×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
اهرم های خوشبختی

دانلود کتاب اهرم های خوشبختی

اهرم های خوشبختی
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست
نقد و بررسی

نام کتاب : اهرم های خوشبختی

نویسنده : آنتونی رابینز

ناشر : نسل نو اندیش

مترجم : سیما فرجی

تعداد صفحات : 320 صفحه

شابک : 978-964-236-610-1

تاریخ انتشار : 1393

رده بندی دیویی : 158/1

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی, کتابهای روانشناسی, خودشناسی و خودسازی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 65900 تومان


معرفی کتاب

"اهرم های خوشبختی" /چگونه مزرعه سرنوشتمان را گل کاری کنیم؟

7 راهکار تاثیر گذار برای دستیابی به پیامد های عالی

کتاب حاضر با عنوان اصلی (The power to shape your desting) اثری از نویسنده  معروف و موفق آمریکایی آنتونی رابینز(Anthony Robbins) می باشد که با ترجمه ای از سیما فرجی، توسط انتشارات نسل نو اندیش منتشر شده است.

آنتونی رابینز جز سخنرانان انگیزشی می باشد که کتاب های زیادی در زمینه موفقیت  به چاپ رسانده است . کتاب های قدرت نامحدود و به سوی کامیابی از جمله کتاب هایی است که باعث شهرت عمده او در بین ایرانیان شده است.

کتاب اهرم های خوشبختی شامل فصل ها و تمرن هایی است که به خواننده کمک می کند مسایلی که در زندگی روزمره برایش اتفاق می افتاد را تحت کنترل خود درآورد.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:

"زندگی و مرگ شما تاحدودی برمبنای برداشت‌های شما شکل می‌گیرد. برداشت در واقع واژه‌ای ساده‌تر برای چگونگی ارزیابی‌کردنتان خواهد بود. بکوشید این جمله را نیز بنویسید و آن را همواره در دیدرستان قرار دهید: زندگی‌های عالی و استثنایی با ارزیابی‌های عالی و استثنایی ساخته می‌شود."

فهرست مطالب

              
            مقدمه    
            فصل اول    
            راهکار اول: شش نیاز عاطفی‌تان را به‌شیوه‌ای بهینه تأمین کنید    
            فصل دوم    
            راهکار دوم: تغییری سازنده را در سه‌گانه‌ی احساسی خودتان به‌وجود آورید    
            فصل سوم    
            راهکار سوم: جمله‌هایی شگفتی‌آفرین را درباره‌ی خودتان تکرار کنید    
            فصل چهارم    
            راهکار چهارم: بهترین ارزش‌های تأثیرگذار را در زندگی‌تان بیافرینید    
            فصل پنجم    
            راهکار پنجم: توانمندانه ارزیابی کنید    
            فصل ششم    
            راهکار ششم: سؤال بنیادینتان را آگاهانه طراحی کنید    
            فصل هفتم    
            راهکار هفتم: واژگانتان را تغییر دهید تا سرنوشتتان تغییر کند    
            فصل پایانی    
 

مقدمه

یکی از پرطرفدارترین اثر آنتونی رابنیز به نام  اهرم های خوشبختی شرح یکی از همایش های تاثیر گذار رابینز اوست. همایش ها برای کمک به تعداد محدودی از انسان های جغرافیایی خاصی طراحی می شوند اما کتاب و ثبت شدن آن کمک شایانی به تکرار همان روز باشکوه در روزهای آتی می شود.

پس این کتاب ثمر بخش و مفید بودن خود را در سالیان سال، در معرض دید مخاطبان قرار می دهد. این کتاب حاصل نگارش نویسنده ی قدرتمند و حاذق است. کتاب به یاد ماندنی، کتابی مملو از اهرم ها و راهکارهای پر کاربرد و تاثیر گذار که شاید آنها را نه، شنیده اید و نه به کار برده اید.

ارمغان این کتاب برای مخاطبانش راهکارهایی مفید است. که در زمینه ی پیشرفت شخصی ارائه می شود. اثر گذاری و روان بودن این متن بر کسی پوشیده نیست. به شرطی که  تک به تک فصل های کتاب را مطالعه کرده و سرمشق برنامه های روزانه ی خود قرار دهند.

این کتاب طرحی کلی از هفت راهکار را مطرح می کند. راهکارهایی که به ما توانایی قدرت تصمیم گیری می دهد. تصمیم گیری و روانه شدن به سوی  سرنوشتی که رویای داشتن آن را سالها در سر می پروراندیم. رسیدن به رویاها و گام زدن در سرزمین واقعیت برای انسان هایی که پشتکار دارند چندان بعید نخواهد بود. اگر که به این راهکارها اهمیت بدهند. یکی از نشانه های ساعی بودن مخاطب در مقابل این متن این است که از سرتا سر متن نت برداری کند. تا بتواند به تمرین های پیشنهادی فکر کند و بهترین نتیجه را بگیرد.

 

آنتونی رابینز نویسنده ی اثر اهرم های خوشبختی

 

نقد و بررسی کتاب اهرم های خوشبختی

حتما چیستی و شکل گرفتن کتابی پر مایه و مفید برای نویسنده ای چون آنتونی رابینز مهم بوده است. نیتی که نویسنده در آغاز کتاب مطرح کرده است، بیان کردن رنج و شادی است. شاید در نگاه اول تعریف و تبیین این دو جمله و مفهوم، کار آسانی به نظر بیاید. ولی پرداختن به دو واژه ی متضاد، در بطن متنی روانشناسانه و کاربردی دشوار است. دشواری و سختی کار بیشتر این است که چگونه از عهده ای این دو واژه بر آمده و بر آنها فائق آییم. این امر مهم در خلال متن یک دست و منسجم این کتاب جای گرفته است.

شادی و رنج باید کنترل شود تا هرگز نتوانند تاثیرات منفی خود را بگذارند. میزان قدرتمندی هر انسان در مقابله ی همان انسان با شادی و رنج سنجیده می شود. دعوت به تقویت روح و اعتماد بنفس در مواجه با شادی و رنج.

در این اثر نویسنده با بیان  سخنی از رنه دکارت مخاطب را وارد دنیایی از امیدواری می کند. رویارویی با رنج و شادی و نحوه ی مقابله با آنها برای زندگی هر فردی مهم و ضروری است. بعد از تقویت و صاحب شدن چنین روحیه ای باید مثلث احساسی را تقویت کنید. مثلثی که به باور ها و رفتارهایتان انسجام لازم را می بخشد. نکته ی کلیدی این بخش این است که تغییر دادن احساساتتان به تغییر دادن سرنوشتتان منجر می شود. انسان در سرتاسر زندگی خود با ترس هایی در زندگی برخوردار  خواهد کرد که باید مواجه با آنها و نوع مقابله با آنها را یاد بگیرد. زندگی عرصه ی تکرار ها و بازگویی ها است. عرصه ای بس بزرگی و مهیب. پس به خود باور داشته باشید و خوبی ها و نکویی ها را تکرار کنید. باید تکرار کنید که من می توانم، من لایق بهترین ها هستم، زندگی سرتاسر داستان است و متن تنها نویسنده ی داستان خود هستم پس با صلابت و قدرت به باز آفرینی و باز نگری خوبی و خوشبختی در زندگی می پردازم.

 

سمینارهای آنتونی رابینز در جهت موفقیت

 

انسان بهترین ارزیاب و بهترین سنجنده ی زندگی خویش است. بدون هیچ واهمه ای باید به ارزیابی خود بپردازیم.

به سخن دیگر، باید بدانیم اصلا سرنوشت چیست و چگونه ساخته می شود؟ هر انسان معمار زندگی خویش است. هر شخصی باید در زندگی خود سوال های بنیادینی داشته باشد. زیرا این سوالات باعث می شوند به عمق زندگی خود پی ببریم و بفهمیم چه چیزی می خواهیم. برای تغییر زندگی و سرنوشت خود باید واژگان را تغییر دهیم. تغییر در واژگان، تغییر در نوع تفکر انسان است.

 

نتیجه گیری از کتاب اهرم های خوشبختی

با خواندن کتاب به اهرم هایی دست می یابیم که ما را به سوی زندگی و سرنوشتی دوست داشتنی و پر از موفقیت سوق می دهند. انسان ها باید به خواسته های خود واقف باشند و برای رسیدن به آنها تلاش کنند. تلاشی مستمر و جانانه. این کتاب نوع تلاش، نوع نگاه و نوع بینش مخاطب را تغییر می دهد. داشتن هدف در زندگی و تلاش و کوشش برای  رسیدن به آن اهداف زندگی انسان ها  را آنگونه که لایق اش هستند تغییر می دهد. مطالعه ی این کتاب این قدرت به انسان می دهد تا هر چه بیشتر و بهتر به دنبال خواسته های خود باشند و برایشان تلاش کنند.

 

رسیدن به قله ی موفقیت هدف اصلی کتاب اهرم های خوشبختی

 

به قلم : مهدیه سلمانی

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات نسل نو اندیش

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها