×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
5 زبان عشق مجردها

دانلود کتاب 5 زبان عشق مجردها

5 زبان عشق مجردها
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست
نقد و بررسی

نام کتاب : 5 زبان عشق مجردها

نویسنده : گری چپمن

ناشر : معیار علم

مترجم : تکتم سعیدنیا

تعداد صفحات : 208 صفحه

شابک : 978-622-6247-27-6

تاریخ انتشار : 1397

رده بندی دیویی : 248/84

دسته بندی : خانواده و روابط اجتماعی, خودشناسی و خودسازی, ازدواج و مسائل زناشویی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 23000 تومان


معرفی کتاب

"5زبان عشق مجردها"
کتاب حاضر با عنوان اصلی (The five love languages for singles) اثری از گری چپمن (Gary Chapman) می باشد که با ترجمه ای تکتم سعیدنیا، توسط انتشارات معیار علم منتشر شده است.
در دو فصل اول این کتاب بررسی خواهیم کرد که مجردها چه کسانی هستند و چرا عشق کلید اصلی رابطه‌هاست. در فصل‌های 7-3، هر پنج زبان عشق را یاد خواهید گرفت. در فصل 8، زبان عشق اصلی‌تان را پیدا خواهید کرد و خواهید فهمید که چطور زبان عشق دیگران را پیدا کنید.بقیه فصل‌ها به شما کمک می‌کنند یاد بگیرید که چطور با صحبت کردن به زبان‌های عشق، دوست داشته باشید و دوست داشته شوید. در فصل 9 خواهید آموخت که چطور از اصول پنج زبان عشق در درک والدین، خواهر و برادر، و بقیه خانواده‌تان استفاده کنید. فصل‌های 11-10 روابط دوست‌یابی، امکان ازدواج، و اهمیت زبان‌های عشق را در ساخت یک رابطه ازدواج موفق بررسی خواهند کرد. فصل 12 بر انتقال عشق به همکلاسی‌ها، هم‌اتاقی‌ها، و همکاران – زبان‌های عشق فقط برای روابط عاشقانه نیستند – متمرکز خواهد بود. فصل 13 راهنماهایی برای والدین مجرد دارد تا عشق و محبت را به فرزندان‌شان انتقال دهند. در نهایت، در فصل 14، بر عشق بعنوان کلید اصلی موفقیت، تمرکز خواهیم کرد.در این سفر همراه ما باشید تا به زندگی شخصی مجردهایی وارد شویم که فهمیده‌اند بزرگ‌ترین دستاورد زندگی این است که یاد بگیریم چگونه عشق کاملی بدهیم و بگیریم.
در بخشی از این کتاب می خوانیم :
"«وقتی کسی به زبان اصلی عشق ما حرف می‌زنه، از لحاظ عاطفی به سمت اون فرد کشیده می‌شیم. و نگاه مثبت بالایی نسبت به اون آدم داریم. و می‌خوایم کاری انجام بدیم که زندگی اونو بهتر کنه و عشقش به خودمون رو جبران کنیم. احتمالاً به همین دلیله که تو با مارک نامزد شدی. اعمال مهربانانه و بامحبت اون، میل تو به انجام کاری بامحبت برای اونو برانگیخته. پس هر‌چند حس عاشقانه‌ای بهش نداشتی و از نظر فیزیکی جذابیتی برات نداشته، اما هنوز چنین کاری طبیعی و آسون بنظر می‌رسه. حالا تو یه دوستی بامحبت و مهربانانه رو پرورش دادی و نمی‌خوای به مارک صدمه بزنی، اما می‌خوای با مرد دیگه‌ای ازدواج کنی. پس این وسط گیر افتادی.»"

فهرست مطالب

1بزرگسالان مجرد:مهم و روزافزون

2این همان است: کلید روابط شما

3زبان عشق 1: حرف های تأیید کننده

4زبان عشق 2:هدایا

5زبان عشق 3: خدمات رسانی

6زبان عشق 4: وقت کافی

7زبان عشق 5:تماس فیزیکی

8اول شما بفرمایید: زبان اصلی عشق تان را کشف کنید

9خانواده: روابط بین خانواده اصلی تان را پیدا کنید

10روابط دوستی - بخش 1:زبان های عشق و فرد استثنائی شما

11روابط دوستی - بخش 2:آیا باید عشق به ازدواج منتهی شود؟

12آنها فقط برای روابط عاشقانه نیستند: هم اتاقی ها، همکلاسی ها، و همکاران

13مجردهای بچه دار: زبان های عشق و والدین مجرد

14موفقیت: عشق کلید اصلی است

 

زبان عشق:

« 5زبان عشق مجردها» نوشته گری چپمن (-۱۹۳۸) به ما می آموزد عاشق بودن و عاشق شدن، بهترین احساس در زندگی است. همچنین می آموزد چگونه به همسرمان ابراز عشق کنیم و تمنیات قلبی مان را با او در میان گذاریم.

همه ما اعم از متأهل یا مجرد، و هر کسی که دلش می خواهد دیگران دوستش داشته باشند؛ زمانی که  حس دوست داشته شدن را در وجود خود احساس کردیم، تلاش می کنیم تا با کمک خداوند و انجام کارهای نیک، توانمندی هایمان را در یابیم.

در بخش های یکم و دوم این کتاب، بیشتر به شناخت و تعریف افراد مجرد مپرداخته می شود  و اینکه چرا عشق، کلید هر رابطه ای است.

 در بخش سوم تا هفتم درباره ی پنج زبان عشق مطالبی را می آموزد و اینکه چگونگی عشق ورزیدن به دیگران و چگونگی برقراری  ارتباط با زبان ویژه ی عشق.

به اعتقاد دکتر گری چاپمن، شما یک نیاز خدادادی و طبیعی برای عشق کامل و بدون شرط دارید؛ اما تا زمانی که قادر نباشید با زبان صحیح عشق صحبت کنید، نمی توانید آن را بیان کنید، یا دریافتش نمایید

در بخش نهم و دهم این کتاب با شناخت قواعد پنج زبان عشق، خواهید آموخت که چگونه با زبان عشق با دوستان و اطرافیان خود ارتباط برقرار کنید و در بخش یازدهم، اهمیت زبان عشق را در ایجاد یک رابطه ی عاشقانه ی منجر به ازدواج مورد بررسی قرار می دهد.

بخش دوازدهم به چگونگی ارتباط دوستانه با هم اتاقی، همکلاسی و همکاران پرداخته است و در بخش سیزدهم راهکارها و رهنمودهایی برای برقراری رابطه ی عاشقانه با فرزندان ارائه شده است و در بخش چهاردهم، راه های رسیدن به موفقیت های بزرگ به شما نشان داده خواهد شد.

 

5 زبان عشق مجرد ها

 

ایده اصلی کتاب 5 زبان عشق، این است که همانگونه ما انسان ها، به زبان های مختلفی صحبت می کنیم (فارسی، انگلیسی، چینی و )، زبان عشقی متفاوتی هم داریم. که بطور خاص، یک یا دو مورد از آنها زبان اصلی عشق ماست. ما در صورتی عشق ابراز شده از طرف مقابلمان را به خوبی دریافت می کنیم که به زبان عشق خودمان ابراز شده باشد. این کتاب به شما نشان می دهد که چگونه اشخاص مختلف عشق را به راه های گوناگونی اظهار می کنند. در واقع، پنج زبان اصلی برای عشق وجود دارد: وقت گذاشتن برای یکدیگر، کلام تاییدآمیز، هدیه دادن، خدمت کردن و تماس فیزیکی.

هدف این کتاب این گونه است که اگر دوست داریم  به طور موثر ابراز عشق کنیم باید زبان اصلی عشق همسرمان را بیاموزیم زیرا به ندرت طرفین رابطه ای یافت می شوند که زبان عشق یکسانی داشته باشند

نگاه نویسنده بیشتر به بهبود روابط بعد از ازدواج در واقع زمانی که دوران رمانتیک تمام شده و روزمرگی آغاز می شود هر آنچه در زندگی بشر با انگیزه عشق صورت نگرفته. باشد در نهایت پوچ و توخالی است.برای اینکه بتوان مخزن عشق را پر نگه داشت باید عاشقانه اندیشید و نگاه عاشقانه ای داشته باشیم.
نویسنده معتقد است در صحنه پایانی نمایش زندگی انسان این سه آیتم یعنی «ایمان، امید و محبت» باقی می ماند. اما محبت بزرگترین آنها است. بی عشق، کوه ها صعودناپذیر، بیابان ها تحمل ناپذیر و سختی ها بلایای زندگی مان می شوند.

به قلم: نفیسه علیزاده

 

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها