×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
جستاری در خود

دانلود کتاب جستاری در خود

جستاری در خود
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : جستاری در خود

نویسنده : نادر لاریجانی

ناشر : آزمون یار پویا

تعداد صفحات : 30 صفحه

شابک : 978-600-7849-38-5

تاریخ انتشار : 1395

رده بندی دیویی : 158/2076

دسته بندی : خودشناسی و خودسازی

نوع کتاب : PDF

قیمت نسخه الکترونیک : 10000 تومان


معرفی کتاب

"کتاب کوچک جستاری در خود"
کتاب حاضر اثری از نادر لاریجانی می باشد که توسط انتشارات قانون یار پویا منتشر شده است.
قصد مولف در این کتاب این است که با کمک شما پرسش های واقعی زندگی خصوص مان، که گاهی منجر به سر در گمی مان می شود را با کنکاشی صادقانه از خود پرسیده و با هم اندیشی خودمان در صدد چاره آن برآییم. هر روز که از عمر ما می گذرد، بر عمر جهان افزوده شده و بزرگتر می شویم، فکر ما درگیر سوالاتی می شود که تمام ذهن ما را در بر گرفته و مشغول خودش می کند و با توجه به مشکلات متعدد زندگی، فکر ما نیز با آنها دست به گریبان بود ه و مشغله ها ی ذهنی بی شماری را برایمان بوجود می آورد. اگر این روند همچنان ادامه داشته باشد و پاسخ یا راه حلی برای آن نداشته باشیم، خود را واپس زده و بدون هیچ جایگاهی حس نموده و با توجه به عدم آگاهی کافی از خود، دچار سردرگمی شده که این امر نه تنها راه حل مناسبی برایمان نیست، بلکه مشکلی بر مشکلاتمان اضافه می کند. پس چه باید کرد و چطور می توان با اینگونه مشکلات روبرو شده و با ارائه راهکاری مناسب با آن مقابله نمود؟ آیا باید با بیخیالی، از کنار آنها گذشت یا بگونه ای منطقی و با درایت به حل این مسایل و مشکلات پرداخت؟ اینگونه به نظر می رسد که به دو روش می توان برای رویارویی بهتر و مفیدتر با مسایل و مشکلات اقدام نمود؛ که روش اول بازگویی آن با یک مشاور متخصص، معتمد و کارگشا و در روش دوم همفکری با خود، برای رسیدن به یک راه حل و جواب مفید و قابل اجرا می باشد. در روش اول با مراجعه به افراد متخصص مورد اعتماد که یا خود نسبت به آنها شناخت پیدا کرده یا دیگران معرفی می کنند، پس از بیان گره های به ظاهر ناگشودنی، منتظر جواب های قابل فهم و اجرا باشیم یا نسبت به خود شناخت کافی داشته و از این شناخت، اعتماد و اطمینان لازم را بدست آورده و با بررسی رویدادهای پیش آمده ، راه حل مناسبی را بدون سوگیری به همراه رفتاری منطقی ارایه کنیم.
در بخشی از این کتاب می خوانیم :
"ما انسان ها زاده شده ایم تا زندگی کنیم و از زندگی خود بهره های لازم را ببریم. از روزی که خواسته یا ناخواسته پا به این کره خاکی نهاده ایم با آموزش ها، تجربه ها و مسایل و مشکلات بسیاری مواجه بوده و هستیم که شخصیت، منش، خلق و خو، بینش، رفتار و در نهایت همه وجود ما را در بر گرفته است. افراد بسیاری نیز به صورت مستقیم یا غیرمستقیم در این راه با ما بوده یا تاثیرگذار بوده اند که در جای خود مورد پرسش قرار خواهند گرفت. طرح سوالات به صورت شخص اول مفرد (یعنی خودم) صورت گرفته تا هر فردی خودش را مورد خطاب و ارزیابی قرار دهد."

فهرست مطالب

این کتاب فهرست ندارد.

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات آزمون یار پویا

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها