×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
زندگی مهدوی

دانلود کتاب زندگی مهدوی

زندگی مهدوی
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : زندگی مهدوی

نویسنده : عبدالحسین فخاری

ناشر : گوی

تعداد صفحات : 272 صفحه

شابک : 978-600-5637-56-4

تاریخ انتشار : 1395

رده بندی دیویی : 297/462

دسته بندی : علوم اجتماعی، فرهنگ و سبک زندگی, کلام و عقاید, کتابهای اسلامی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 9000 تومان


معرفی کتاب

"زندگی مهدوی" / مجموعه مرزبانی مهدوی
کتاب حاضر اثری از دکتر عبدالحسین فخاری می باشد که توسط انتشارات گوی منتشر شده است.
اثر پیش رو شامل عناوینی چون تبلیغ مهدوی، زندگی مهدوی، یادمان های مهدوی، روزهای هفته و ظهور موعود می باشد که هر کدام شامل چندین بخش می باشند که به تفصیل به آن ها پرداخته شده است. مجموعه مرزبانى مهدوى با هشتصد و چهل عنوان در مباحث روز مهدويت در ارتباط با زندگى امروزين منتظران و مسائل جديد اين باور شورآفرين در عرصه های اعتقاد و عمل، در اختيار جامعه قرار مى گيرد -اگرچه هنوز هزاران موضوع ناگفته در اين عرصه وجود دارد كه قابل بحث و ارائه است.
در اینجا سخن مولف با منتظران آستان مقدس مهدوی است. وقتی "منتظر" همهٔ هستی خود را متعلق به مولایش میداند و او را ولی نعمت خویش میشمارد، از دستاوردهای زندگی اش در راه مولایش وقف هایی مینهد تا هم با آن وقف ها نام مولایش را بیشتر در جامعه مطرح كند و هم مردم از آنچه كه به نام مولاست بهره مند شده و یاد امامشان باشند و خود را بر سفرهٔ او میهمان بینند. در جایی علم آموزند یا درمان شوند یا آب نوشند و غذا خورند و استراحت كنند و رفع مشكل كنند كه بهنام حضرتش وقف شده باشد و رایگان از آن بهره برند تا خود را بیشتر  وامدار حضرتش شمارند و یادش نمایند و برای ظهورش دعا كنند تا همهٔ جهان را به صلاح و رشاد رساند، وقفهای مهدوی میتواند نقش جاودانی تبلیغ صاحب الزمان(عج) را ایفا كند به نوعی كه هرجا بنگری یادی از آن عزیز باشد و سفره كرامت ظاهری او همه جا گسترده و همه از خوان كرامت ظاهریش بهره مند باشند، چنانكه از خوان كرامت معنویاش بهره مند هستند. الغرض، اگر منتظران به اوقاف مهدوی بیشتر اهتمام نمایند، موجب پیوند عمیق تر آنان با مولای مهربانشان خواهد بود...

در بخشی از این کتاب می خوانیم:
"وقتی خود را كوچك و ناتوان و حقیر میبینید، از حضور در عرصه ها و میدان ها گریز خواهید داشت و حتی از ترس مترسك ها ممكن است در هیچ دشتی فرود نیایید! اما وقتی ترس و هراس از مخالفان و دشمنان  در وجود شما از بین برود، دیگر عقاب تیز بال و همای بلندپروازی خواهید بود كه زمین  زیرپا و آسمان زیر بال و همهٔ دشت زیر نگاه تیز و چشمان نافذ شما و از آن شماست و هر كجا بخواهید فرود خواهید آمد و كار و مأموریت خود را انجام خواهید داد و از هیچ مانعی و مخالف و جنبنده ای نخواهید هراسید چه رسد به مترسك های بی حركت و كلاه به سر و شال بر گردن در دشت كه چون باد شال او را حركت میدهد تظاهر به زنده بودن میكند!
خودباوری، استقامت و توكل از شما پهلوان شجاعی خواهد ساخت كه از مصاف با هیچ هماوردی طفره نخواهید رفت و همچون سنگ زیرین آسیاب هر دانه ای  را آرد خواهید ساخت و هر مأموریتی را با موفقیت به انجام می رسانید و حتی اگر در موردی شكست بخورید از آن شكست، سكوی پرشی برای پیروزی بعدی خواهید ساخت!"

فهرست مطالب

تبلیغ مهدوی

زندگی مهدوی

یادمان های مهدوی

روزهای هفته

ظهور موعود

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها