×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
دانش ثروتمند شدن

دانلود کتاب دانش ثروتمند شدن

دانش ثروتمند شدن
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست
نقد و بررسی

نام کتاب : دانش ثروتمند شدن

نویسنده : والاس دلویس والتز

ناشر : نسل نو اندیش

مترجم : محمدصادق غلامحسین زاده

تعداد صفحات : 113 صفحه

شابک : 978-964-236-057-4

تاریخ انتشار : 1388

رده بندی دیویی : 650/12

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی, علوم اجتماعی، فرهنگ و سبک زندگی, مدیریت، کسب و کار و کارآفرینی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 49900 تومان


معرفی کتاب

"دانش ثروتمند شدن"

کتاب حاضر با عنوان اصلی (The science of getting rich) اثری ازوالاس د. واتلز (Wallace Delois Wattles) می باشد که با ترجمه ای از محمد صادق غلامحسین زاده، توسط انتشارات نسل نو اندیش منتشر شده است.
شما با مطالعه و اجرای علم ساده کتاب حاضر، زندگی تان به سرعت متحول می شود. روابط اجتماعی تان به صورتی معجزه آسا سر و سامان می گیرد و افراد جالب و جدیدی از هر سو جذب شما می شوند. اینها مطالبی است از بازخورد و تجربه ای عمومی برای تمام کسانی که این کتاب معجزه گر را کشف کرده اند. شما نیز هنگامی که قوانین ساده و عملی آن را بیاموزید و به کار گیرید، در این تجربه سهیم خواهید بود. این کتاب همان کلید کامیابی و موفقیتی است که همیشه منتظرش بوده اید و زندگی شما را دگرگون خواهد کرد. در هنگام مطالعه این کتاب در نظر داشته باشید که متن آن متعلق به حدود یکصد سال پیش است و بعضی از عبارات آن منسوخ شده است. پس مطالعه آن نیازمند حضور ذهنی و قلبی است. به یاد داشته باشید که قصد مکاشفه ی هیجان انگیز یک واقعیت را دارید و می خواهید اصول بنیادین خلق ثروت و زندگی موفق را فرا بگیرید. پس همان طورکه والاس می گوید؛ اعتماد و باور کنید، تا آخر کتاب همراه آن بمانید. هر آنچه در زندگی می خواهید، در این جا منتظر شماست. با این کتاب و در دستان شما.  از آن لذت ببرید.
این کتاب به طور انحصاری عملگرا و نوعی رهنمود کاربردی است، نه مجموعه ای از نظریات مختلف فلسفی؛ به ویژه به درد مردان و زنانی می خورد که مبرم ترین نیازشان پول است و می خواهند ابتدا ثروتمند شوند، سپس نظریه پردازی کنند. همچنین برای افرادی است که زمان، وسیله و امکان مطالعه ی عمیق درباره ی ماوراءالطبیعه را ندارند، ولی می خواهند بدون پرداختن به این دانش پیچیده، از نتایج عملی آن استفاده کنند. از خواننده انتظار می رود که توضیحات مربوط به ایمان را همان طور بپذیرد که صحت قوانین الکتریکی مارکونی و ادیسون را قبول کرده است و بدون هیچ ترس و تردیدی مطمئن باشد که درستی این توضیحات را با عمل کردن به آن ها اثبات خواهد کرد. هر مرد یا زنی که چنین اراده ای داشته باشد، بدون تردید ثروتمند خواهد شد؛ زیرا این دانش، علمی بسیار دقیق است و شکست آن ناممکن.
در نظریه ی بنیادین جهان ـ یکی همه است و همه یکی ـ جوهری واحد، خود را به صورت عناصر گوناگون دنیای مادی ابراز می کند. این نظریه که از آیین هندو سرچشمه گرفته، توانسته است در مدت دویست سال به صورت موفقیت آمیز راه خود را به سوی اندیشه ی دنیای غرب باز کند. این نظریه اساس فکری تمام فلاسفه مشرق و فیلسوفانی مانند دکارت، اسپینوزا، لایب نیتس، شوپنهاور، هگل و امرسون است. بنابراین به علاقه مندان مطالعه عمیق تر این اصول فلسفی، کتاب های هگل و امرسون را پیشنهاد می دهم.
در نگارش این کتاب همه جوانب برای سادگی و وضوح به کار گرفته شده است، تا برای همگان قابل درک باشد. تمام اصول اجرایی این روش از نتایج فلسفی به دست آمده و امتحان خود را به بهترین شکل پس داده است و بی شک نتیجه می دهد. اگر به دانستن بیشتر درباره ی این منابع علاقه مندید، نوشته های نویسندگان مذکور را مطالعه کنید و اگر خواهان برداشت چکیده و کاربرد عملی این فلسفه ها هستید، این کتاب را بخوانید و جزءبه جزء به هر آنچه می گوید، عمل کنید.
در بخشی از این کتاب می خوانیم:
" ادعای ما این است که کتاب حاضر اصول دانش ثروتمند شدن را با دیگر جزییات لازم ارایه می کند، پس اگر این ادعا درست باشد، دیگر نیازی به خواندن هیچ کتاب دیگری درباره  این موضوع ندارید. ممکن است کوته فکرانه و خودخواهانه به نظر برسد؛ ولی در نظر بگیرید که در محاسبات ریاضی به جز جمع، تفریق، ضرب و تقسیم، هیچ روش علمی دیگری وجود ندارد و امکان پذیر نیست. احتمال دارد باشد؛ ولی همیشه یک راه است که کوتاه ترین مسیر بین دو نطقه محسوب می شود. فقط یک راه برای تفکر علمی وجود دارد و آن هم اندیشیدن به روشی است که در مستقیم ترین و ساده ترین راه به هدف منجر  شود. هیچ کس تاکنون روشی روان تر و خلاصه تر از این کتاب تنظیم نکرده است؛ تمام موارد غیرضروری کتاب حاضر، از آن جدا شده و عصاره  کاملی در اختیارتان قرار گرفته است. هنگامی که شروع به عمل بر مبنای این روش می کنید، همه  نظریه های دیگر را کنار بگذارید و به طور کامل از ذهن خود دورشان کنید.
این کتاب را با خود نگه دارید و هر روز آن را بخوانید. عباراتش را به حافظه بسپارید و درباره  دیگر نظریات و روش ها نیندیشید. با این کار، سایه های تردید و تزلزل بر قطعیت اندیشه ها یتان سایه می افکند و شکست های شما از همین جا شروع می شود. پس از این که پیشرفت کردید و ثروتمند شدید، هر چقدر دلتان خواست درباره  روش های دیگر مطالعه کنید؛ اما تا وقتی 100 درصد مطمئن نشده اید که به خواسته هایتان رسیده اید، هیچ کتاب دیگری را در این زمینه مطالعه نکنید،  مگر آنچه در مقدمه نام برده شد. "

فهرست مطالب


یادداشتی از راندا برن
مقدمه
حق‌ ثروتمند شدن
دانش ثروتمند شدن
آیا فرصت‌ها انحصاری شده است؟
اولین اصل در دانش ثروتمند شدن
زندگی رو به فزونی
ثروت‌ها چگونه به‌‌سوی شما می‌آیند
شکرگزاری
تفكر به روشي معين
چگونگی استفاده از اراده
استفاده‌ بیشتر از اراده
عمل کردن به روشي معين
عمل مؤثر
رسیدن به شغل مناسب
تأثیر افزایش
انسان پیشرو
تذکرات پایانی
خلاصه‌ دانش ثروتمند شدن
 

 "دانش ثروتمند شدن" اثر "والاس د. والتز"

این کتاب برای افرادی است که شرایط  زمان، وسیله و امکان مطالعه درباره ی جهان ماوراءالطبیعه را ندارند، ولی قصد دارن بدون پرداختن به این دانش پیچیده، از نتایج عملی آن استفاده کنند.

 در این کتاب به ما یاداوری می کند که حق انسان از زندگی؛ یعنی حق استفاده ی آزاد و بی نهایت از تمام چیزهایی که برای تعالی ذهنی، روحی و جسمی اش لازم است؛ به عبارت دیگر، حق ثروتمند شدن که میل به ثروت، تمایلی حقیقی، ارزشمند ، کامل تر و پرنعمت تر است ایرادی ندارد. همچنین کسی که میل به زندگی با نعمت فراوان ندارد یا نمی خواهد پول کافی برای خرید آنچه می خواهد داشته باشد، فردی غیرطبیعی است.

این کتاب همان کلید کامیابی و موفقیتی است که همیشه در  انتظار آن بوده اید و زندگی شما را دگرگون خواهد کرد. در هنگام مطالعه این کتاب به یاد داشته باشیدکه قصد مکاشفه ی هیجان انگیز یک واقعیت را دارید و می خواهید اصول بنیادین خلق ثروت و زندگی موفق را یاد بگیرید. پس مطالعه این کتاب نیازمند حضور ذهنی و قلبی است.  والاس می گوید: اعتماد و باور کنیدکه هر آنچه در زندگی می خواهید، در این جا منتظر شماست.

در کتاب دانش ثروتمند شدن نباید در مورد ثروتمند شدن به صورتی تلویحی حرف زد. ثروتمندی  به روش واقعی به این  معنا نیست که انسان در حد پایینی راضی شود. هیچ کسی نباید به کم قانع باشد در صورتی که بتواند بیشتر استفاده کند و لذت ببرد. هدف طبیعت پیشرفت درزندگی است و هر انسانی باید همه آن چیزهایی را که برای قدرت، زیبایی و ثروت در زندگی لازم دارد، کسب کند. براین اساس یادگیری علم ثروتمند شدن، ضروری ترین دانش هاست. هیچ چیزاشتباهی در نیاز به ثروتمند شدن وجود ندارد. در واقع علاقه به ثروتمند شدن در واقع علاقه به زندگی با رفاه بیشتر  است و این علاقه ارزشمند است. کسی که به دنبال زندگی مرفه تری نیست، فردی غیر عادی است و بنابراین فردی که علاقه ای به داشتن پول کافی برای خرید آنچه در زندگی میخواهد، ندارد نیز فردی غیر عادی است.

 

دانش ثروتمند شدن

 

هدفی که  این کتاب دارد این است که علم ثروتمند شدن و  چگونگی جذب ثروت به زندگی را تشریح می کند. نویسنده بیان می کند که  انسان برای رسیدن به اهداف خود باید به روشی خاص تفکر و عمل کند. بیشتر مطالب این کتاب صرف توضیح و تشریح فکر کردن به روش خاص و عمل کردن به روش خاص می شود. با وجود اینکه تمرکز این کتاب بر ثروتمند شدن است اما فرایندی که برای کسب ثروت به کار برده شده است، در مورد هر هدف دیگری قابل کاربرد است.  همانطور که نویسنده خود می گوید با به کار بستن دستورالعمل های ذکر شده در این کتاب می توانید به آنچه که می خواهید برسید...

بنابراین ثروتمند شدن برای هر انسان ارزش زیادی دارد. اینکه شما باید به ثروتمند شدن علاقه داشته باشید این درست است ،. بنابراین باید توجه زیادی به علم ثروتمند شدن داشته باشید زیرا این علم با مهم ترین و ضروری ترین دانش هاست. اگر این دانش را نادیده بگیرید، در وظیفه خود نسبت به خودتان، خدا و بشریت کوتاهی کرده اید.

به قلم: نفیسه علیزاده

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات نسل نو اندیش

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها