×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
قدرت ذهن ناخود آگاه شما

دانلود کتاب قدرت ذهن ناخود آگاه شما

قدرت ذهن ناخود آگاه شما
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست
نقد و بررسی

نام کتاب : قدرت ذهن ناخود آگاه شما

نویسنده : ژوزف مورفی

ناشر : نسل نو اندیش

مترجم : رامین بختیاری

تعداد صفحات : 400 صفحه

شابک : 978-964-236-776-4

تاریخ انتشار : 1395

رده بندی دیویی : 131/2

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی, کتابهای روانشناسی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 69900 تومان


معرفی کتاب

"قدرت ذهن ناخودآگاه شما" / یکی از موثرترین کتاب های راهنما که درباره مدیریت مستقل مشکلات زندگی نوشته شده است
کتاب حاضر با عنوان اصلی (The power of your subconscious mind) اثری از دکتر جوزف مورفی (Joseph Murphy) می باشد که با ترجمه ای از رامین بختیاری، توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.
در این کتاب تلاش‌ شده حقایق بنیادی مهم در مورد عملکرد ذهن به ساده‌ترین شکل ممکن تشریح شود. همچنین می‌توان به‌راحتی قوانین بنیادین زندگی روزمره و قوانین ذهنی را به ‌زبان ساده توضیح داد. شما خود خواهید دید زبان به‌کاررفته در این کتاب همان زبانی است که در روزنامه‌ها، نشریه‌های ادواری رایج، دفاتر اداری، خانه یا محیط‌های کاری‌تان از آن استفاده می‌کنید. توصیه می شود این کتاب را به‌دقت بخوانید و تکنیک‌های ارائه‌شده در آن را به‌ کار ببندید. با این کار مطمئنم به نیروی معجزه‌گری دست خواهید یافت که شما را از گرداب سردرگمی، فلاکت، اندوه و افسردگی، ناکامی و درماندگی بیرون خواهد کشید. این نیروی شگفت‌انگیز، شما را در جایگاهی که به آن تعلق دارید و لایقش هستید قرار خواهد داد، همچنین توانایی گشودن گره‌های زندگی را در شما ایجاد می‌کند، شما را از بند محدودیت‌های جسمانی و احساسی رها می‌کند و در مسیر تضمینی و مطمئنِ دستیابی به آزادی، خوشبختی و آرامش ذهنی قرارتان می‌دهد.

در بخشی از این کتاب می خوانیم :
" شما هر لحظه در حال ساختن پیکره‌ خانه‌ ذهنی‌ خود هستید و افکار و اندیشه‌های شما و تصاویر ذهنی‌تان طرحی کلی از این ساختمان ذهنی را نشان می‌دهند. هر ساعت و هر ثانیه می‌توانید با افکاری که در سر می‌پرورانید، ایده‌های جدیدی که خلق می‌کنید، باورهایی که پایبندشان می‌شوید و سناریوهایی که در صحنه‌ تئاتر پنهان ذهنتان تمرین می‌کنید، شکلی فوق‌العاده از سلامتی، موفقیت و شادکامی و سعادتمندی را در خود و زندگی‌تان بیافرینید. این ساختمان باشکوه که شما همواره و هر لحظه درگیر تخریب و ساخت مجدد آن هستید، همان پیکره‌ شخصیت، هویت و قصه‌ زندگی شما در تمام طول حیات‌تان بر روی زمین است."

 

فهرست مطالب

مقدمه مؤلف

مقدمه مترجم

فصل اول. گنجينه‌ درون شما

فصل دوم. ذهن شما چگونه كار می ‌كند؟

فصل سوم. نيروی معجزه ‌گر ذهن ناخودآگاه

فصل چهارم. شفای ذهنی در دوران كهن

فصل پنجم. شفای ذهنی در عصر نوين

فصل ششم. شيوه‌ های كاربردی در فرايند شفای ذهنی

فصل هفتم. ناخودآگاهتان می‌خواهد شما زنده بمانید!

فصل هشتم. چگونه به نتايج مطلوب دست بيابيد

فصل نهم. چگونه از قدرت ذهن ناخودآگاه برای ثروتمند شدن استفاده كنيم

فصل دهم. حق شما برای ثروتمند بودن

فصل يازدهم. ذهن ناخودآگاه شما همراه شما در مسير موفقيت

فصل دوازدهم. دانشمندان چگونه از ناخودآگاهشان استفاده می ‌كنند

فصل سيزدهم. ذهن ناخودآگاه و اعجاز خواب

فصل چهاردهم. ذهن ناخودآگاه و مشكلات زناشويی

فصل پانزدهم. ذهن ناخودآگاه و حس شادكامی

فصل شانزدهم. ذهن ناخودآگاه و روابط انسانی

فصل هفدهم. چگونه از ضمير ناخودآگاه برای بخشش استفاده كنيم

فصل هجدهم. چگونه ناخودآگاه موانع ذهنی را برطرف می كند

فصل نوزدهم. چگونه با استفاده از ذهن ناخودآگاه بر ترس غلبه كنيم

فصل بيستم. راز جوانی روح و روان

نقد و بررسی کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه شما

کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه شما یکی از ارزشمندترین کتاب های روانشناسی و کتاب های انگیزشی است. جوزف مورفی نویسنده این کتاب عملکرد ناخودآگاه (Unconscious) را به تحریر درآورده و آموزش هایی را در اختیار شما قرار می دهد. در واقع ضمیر ناخودآگاه، تمامی تجارب زندگی انسان اعم از خاطرات تلخ کودکی، باورها و اعتقادات، مهارت و الگوهای رفتاری را در بر می گیرد. در اکثر مواقع ناخودآگاه انسان کنترل امور را در دست گرفته و شما را وادار به کارهای خوب یا بد می کند. اما این تمام داستان نیست برای اینکه از ناخودآگاه خود اطلاعات دقیق تری داشته باشید با ما همراه باشید تا به معرفی آن و کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه شما بپردازیم.

 

کتاب ذهن ناخودآگاه شما

 

چرا کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه شما را بخوانیم؟

ناخودآگاه یکی از قدرتمندترین بخش های ذهن انسان است. این قسمت از ذهن از کودکی تربیت شده و تحت کنترل شماست. اما از سن نوجوانی به بعد کنترل آن سخت شده و گاهی غیر ممکن است. شما از دوران کودکی تحت الگوهای رفتاری خانواده خود قرار می گیرد و بعد از آن وارد اجتماع و محیط دوستانه می شوید. تمام رفتارهایی که از اطرافیان خود می آموزید بر ناخودآگاه شما تاثیر خواهد داشت. به همین دلیل است که والدین از دوران کودکی تمایل دارند شما کارهای بد را انجام ندهید یا حرف های ناشایست نزنید.

زیرا کودک از همان ابتدا مفاهیم را در ناخودآگاه ثبت کرده و اگر در همان زمان از ناخودآگاه بیرون کشیده نشود در آن جا باقی می ماند. همین رفتارهای بد یا خوب در ذهن شما مانده و تبدیل به الگوهای رفتاری می شود. فرض کنید از کودکی با دست غذا بخورید و کسی نباشد به شما آموزش دهد که این کار اشتباه است. تا سنین بالا همین کار را انجام می دهید، زیرا ناخودآگاه به شما گفته این کار درست است و منعی ندارد. یا برای مثال والدین از کودکی به شما آموزش می دهند که به حیوانات احترام بگذارید. این موضوع به صورت یک الگوی رفتاری درست در ناخودآگاه شما ضبط شده و تا آخر عمر می دانید احترام به حیوانات و مهربان بودن با آنها کاری درست است. و بالعکس.

کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه شما می گوید؛ نتیجه تمام اعمال امروز شما نشات گرفته از رفتار دیروز بوده و به این بستگی دارد که چگونه ناخودآگاه خود را تربیت کرده اید. بخش ناخودآگاه مغز انسان تاریک ترین قسمت است و رفتارهای منفی را بسیار سریع جذب می کند. اغلب اوقات پاک کردن این رفتارها و تفکرات منفی سال ها زمان برده و بسیار خسته کننده است. در نتیجه بهتر است راهکارهای بستن راه ورود افکار منفی به ناخودآگاه را یاد بگیرید تا در این مسیر موفق تر شوید.

ناگفته نماند هرچه افکار مثبت و شاد را به درون ناخودآگاه خود راه بدهید، زندگی سالم و آرام تری داشته و از بسیاری بیماری های روانی مانند وسواس، پرخاشگری، فکر و خیال بیش از حد در امان می مانید. پس با مطالعه کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه شما، قدم های بزرگی برای سلامت روان خود بردارید و مانند افراد بزرگ و برجسته در جهان فکر کنید. قدرت ناخودآگاه را دست کم نگیرید و از آن برای پیشبرد اهداف خود استفاده کنید. اگر آرزو و هدفی در سر دارید با تکرار و فکر کردن به آنها، ناخودآگاه وارد عمل شده و در مسیر رشد کمکتان خواهد کرد. هر چه به خورد ناخودآگاه بدهید با همان رشد می کند. اگر منفی جات را به خورد آن بدهید تبدیل به غول بی شاخ و دمی می شود که در آخر شکستتان می دهد. اما اگر از مثبتی جات تغذیه کند، قطعا بهشتی بی نظیر برایتان می سازد.

 

ناخودآگاه انسان

 

قسمتی از کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه شما

نمی توان به زور دیگران را دوست داشت. این درست مثل این است حکومت یک کشور قانونی تصویب کند که بر اساس آن حسن نیت، عشق ورزیدن، آرامش، شکیبایی و ایستادگی وظایفی اجباری برای همه باشند. شما نمی توانید به سبب این که فرد دیگری به شما دستور داده یا از شما خواسته کسی را دوست داشته باشید. با این حال به یاد داشته باشیم که می توانیم به دیگران عشق بورزیم و محبت کنیم بدون این که آن ها را دوست داشته باشیم. کتاب مقدس ما را به عشق ورزیدن به یکدیگر فرا می خواند.

شاید در ابتدا عمل به این دستور غیرممکن به نظر برسد، اما اگر کسی از ته دل بخواهد، می تواند به همه عشق بورزد. عشق یعنی این که برای همه سلامتی، شادکامی، آرامش، لذت، دلخوشی و همه خوبی ها و نعمت های زندگی را آرزو کنیم. عشق ورزیدن به همه یک پیش شرط دارد: این که واقعا از ته دل بخواهیم. وقتی دیگران را می بخشید، این بزرگواری شما را نمی رساند بلکه نشان دهنده خودخواهی شماست، چون هر چیزی که برای دیگران می خواهید، در واقع برای خود می خواهید و به این دلیل این شما هستید که چنین افکاری را در ذهن دارید و چنین احساسی می کنید. شما همان هستید که فکر و احساس می کنید.

 

به قلم: فائزه رنجبران

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات نسل نو اندیش

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
Noorina karimi

در حقیقت من این برنامه را برای اینکه فکر کردم شاید بتوانم کتاب های مورد علاقه ام را در قسمت روانشاسی میتوانم از این سایت رایگان دانلود کنم بدلیل اینکه نمیتوانم این سایت را هم مثل سایت کتابراه و سایت فیدیبو حذف خواهم کرد. با تاسف نورینا

1401-06-08

سمانه خراسانی

عالی بود

1400-11-13

ابوذر ظریفی

سلام بهترین کتاب در ضمیمه انگیزشی وخود باوری و ذهن میباشد.خواندن این کتاب برای کسانی که خواهان تغییر در تمام جنبه های زندگی خود هستند توصیه میکنم

1399-10-18

احمدظاهر رحیمی

خوب است

1399-08-24

برچسب ها