×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
روابط عاشقانه برقرار کنید

دانلود کتاب روابط عاشقانه برقرار کنید

روابط عاشقانه برقرار کنید
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : روابط عاشقانه برقرار کنید

نویسنده : وین دایر

ناشر : شادن پژواک

مترجم : فریبا سبزچمنی

تعداد صفحات : 67 صفحه

تاریخ انتشار : 1391

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی, خانواده و روابط اجتماعی, کتابهای روانشناسی, خودشناسی و خودسازی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 10000 تومان


معرفی کتاب

"روابط عاشقانه برقرار کنید"
کتاب حاضر با عنوان اصلی (Building Loving Relationships) اثری از وین دایر (Wayne Dyer) می باشد که با ترجمه ای از فریبا سبزچمنی، توسط انتشارات شادن پژواک منتشر شده است.
چیزی که وین دایر دوست دارد شما در مورد آن فکر کنید این است که تمام افرادی که در زندگی‌تان هستند، که شما خود را با آنها متعارض می‌دانید، یا با آنها مشکلاتی دارید، چه غریبه باشند چه همسر شما چه فرزندان یا پدربزرگ و مادربزرگ یا خانواده‌ی همسر باشند یا حتی افرادی که دیگر اینجا در این زمین خاکی نیستند، اگر شما بتوانید به خودتان بگویید وقتی من در هر لحظه این انتخاب را دارم که آدم درستی باشم یا مهربان باشم و من کاری می‌کنم نفسم از این قضیه کنار رود و انتخاب خواهم کرد که در آرامش باشم، همانطور که در کتاب "مسیر معجزات" آمده است: من می‌توانم در هر لحظه به جای این، آرامش را انتخاب کنم. و وقتی خود را در این ارتباطات با افراد ستیزه‌جو می‌یابید و می‌فهمید که وقتی آن دکمه‌ها را فشار می‌دهند می‌توانید در آرامش باشید، خواهید فهمید که دلیل آنکه از اول وارد زندگی شما شدند این بود که به شما یاد بدهند که به ارزش‌های خود احترام بگذارید. برای همین است که با آنها هستید. برای همین است که اینجا هستند. اینها معلم هستند همانطور که شما برای دیگران معلم هستید.
با توجه به تعاریفی که وین دایر دراین اثر آورده است شما می توانید حتی از کسی که متنفر هستید یا کسی که شما را ناراحت می کند و باعث رنجش یا عصبانیتتان می شود درس بگیرید و او را معلم خود خطاب کنید چر که باعث می شود چیز تازه ای از او بیاموزید.

در بخشی از این کتاب می خوانیم :
"روابط سحرآمیز، روابط سحرآمیز! رابطه‌تان را سحرآمیز کنید به جای اینکه آن را مملو از تعارضات کنید، به جای اینکه آن را مملو از درد کنید، به جای اینکه در کشمکش و تلاش باشید. اغلب ما وقتی به چیزهایی نگاه می‌کنیم که برایمان بسیار دردآور بوده، مثل مشکلات در رابطه‌هایمان، طلاق‌ها، جدایی‌ها، دور از فرزندان بودن، مجبور به جدا شدن از دوستان، مرگ افرادی که به آنها خیلی نزدیک بودیم، قطع رابطه‌ها، تغییر رابطه‌ها، تبدیل رابطه‌ها. پس کاری که باید بکنید این است که این معجزه‌ی ذهن که در این برنامه‌ها در مورد آن صحبت کرده‌ام را در نظر بگیرید و عوامل بوجود آورنده‌ی رابطه‌های "باهدف" که رابطه‌هایی هستند که بر مبنای "دادن" استوار است و نه "انتظار داشتن" و نه "گرفتن" و شروع کنید به اضافه کردن چندین شاخص به آنها. در اینجا چند شاخص آمده است:
مثل همیشه، با از بین بردن تردید و بی‌‎ایمانی نسبت به توانایی‌تان در موفق شدن آغاز کنید. باید بدانید که شما می‌توانید رابطه‌هایتان را درست کنید و آن دعواها و کشمکش‌ها و رابطه‌های غیرممکن لازم نیست وجود داشته باشد و مانع کارهای شما شود. به دیگران ارتباطی ندارد. همه چیز در درون خود شما وجود دارد. تردید را از بین ببرید و با صدای بلند اظهار می‌کنید که شما استحقاق این را دارید که با تمام افرادی که در زندگی‌تان هستند خوشحال باشید. این را در ذهن داشته باشید: "من استحقاق خوشحال بودن در تمام رابطه‌هایم در زندگی را دارم." وقتی تردید وارد می‌شود که حتما وارد می‌شود چون "دروغ بزرگ" به شما تعلیم داده شده است به خودتان یادآوری کنید که هیپنوتیزم شدید که باور کنید این اتفاقات غیرممکن هستند. تردید را از خودتان دور کنید. "

فهرست مطالب

روابط عاشقانه برقرار کنید
رابطه‌های عاشقانه برقرار کنید    
مقدمه    
نظم رابطه‌ها    
رابطه‌های برنده-برنده    
مقصر جلوه دادن دیگران    
روابط سحرآمیز    
رابطه‌های والد-فرزندی    
لحظه‎ی حال    
فیل منفور    
مورد تایید دیگران قرار گرفتن    
الگو بودن برای فرزندان    
تربیت فرزندان    
افکار در روابط    
خلاقیت    
طی نمودن مسیر    
ارتباط روحانی    
بخشش    
نقش من    
تصویر سازی ذهنی    
درک متقابل    
ایمان، امید و عشق    
عشق بدون شرط    
گشودگی قلب    
قدرت عشق    
یک داستان   

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
محمدرضا

این کتاب اثر وین دایر به اهمیت روابط عاشقانه و همچنین روش های حفظ این روابط پرداخته بود. کتاب ارزشمندی است توصیه میکنم که حتما بخوانید.

1400-10-15

برچسب ها