بازاریابی که در بخش اول آموختید برای مخاطب شما چیست و چگونه می توانید از این روش استفاده کنید.

کتاب الفبای بازاریابی نوین دقیقا نوعی کتاب آموزشی محسوب می شود که قصد دارد بیشتر روش ها و روابط های مهم در بازاریابی و به بیان بهتر الفبای بازاریابی را به شما آموزش دهد. نکته بارز این کتاب این است که نویسنده آن ایرانی می باشد و این بدین معنی است که خود کتاب یک فیلتر اصلی را رد کرده است و روش های گفته شده مسلما بیشتر به درد مخاطبان داخلی میخورد. این سخن از این جهت است که کتاب حاضر چندمین کتاب نوشته شده از " علی شیخ زاده " می باشد. این تجربه بالا در زمینه اقتصاد و تجارت باعث شده است که به طور تجربی شخصیت کلی مشتری های ایرانی را بشناسد و همین شناخت باعث شده است که در کتاب الفبای بازاریابی نوین مواردی بیان شود که بیشترین نیاز را در خواننده ایرانی برطرف کند.

 

کتاب الفبای بازاریابی نوین

 

فصل بندی حرفه ای

یکی از روش هایی که می توان به خوب بودن و مفید بودن کتاب پی برد فهرست مطالب آن کتاب می باشد. وقتی به فهرست این کتاب نگاه می کنیم متوجه می شویم که ادعای کتاب مبنی بر الفبایی بودن آموزش ها صحت دارد. چرا که با توضیح پایه ترین مباحث شروه شده و روش های آکادمیک را در یک سوم پایانی کتاب جا داده است. مسلما وقتی شما هیچ کدام توقع ندارید در کلاس اول ابتدایی انتگرال را یاد بگیرید. وقتی با این تفکر و تصور مشغول خواندن کتاب شوید خشکی و آموزش بودن مطالب راحت تر درک می شود و بهتر می توان با آن کنار آمد.

نکته جذاب دیگر فصل آخر این کتاب می باشد. فصل آخر با عنوان زبان بدن می باشد. جای این عنوان و کم بودن حجم آن نشان دهنده یک مطلب جالب است و آن این که نویسنده خود با توجه به تجربیاتی که دارد می داند مرحله بعدی این داستان مباحث روانشناسی و  شخصیت شناسی است. بنابراین این فصل به عنوان دری است که خواننده راه را در انتهای کتاب گم نکند و بداند بعد از این کتاب سراغ چه مبحثی برود.

 


 

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگری از نویسنده علی شیخ زاده

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
مجتبی جعفری

ظاهراً اشکالی در فایل pdf وجود دارد که باعث شده خوانا نباشه

پشتیبان سایت

سلام اگر کتابها در کتابخانه شما وجود دارند ولی متن کتاب را به صورت صفحات سفید یا حروف ناخوانا مشاهده میکنید، لطفا یک بار فایل کتاب را از کتابخانه خود پاک کنید و مجددا دانلود نمایید. (برای اینکار در "کتابخانه من" کنار عکس هر کتاب آیکن سطل زباله قرار دارد که با لمس آن، فایل کتاب پاک شده و میتوانید مجددا آن را دانلود کنید. برای اینکار نیاز به پرداخت مجدد ندارید) .

1399-09-16

بهنام رزمی

فهرست محتوای خوبی داره اما صفحات بد اسکن شده و اصلا خوانا نیست!

پشتیبان سایت

با سلام فایل کتاب بررسی شد. این کتاب اسکن نشده و نسخه پی دی اف می باشد. شما میتوانید جهت مطالعه بهتر از گزینه بزرگ نمایی صفحات استفاده کنید

1398-12-23

برچسب ها