×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
تطابق

دانلود کتاب تطابق

تطابق
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : تطابق

نویسنده : تیم هارفورد

ناشر : شادن پژواک

مترجم : فرزان حسنی

تعداد صفحات : 300 صفحه

تاریخ انتشار : 1394

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 11000 تومان


معرفی کتاب

"تطابق" / چرا موفقیت همیشه از شکست شروع می شود
کتاب حاضر با عنوان اصلی (Adapt) اثری از تیم هارفورد (Tim Harford) می باشد که با ترجمه ای از فرزان حسنی، توسط انتشارات شادن پژواک منتشر شده است.
در این کتاب چنین مشکلاتی را بررسی می‌ شود: چطور با شورشیانی بجنگیم که البته آنها هم مقابله به مثل خواهند کرد؛ چطور ایده‌های مهم را تقویت کنیم باوجودی که حتی فکر کردن به آنها نیز سخت به نظر می رسد؛ چطور یک اقتصاد را به نحوی بازسازی کنیم که بتواند در برابر تغییرات آب و هوایی مقاوم باشد، یا اینکه چطور بتوانیم کشور‌های فقیر را ثروتمند کنیم؛ چطور بتوانیم جلوی بانکداران شارلاتان را بگیریم و نگذاریم سیستم بانکداری را مجدداً نابود کنند. اینها مشکلاتی پیچیده، با سرعت بسیار زیادی هستند که در دنیایی پیچیده و سریع‌التغییر وجود دارند. ادعای مولف در این زمینه این است که این مسائل بیش از آنچه فکر می‌کنیم به هم مربوط هستند. جالب است که اینها حتی با مشکلات کوچکتر زندگی‌های ما هم وجه مشترکی دارند. زمانی که این نوع مشکلات حل ‌شوند، چیزی مثل معجزه‌ رخ داده است. این کتاب درمورد چگونگی ایجاد این چنین معجزات است و اینکه چرا تا این حد مهم هستند و اینکه آیا می‌توانیم کاری کنیم که این معجزات بیش از پیش رخ دهند.

در بخشی از این کتاب می خوانیم :
"دوازده سال بعد فاز «بیم و هراس» در جنگ عراق ظاهراً خیلی خوب پیش می‌رفت. اما ابیزید حرف‌های زیادی برای گفتن داشت. با این حال رامسفلد از فرصتی برای یادگیری استقبال نمی‌کرد: او بعد از پانزده دقیقه در حالی که لبخند می‌زد و دست تکان می‌داد کنفرانس را ترک کرد. پس اکنون ابیزید تنها می‌توانست با فیت صحبت کند و نظر خود راجع به اوضاع را بگوید. ابیزید تلاش خود را کرده بود تا اضطراب عمیق خود را نشان دهد. او از تجربه پیشین عراق می‌دانست که اختلافات قومی و مذهبی بسیار عمیق است و از این نگران بود که پنتاگون هیچ برنامه‌ای برای دوران بعد از سقوط غیرقابل اجتناب صدام نداشته باشد. ابیزید گفته بود که نیروهای ائتلاف باید بر ده‌ها هزار کارمند سطح پایین و متوسط رژیم محکوم به فنای بعث فائق آیند که شامل مدیران، نیروهای پلیس و معلم‌ها می‌شدند. اما فیت اصلاً علاقه‌ای به این حرف‌ها نداشت. او میان حرف‌های ابیزید پریده و گفت «سیاست دولت آمریکا عملیات ضد بعث است» - حذف تمام اعظای حزب صدام، حتی آنها که در رده‌های خیلی پایین بودند، و این بدان معنی بود که تقریباً تمام افرادی که چیزی در رابطه با نوع عملکرد کشور می‌دانستند باید از بین می‌رفتند. ابیزید باز هم تلاش کرد و گفت حتی این لغت هم مخرب و کاملاً مشابه دوران بعد از جنگ آلمان و سیاست «ضد نازیسم» است."

فهرست مطالب


تطابق
فصل اول: سازگاری    
فصل دوم: تعارض یا سازمان‌ها چگونه می‌آموزند    
فصل سوم: ایجاد ایده‌های تاثیر‌گذار یا تنوع    
فصل چهارم: یافتن آنچه برای بینوایان خوب است یا به عبارتی انتخاب    
فصل پنجم: تغییرات آب‌و‌هوایی یا: تغییر قوانین برای موفقیت     
فصل ششم: جلوگیری از فروپاشی مالی یا تجزیه    
فصل هفتم: سازمان سازگار    
فصل هشتم: سازگاری و شما   

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
محمدرضا

کتابی جالب، مهم و قابل توجه از آقای تیم هارفورد که شامل هشت فصل می‌باشد و در هر فصل به خواننده آموزش میدهد که چگونه خودش را جمع و جور کند و بیشترین استفاده را از هر موقعیت بکند.

1400-10-15

برچسب ها