×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
365 روش برای تقویت اعتماد به نفس در کودکان

دانلود کتاب 365 روش برای تقویت اعتماد به نفس در کودکان

365 روش برای تقویت اعتماد به نفس در کودکان
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست
نقد و بررسی

نام کتاب : 365 روش برای تقویت اعتماد به نفس در کودکان

نویسندگان : شیلا الیسون, باربارا آن بارنت

ناشر : نسل نو اندیش

مترجم : مهدی قراچه داغی

تعداد صفحات : 432 صفحه

شابک : 978-964-236-727-6

تاریخ انتشار : 1395

رده بندی دیویی : 649/1

دسته بندی : خانواده و روابط اجتماعی, کتابهای روانشناسی, علوم تربیتی

نوع کتاب : PDF

قیمت نسخه الکترونیک : 79900 تومان

فهرست مطالب

بخش اول. درباره خودتان

بخش دوم. خود را بیان کنید

بخش سوم. درباره دیگران

بخش چهارم. ایجاد منش

بخش پنجم. چالش ها

بخش ششم. امور خانوادگی

بخش هفتم. با یکدیگر خوش باشید

معرفی کتاب 365 روش برای تقویت اعتماد به نفس در کودکان

اعتماد به نفس کودکان یکی از مهمترین مسائلی است که از همان دوران کودکی باید به آن توجه شود. اگر جزء معلم و والدینی هستید که قصد دارید به کودکان روش تقویت اعتماد به نفس را یاد بدهید، باید سراغ پرفروش ترین کتاب تربیت کودک بروید. کتاب 365 روش برای تقویت اعتماد به نفس در کودکان، یکی از بهترین کتاب های تربیت کودک است که شما را در این مسیر کمک کرده و راهکارهای زیادی را در اختیارتان قرار می دهد.

کتاب 365 روش برای تقویت اعتماد به نفس در کودکان

 

چرا کتاب 365 روش برای تقویت اعتماد به نفس در کودکان را بخوانیم؟

اعتماد به نفس در کودکان یکی از اولین فاکتورهایی است که در سلامت روان آنها تاثیر گذاشته و اثر آن تا آخر عمر آنها پایدار خواهد بود. اعتماد به نفس چیزی نیست که یک شبه به دست آید و فردای آن شب از بین برود. بلکه امری مادام العمر خواهد بود. به همین دلیل است که مشاور و روانشناسان کودک روی آن تاکید دارند و در خصوص آن با والدین صحبت می کنند. اگر کودک شما از دوران خردسالی نسبت به خود احساس خوبی داشته باشد، سریع تر و راحت تر با دیگران همراه می شود و حتی بهتر از دیگر کودکان مشکلات را حل می کنند. وقتی شما به عنوان والد یا آموزگار، کودکان را با خود واقعیشان آشنا می کنید و به آنها یاد می دهید با تمام ایراداتی که دارند، باهوش و زیبا هستند بدون شک در آینده قدرت پذیرش بالاتری خواهند داشت. تمام این مورد ریز و کوچک در کنار هم باعث تقویت اعتماد به نفس کودکان شده و احساس بهتری نسبت به خود خواهند داشت.

اما تصور کنید قدمی برای کودک و فرزند خود برندارید و باعث شوید آنها برداشت خوبی از مشکلات رفتاری، معاشرت، فعالیت های گروهی و اندام و چهره خود نداشته باشند. شاید در سال های اول کودکی متوجه این موضوع نباشید، اما قطعا در نوجوانی آنها با مشکلات بزرگی نظیر خود کم بینی، کمبود اعتماد به نفس، کاهش عزت نفس، منزوی بودن و خیلی مشکلات بزرگتر رو به رو خواهید شد. پس از همان دوران کودکی با آنها همراه شوید.

نکته مهم در مورد این کتاب روانشناسی کودک این است که، به عنوان یک والد یا معلم باید خودتان از اعتماد به نفس سالم برخوردار باشید تا بتوانید به آنها یاد بدهید. همچنین باید با کودکان وقت بگذرانید و به هیچ عنوان از راه دور و صحبت های گذرا تقویت اعتماد به نفس ممکن نخواهد بود. هیچ وقت فکر نکنید با ارزشمند شمردن آنها، باعث ایجاد اعتماد به نفس کاذب می شوید. در سنین کودکی اعتماد به نفس کاذب معنایی ندارد. اگر بتوانید روش ارزشمند بودن درست، درک نقاط ضعف و قدرت کودک، خشنودی را به آنها یاد بدهید، دیگر نیازی به نگرانی نیست. فقط باید به وسیله خواندن کتاب های خانواده و روابط اجتماعی, کتابهای روانشناسی و علوم تربیتی مانند کتاب 365 روش برای تقویت اعتماد به نفس در کودکان در این مسیر صحیح قرار بگیرید.

 

تقویت اعتماد به نفس کودکان

 

بخشی از کتاب

در کتاب 365 روش برای تقویت اعتماد به نفس در کودکان می خوانید: عزت نفس یک کودک خیلی زود شکل می گیرد و هر روز که می گذرد ابعاد تازه ای پیدا می کند. عزت نفس یعنی اینکه بدانید کی هستید، کمبودهای خود را ببینید و با این حال پذیرای خود شوید. هر تبادل موفق بر عزت نفس کودک می افزاید. وقتی کاری را به خوبی انجام می دهید، وقتی به هدفی می رسید، وقتی حرف های مثبت عزیزانمان را می شنویم بر عزت نفس ما افزوده می شود. عزت نفس به دستاوردهای عظیم بستگی نداشته و عزت نفس با اقدامات کوچکی که همه روزه یک کودک انجام می دهد در رابطه است.

 

به قلم: فائزه رنجبران

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات نسل نو اندیش

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
سیوان محمدی

عالیه

1400-11-14

برچسب ها