×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
ساحر زاغ

دانلود کتاب ساحر زاغ

ساحر زاغ
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : ساحر زاغ

نویسنده : نگوگی واتیونگوو

ناشر : ماهابه

مترجم : حسن جنت مکان

تعداد صفحات : 792 صفحه

شابک : 978-600-8632-10-8

تاریخ انتشار : 1397

رده بندی دیویی : 914/823

دسته بندی : رمان های خارجی

نوع کتاب : Epub

قیمت پشت جلد : 70000 تومان

قیمت نسخه الکترونیک : 20000 تومان


معرفی کتاب

"ساحر زاغ"
کتاب حاضر با عنوان اصلی (Wizard of the crow) اثری از نگوگی واتیونگوو (Ngugi wa Thiongo) می باشد که با ترجمه ای از سالومه خدابخشی توسط انتشارات ماهابه منتشر شده است.
در بخشی از این کتاب می خوانیم :
" کامیتی برگه‌هایش را پس گرفت. نمی‌توانست آنچه را دیده و شنیده بود، باور کند. زبانش بند آمده بود. پاهایش به زمین میخکوب شده بود. انگار لال مادرزاد بود. ایستاده بود و نمی‌دانست برود، بنشیند یا همان‌جا بایستد. فقط وقتی تاجیریکا چندین متر از او دور شد فهمید هرچه دیده و شنیده، واقعاً اتفاق افتاده است. نمی‌دانست دنبالش برود و به ماتحتش لگد بزند یا از زمین بخواهد که او را ببلعد. دلش می‌خواست گریه کند، اما اشکی نداشت. چرا تاجیریکا این چنین بی‌رحمانه با او برخورد کرده بود؟
روی لبه برآمده پیاده‌رو نشست. احساس می‌کرد حتی ساختمان‌ها هم دارند شرمندگی او را تماشا می‌کنند و در سکوتی سنگین برایش دل می‌سوزانند. در خیابان موتورها و ماشین‌ها و پیاده‌ها با عجله از هم سبقت می‌گرفتند. انگار آن‌ها می‌دانستند چه می‌کنند وکجا می‌روند. او حتی یک سنت هم نداشت که سه‌چرخه، گاری یا چیز دیگری بگیرد. حتی پول‌کرایه‌کردن گاری دستی بی‌الاغ را هم نداشت. چه فرقی می‌کرد؟ اگر هم داشت کجا باید می‌رفت؟
آیا کسی مرا نفرین کرده است یا این یک لعنت خانوادگی است؟ این سؤال، چیزی بود که با ترس و وحشت از خودش پرسید. او به نفرین و جادوهای شیطانی اعتقادی نداشت. اوفقط به علم اعتقاد داشت؛ اما اتفاقی که درآن مصاحبه افتاده بود با منطق علمی جور درنمی‌آمد. درهمین لحظه ودرکمال تعجب کامیتی، تاجیریکا با ماشین شخصی و شوفرش از کنار اوگذشت. کامیتی با خودش فکر کرد تاجیریکا چقدر از نردبان دانش بالا رفته است؟ حتماً این جایگاه اوست که از او چنین آدمی ساخته است؛ آدمی که بتواند چنین بی‌رحمانه با کسی‌که دنبال کار می‌گردد، برخورد کند. کامیتی همیشه فکرهایی جدی درباره کار داشت. با آن مدرک لیسانس و فوق‌لیسانس، مطمئناً پیش‌زمینه علمی کافی را داشت؛ اما شروع کار به سرمایه و بنیه نیاز دارد. اگر دریا پر از ماهی هم باشد، باز هم برای ماهیگیری باید تور و قلاب داشته باشی. "

فهرست مطالب

این کتاب فهرست ندارد.

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها