×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
آنچه جوانان برای موفقیت باید بدانند

دانلود کتاب آنچه جوانان برای موفقیت باید بدانند

آنچه جوانان برای موفقیت باید بدانند
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : آنچه جوانان برای موفقیت باید بدانند

نویسنده : غلامعباس لهرانپور

ناشر : کدیور

تعداد صفحات : 211 صفحه

شابک : 978-600-8141-81-5

تاریخ انتشار : 1396

رده بندی دیویی : 158/1

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی, کتابهای روانشناسی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 25000 تومان


معرفی کتاب

"آنچه جوانان برای موفقیت باید بدانند"

کتاب حاضر اثری از غلامعباس لهرانپور می باشد که توسط انتشارات کدیور منتشر شده است.

دورة نوجوانی یک فرصت بی نظیر است که خلقت یک بار دیگر در اختیار پدر و مادر و خود فرد جوان و نوجوان و حتی بزرگسال قرار می‎دهد تا دریک دوره هشت تا ده ساله آن را جبران و اصلاح کند به زبان دیگر شالوده و پایه‎های ‎بنیادی شخصیت افراد [حرمت نفس، ‎اعتماد به نفس، ‎اراده، ‎خلاقیت، ‎پشتکار، ‎هدفمندی، ‎توان عشق ورزی و.....] ۸۵ درصد این پایه های بنیادی شخصیت فرد در ۸ سال اول پایه کوبی و پی ریزی می‎شود و تا دوازده و ۱۴ سالگی ۹۵٪ شکل اصلی خود را می گیرد و موضوع اینست که با ۵٪ یا حتی ۲٪ باقیمانده و با بینش یافتن به فکر خوب و درست و ‌مناسب و کار و رفتار خوب و درست مناسب و بکارگیری عقل و پایة اطلاعات درست ساختار ضمیر ناخودآگاه خود را [شخصیت] درصورت لزوم بطور خود آگاه تغییر دهد و یا این که بدون تغییر چندانی هر آنچه را که بوده استرا تثبیت کند، ‎چنین ویژگی مدیون طراحی خلقت و نتیجة تکامل و توانمندی مغز انسان در تغییر ساختار خود"خلقت مجدد خود" است. این به شما کمک خواهد کرد هم در طی دوران جوانی بعنوان جوان و راساً و هم بعنوان بزرگسال توان تولد دوباره و "خلقت مجدد خود" را بیابید، ‎در گرد آوری و تهیه متن حاضر از 5 کتاب، ‎[در ذهن و فکر و روان نوجوان و جوانان چه می‎گذرد؟ ؛ساداتیان، ‎1391] و [50 اقدام فوری در درمان عزت نفس؛ گرین و ترجمه قراچه داغی، ‎1394] و [مسائل و مشکلات زناشویی و راه کارها؛ ساداتیان و آذر، ‎1392] و [راز جذب پول در ایران؛ اکبری، ‎1394] و [مهارتهای زندگی برای نوجوانان، ‎جوانان و بزرگسالان؛ ساداتیان، ‎1391] و [مجموعه سمینار آموزشی رمز و راز موفقیت؛ سخنرانی دکتر هلاکویی، ‎1392] به شکل مجموعه ای واقع گرایانه و عملیاتی و کاربردی به مسائل مبتلا به جهت استفاده عموم گرد آوری شده است.

 

در بخشی از این کتاب می خوانیم:

"خالق هستی انسان را ناقص آفرید تا با خطاء اشتباه و به کمک عقل و معرفت به کمال برسد. ما هیچ موجود کامل و بی نقصی نداریم و همه ما در لحظاتی از زندگی خود دچار اشتباه، ‎خطا و حتی گناه شده این و همیشه راه بازگشت، ‎اصلاح، ‎جبران و توبه وجود دارد. اصولاً ما در بسیاری از موارد فقط از طریق اشتباه و شکست می‎آموزیم. افراد با حرمت نفس پایین معمولاً در هر موقعیت و زمانی که دست بدهد، ‎برروی اشتباهات گذشته خود انگشت گذاشته و خود را مدام سرزنش می‎کنند و تنها راه این است که خودمان (و پدر و مادرمان) را ببخشیم و اگر می‎توانیم اشتباهات خود را جبران کنیم."

فهرست مطالب

فصل اول: شناخت ضمیر و ذهن و روان و عوامل موثر سازنده آن

فصل دوم: روش های تقویت و افزایش عزت نفس و اعتماد به نفس

فصل سوم: راه عملی افزایش حرمت نفس و اصلاح سیستم فکری

فصل چهارم: اعتماد به نفس، انضباط و چالش و مبارزه در مدیریت

فصل پنجم: صمیمیت، تغذیه ورزش و تعلق

 

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات کدیور

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
محمدرضا

دوران جوانی و نوجوانی رمانی است که انسان دارد از دنیای کودکی خارج میشود و طبیعی است که حالات و روحیات و احساسات شخص نیز تغییر میکند.معمولا جوان ها در این سنین خیلی دوست دارند که خیلی زود و تنها با یک تلاش کوچک به خواسته خود برسند در صورتی که نمی دانند موفقیت کار یک روزه نیست... در این کتاب چهار راهکار ارائه میشود برای اینکه جوانان بتوانند به خواسته و هدف های خودشان دست پیدا کنند. این کتاب نه تنها برای جوانان، بلکه برای نوجوانان نیز مناسب است.

1400-10-11

برچسب ها