×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
زنان ونوسی در آتش خشم - مردان مریخی به سردی یخ

دانلود کتاب زنان ونوسی در آتش خشم - مردان مریخی به سردی یخ

زنان ونوسی در آتش خشم - مردان مریخی به سردی یخ
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست
نقد و بررسی

نام کتاب : زنان ونوسی در آتش خشم - مردان مریخی به سردی یخ

نویسنده : جان گری

ناشر : نسل نو اندیش

مترجم : سیما فرجی

تعداد صفحات : 400 صفحه

شابک : 978-964-236-440-4

تاریخ انتشار : 1390

رده بندی دیویی : 646/78

دسته بندی : بهداشت و سلامت, ازدواج و مسائل زناشویی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 69900 تومان


معرفی کتاب

" زنان ونوسی در آتش خشم مردان مریخی به سردی یخ"
کتاب حاضر با عنوان اصلی (Venus on fire mars on ice) اثری از دکتر جان گری (John Gray)  می باشد که با ترجمه ای از سیما فرجی، توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.
تعادل هورمونی به راستی عامل مهم در زمینه ی دستیابی به سرزندگی، عشق و انرژی در زندگی زناشویی محسوب می شود.  علاوه بر این‌ که نمی‌توانیم ذهن و جسم را از یکدیگر جدا کنیم، نمی‌توانیم یکی از آن‌ها را تغییر دهیم، بی‌آن‌که تغییری را در دیگری به‌وجود آورده باشیم. نگرش ما درباره‌ی زندگی ممکن است تأثیری بسیار در سلامتی عاطفی و جسمانی ما داشته باشد. گاهی، تغییری کوچک در شیوه‌ی اندیشیدنمان ممکن است به آفرینش تفاوتی شگرف در زندگی‌مان منجر شود. تغییر نگرشمان ممکن است به این صورت باشد که تصمیم می‌گیریم غمگین باشیم یا شادبودن را بر‌گزینیم؛ تصمیم می‌گیریم خشمگین شویم یا احساس همدردی را برگزینیم و تصمیم می‌گیریم رابطه‌ی زناشویی خودمان را رها کنیم یا می‌توانیم در این رابطه رشد کنیم. جان در این کتاب می‌کوشد عواملی بنیادین را برای دستیابی به تندرستی، شادی و عشقی ماندگار مطرح کند. او راهکارهایی را برای دستیابی به سلامتی طبیعی و انرژی شادی‌بخش زندگی بازگو می‌کند.

در بخشی از این کتاب می خوانیم :
" به‌طور طبیعی، استراحت‌کردن در کاهش‌دادن میزان تنش زنان تأثیری اندک دارد؛ مگر این‌که آنان بسیار خسته باشند. استراحت‌کردن روی کاناپه فقط مقداری اندک از تنش زنان می‌کاهد. زنان، پس از اندکی استراحت‌کردن، به‌شدت بی‌قرار می‌شوند و به همه‌ی کارهایی می‌اندیشند که باید آن‌ها را انجام دهند. این‌سو و آن‌سو دویدن و انجام‌دادن کارهای سازنده سبب می‌شود زنان از احساسی بهتر بهره‌مند شوند. مردان با آزرده‌خاطر‌شدن از مشاهده‌کردن همسرشان در این وضعیت درحقیقت به آنان لطف نمی‌کنند. مردان در این‌گونه موقعیت‌ها نباید چنین سؤالی را برای همسرشان مطرح کنند: ”نمی‌توانی چند دقیقه آرام بنشینی و استراحت کنی؟“ نشستن روی مبل یا انجام‌دادن فعالیت‌های لذت‌بخش در تنهایی فقط یکی از راهکارهای مناسب برای کاهش‌یافتن میزان تنش در مردان است. این راهکار برای زنان کاربردی ندارد. "

فهرست مطالب

پیشگفتار

نوشته شده از سوی دکتر هایلاکاس

مقدمه

زنان ونوسی و مردان مریخی در جهانی همواره در حال تغییر

فصل اول

چرا ونوسی ها اغلب بر افروخته همچون تش و مریخی ها اغلب سرد همچون یخ به نظر می رسند؟

فصل دوم

زنان ونوسی و مردان مریخی زیر بار فشار و تنش

فصل سوم

زنان ونوسی و مردان مریخی بیرون از مدار

فصل چهارم

آرامش یافتن زنان ونوسی،توجه نشان دادن مردان مریخی

فصل پنجم

زنان ونوسی و مردان مریخی به جای یکدیگر قرار میگیرند؟

فصل ششم

چرا زنان ونوسی از حرف زدن و مردان مریخی از گوش کردن می پرهیزند؟

فصل هفتم

مرد موقعیت های اضطراری، دلیل واقعی نیاز زنان به شما

فصل هشتم

زنان ونوسی و مردان مریخی در عشق با یکدیگر تفاوت دارند

فصل نهم

یائسگی زنان ونوسی، تغییر هورمونی مردان مریخی

فصل دهم

غذاهایی عالی برای برقراری تعادل میان سیاره ها، تغذیه ی مناسب برای سلامت هورمونی

فصل یازدهم

زنان ونوسی و مردان مریخی در حال استراحت

فصل دوازدهم

عشق، رابطه ی زناشویی و شادمانی

معرفی کتاب زنان ونوسی در آتش خشم مردان مریخی به سردی یخ

ازدواج و مسائل زناشویی یکی از مهمترین ابعاد زندگی هر فردی است که قبل از شروع رابطه باید اصول و چارچوب های آن را بداند. بودن مطالعه و یادگیری مسائل زناشویی به مشکل تبدیل شده و برای حل آنها مسیری طولانی در پی دارید در نتیجه قبل از اینکه با معضلی روبه رو شوید پیشنهاد ما این است که سری به کتاب زنان ونوسی در آتش خشم مردان مریخی به سردی یخ اثر جان گری بزنید. این کتاب در حوزه درک متقابل و ارزش های انسانی حرف هایی برای گفتن دارد که با خواندن آن قطعا به نیمی از سوال های شما در خصوص ازدواج و زندگی زناشویی پاسخ داده می شود. با ما همراه باشید تا نقد و بررسی مختصری از کتاب زنان ونوسی در آتش خشم مردان مریخی به سردی یخ ارائه دهیم.

 

خرید کتاب زنان ونوسی در آتش خشم مردان مریخی به سردی یخ

 

کتاب زنان ونوسی در آتش خشم مردان مریخی به سردی یخ در مورد چیست؟

قبل از هر چیزی باید آگاه باشید که ندانسته نمی توانید این همه مسیر سخت را بپیمایید و قطعا به آموزش و یادگیری احتیاج دارید. کتاب های خودشناسی و زناشویی بهترین راهکار برای شروع حل مشکلات بوده و قطعا شما را به جایی که می خواهید می رسانند.

کتاب زنان ونوسی در آتش خشم مردان مریخی به سردی یخ یا به انگلیسی Venus on fire mars on ice، بسیار هوشمندانه به اتفاقات جسمی و روحی که بین زن و مرد می گذرد پرداخته است. جان گردی با بیان تفاوت های محیطی و شیمیایی (یعنی شرایط و مکانی که انسان ها در آن رشد می کنند و به بلوغ میرسند) ، موضوعی شگفت انگیزی بررسی کرده است.

 

معرفی کتاب زنان ونوسی مردان مریخی

 

رابطه و ازدواج پیچیدگی های خود را دارد و هیچ کس به اندازه جان گری نتوانسته در کتاب خود، این همه پیچیدگی را از هم باز کند. جان گری با رمزگشایی که در کتاب زنان ونوسی در آتش خشم مردان مریخی به سردی یخ ارائه داده، موجب شده تفکر و ذهنیت میلیون ها زن و مرد بهبود یابد و کسانی که حتی تحمل یکدیگر را نداشتند تا سال ها در کنار هم زندگی کنند. این نویسنده با بیان اختلافاتی که ناشی از محیط کودکی است به شما یاد می دهد، تفاوت ها طبیعی هستند و نیازی به آشفتگی رابطه نخواهد بود.

 

نقد و بررسی بخش هایی از کتاب

تنش و اضطراب در جای جای زندگی انسان ها وجود دارند. گاهی مسیر زندگی را به تنهایی می رویم اما وقتی انسانی دیگر وارد زندگیمان میشود، همه چیز تغییر کرده و باید بحث پذیرش را وارد زندگی کنیم. گاهی باید کنار بیاییم، گاهی باید خشم خود را نشان دهیم، بعضی اوقات به احترم خود سکوت می کنیم و گاهی به خاطر اینکه خودمان را دوست داریم فریاد می زنیم. همه این ها حق یک انسان است. اما کی و کجا؟ آیا می دانید در مقابل کسی که دوستش دارید کی سکوت کنید و کی صحبت کنید؟

قطعا تمامی این فرایندهای روانی نیازمند آگاهی و دانش است و بدون این دو معقول ممکن نخواهد بود. دنیای امروزی نیز با گذشته فرق کرده، زیرا زندگی ها از سادگی و آرامش بیرون آمده و به سمت سرمایه داری و بیشتر خواهی رفته است. در نتیجه تنش و اضطراب هم افزایش خواهد یافت. اگر به دنبال برنامه ریزی صحیح، بینش عمیق از همسرتان یا درک تفاوت ها هستید لازم است سری به کتاب زنان ونوسی در آتش خشم مردان مریخی به سردی یخ، بزنید.

 

نتیجه گیری

روابط زناشویی را جدی بگیرید و در جهت رشد آن تلاش کنید. پافشاری بر ناآگاهی و پیروی از الگوی رفتاری قدیمی و پوسیده وضع را بدتر کرده و شما را در منجلاب نادانی فرو می برد. اما در عوض فقط با خواندن کتاب زنان ونوسی در آتش خشم مردان مریخی به سردی یخ به راهکارهایی اساسی رسیده و همچنین شادابی، تندرستی و عشقی وصف ناپذیر را با همسر خود شریک می شوید.

 

به قلم: فائزه رنجبران

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات نسل نو اندیش

کتاب های دیگری از نویسنده جان گری

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها