×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
تالار گرگ

دانلود کتاب تالار گرگ

تالار گرگ
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست
افتخارات

نام کتاب : تالار گرگ

نویسنده : هیلاری منتل

ناشر : روزگار

مترجم : کیومرث پارسای

تعداد صفحات : 512 صفحه

شابک : 978-964-374-228-7

تاریخ انتشار : 1391

رده بندی دیویی : 914/823

دسته بندی : رمان های خارجی, داستان های آموزنده

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 95000 تومان


معرفی کتاب

"تالار گرگ"

کتاب حاضر با عنوان اصلی (Wolf Hall) رمانی به قلم نویسنده و منتقد انگلیسی هیلاری منتل (Hilary Mary Mantel) می باشد که با ترجمه ای از کیومرث پارسای توسط انتشارات روزگار منتشر شده است.
دامنه و وسعت این رمان بسیار گسترده است. «مانتل» تلاش دارد یک دوره پرهرج و مرج در تاریخ انگلیس را پوشش دهد اما نه قصه هنری هشتم و همسرش "آن‌بولین" بلکه ترجیحا قصه انسان‌هایی را بگوید که در پشت صحنه ماجرا با کشمکش های زیادی روبه رو بوده اند. "توماس کرامول"  صدراعظم پادشاه در پایان کتاب عنوان می‌کند که این پادشاهان نیستند که دنیای واقعی را می‌سازند بلکه افراد عادی کنارشان سعی می‌کنند با کشورهای مختلف مذاکره کنند تا دنیا را تغییر دهند و به نظر می‌رسد "مانتل" به این مسئله بسیار پایبند است و داستان کتابش را بر پایه اتفاقات اصلی زمان موردبحث قرار نمی دهد. مانتل برای نوشتن این کتاب موفق به دریافت جایزه بوکر 2009 شد .
در بخشی از این کتاب می خوانیم:
"در حالی که کتاب مناجات لیز را در دست دارد، به کنار پنجره می ‌رود. دختر او، گریس نیز دوست داشت همواره از پنجره، مناظر بیرون را مشاهده کند. امروز، مرد می ‌تواند رد انگشتان کوچک دخترک را زیر انگشتان خود کند. این ‌ها همه راز و نیاز و برای ما ساعات مقدسی است که در طول آن، صفحات این کتاب، از سوی یک کبوتر صلح، آشکار و مشخص می ‌شوند.
حضرت مریم روی سطحی تخته ‌کاری شده به زانو افتاده، فرشته ‌ای با او ملاقات می ‌کند. واژگانی که آن ‌ها رد و بدل می ‌کنند، روی طوماری نوشته می ‌شود. این طومار، در دست ‌های او قرار می ‌گیرد، به گونه ‌ای که به نظر می ‌رسد دست ‌های او، در حال صحبت کردن است. بال ‌های فرشته رنگی هستند؛ آبی آسمانی!
تام به صفحه ‌ای که در دست دارد، می ‌نگرد. روی صفحه، تصویری از دیدار با الیزابت کشیده شده است. حضرت مریم با شکمی اندکی برجسته، از سوی خواهرزاده باردار خود، الیزابت مورد استقبال قرار می ‌گیرد. پیشانی هر دو آن ‌ها بلند است و متعجب و حیران به نظر می ‌رسند. یکی از آن ‌ها، زنی باکره است و آرزوی دیگری نیز پس از سال ‌ها، برآورده شده است. گل ‌های بهاری زیر پای آن ‌ها روییده اند و هر یک از آن ‌ها تاجی از گل بر سر دارد."

فهرست مطالب

این کتاب فهرست ندارد.

  • برنده جایزه بوکر در سال 2009
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
محمدرضا

رمانی پرکشش و با شخصیت های مختلف و متنوع بود. نویسنده سعی کرده بود خیلی داستان را خیلی واقعی جلوه دهد و میتوانم بگویم که در این کارش موفق نیز بود. واقعا رمان جالبی بود و خواندنش را پیشنهاد میکنم.

1400-10-12

برچسب ها