×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
تحول روح تجلی عشق

دانلود کتاب تحول روح تجلی عشق

تحول روح تجلی عشق
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : تحول روح تجلی عشق

نویسنده : باربارا دی آنجلیس

ناشر : نسل نو اندیش

مترجم : فاطمه باغستانی

تعداد صفحات : 424 صفحه

شابک : 978-964-236-730-6

تاریخ انتشار : 1394

رده بندی دیویی : 204/4

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی, خودشناسی و خودسازی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 79900 تومان


معرفی کتاب

"تحول روح تجلی عشق" / دستیابی به خردی برتر؛ خلق زندگی سرشار از بیداری، آزادی و معنویت
کتاب حاضر با عنوان اصلی (Soul shifts) اثری از دکتر باربارا دی آنجلس (Barbara De Angelis) می باشد که با ترجمه ای از فاطمه باغستانی ، توسط انتشارات نسل نو اندیش منتشر شده است.
برخی کتاب ‌ها اطلاعات می ‌دهند و برخی ما را به سفر می ‌برند. این کتاب هر دو هدف را دنبال می ‌کند. امیدواریم کتاب تحول روح، تجلی عشق همان ‌گونه که نویسنده و بسیاری از افراد دیگر را دگرگون کرد، در شما نیز تحولی مثبت بیافریند.
اگر می ‌پرسید در این کتاب چه چیزهایی می ‌خوانید، باید بگوییم که کتاب تحول روح، تجلی عشق دو نوع محتوا دارد: محتوای اطلاعاتی و محتوای ارتعاشی. محتوای اطلاعاتی طوری طراحی شده که بر ذهن شما تأثیر بگذارد و همان چیزهایی را که همیشه از خواندن کتاب در نظر داشتیم؛ یعنی ایده ‌ها، مفاهیم و توضیحات جدیدی که روش ‌های جدید تفکر برای شناخت بهتر خویش و هستی هستند، بیاموزیم. اما محتوای ارتعاشی برای درک ذهنی ترسیم نشده بلکه قرار است دل و جان شما را نشانه گیرد تا تأثیری ژرف و حقیقی بر انرژی درونی و بیرونی شما داشته باشد. در ادامه مطالب بیشتری در مورد ارتعاش می ‌آموزید اما اکنون همین ‌قدر بدانید که هدف از این محتوای ارتعاشی کمک به دگرگونی درونی و حقیقی شماست.
توصیه می کنیم که کتاب حاضر را نه تنها منبع اطلاعات بلکه یک منبع انتقال انرژی نیز تصور کنید. در هر یک از این صفحات، مفاهیمی ذکر شده ‌اند که شاید ذهن نتواند آن ‌ها را درک کند. شاید کتاب ‌های دیگری از نویسنده حاضر یا نویسندگان دیگر خوانده و همین کیمیاگری را در آن ‌ها تجربه کرده باشید. اگر چنین تجربه ‌ای را از قبل نداشته ‌اید، از شما می ‌خواهیم این کتاب را با نگاهی متفاوت بخوانید و منتظر رویدادهای شیرین باشید. همچنین این آگاهی را داشته باشید که این کتاب فقط یک مجموعه از کلمات و ایده ‌ها نیست بلکه موجودی زنده است که همراه با او به نظاره ‌ انرژی ‌ای می ‌نشینید که به زندگی خود دعوت کرده ‌اید تا سفر زندگی را با عشق، هدایت و محبت ادامه دهید. هربار که جمله ‌ای از این کتاب می ‌خوانید، حس می ‌کنید پیری خردمند با شما صحبت می ‌کند. می ‌توانید حس کنید انرژی و عشقی که هر یک از این کلمات به قلب شما می ‌ریزند، چقدر دل ‌نشین و آرام ‌بخش ‌اند. خطوط این کتاب، حاوی تمرین ‌ها و تکنیک ‌هایی است که با انجام هر یک از آن ‌ها به ‌تدریج به فهم کامل دانشی دست می ‌یابید که از لایه ‌های معنویت و روح چشمه می ‌گیرد.
در بخشی از این کتاب می خوانیم :
" آخرین ‌باری که تصمیم گرفتید برای بهتر شدن حال خویش یک قطعه موسیقی گوش دهید به یاد دارید؟ شاید در حال رانندگی بودید یا در خانه یا دفتر به کاری مشغول بودید یا به کارهای روزمره خود می ‌رسیدید؛ قطعه ‌ای را انتخاب کردید و پس از چند دقیقه گوش سپردن به آن احساس آرامش، شادمانی و راحتی سراپایتان را فرا گرفت. فرض کنید همان لحظه دوستی از راه می ‌رسید و در حالی ‌که موسیقی در حال پخش شدن بود از شما می ‌پرسید: ظاهراً حالت خوب است. می ‌توانی چیزی را که موجب شده این همه تغییر کنی، به من نشان بدهی؟
شما هم به لپ ‌تاپ یا ضبط ‌صوت خود اشاره می ‌کنید، اما واقعیت این است که این ابزار تأثیر مثبت بر شما نداشته چون فقط وسیله ‌ای برای انتقال موسیقی است. پس موسیقی کجاست؟ می ‌توانید آن را لمس کنید یا ببینید؟ البته که نه، آن چیزی که آن گونه توانست تأثیر مثبت بر روحیه شما بگذارد، ابزار نبود بلکه ارتعاش یا امواج مثبت انرژی بود.
هنرمند آهنگساز آن قطعه ‌ موسیقی را طوری ساخته بود که ارتعاش آن در شنونده انرژی خاصی پدیدار کند. برای مثال، اگر می ‌خواستید احساس عاشقانه پیدا کنید قطعه ‌ای خاص را انتخاب می ‌کردید؛ اگر می ‌خواستید احساس تعالی پیدا کنید قطعه ‌ دیگر و اگر می ‌خواستید راحت ‌تر گریه کنید، نوعی متفاوت از موسیقی را انتخاب می ‌کردید. تفاوت در گزینش ‌ها به دلیل عناوین آن ‌ها یا نت ‌هایی که منتقل می ‌کنند، نیست بلکه به دلیل ارتعاش و امواجی است که مستقیم بر ارتعاش و موج انرژی شما تأثیر می ‌گذارند."

فهرست مطالب

پیشگفتار

مقدمه

بخش اول. دروازه ای به سوی بیداری آگاهانه

بخش دوم. اصول دگرگونی

بخش سوم. تحول روح برای معنویت عملی

بخش چهارم. با تحول روح خویش زندگی کنید

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات نسل نو اندیش

کتاب های دیگری از نویسنده باربارا دی آنجلیس

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها