×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
سادی

دانلود کتاب سادی

سادی
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست
نقد و بررسی

نام کتاب : سادی

نویسنده : کورتنی سامرز

ناشر : سنگ

مترجم : رضا اسكندری آذر

تعداد صفحات : 318 صفحه

شابک : 978-622-99936-2-0

تاریخ انتشار : 1397

رده بندی دیویی : 823/92

دسته بندی : رمان های خارجی, داستان و رمان پلیسی جنایی

نوع کتاب : Epub

قیمت پشت جلد : 34000 تومان

قیمت نسخه الکترونیک : 30000 تومان


معرفی کتاب

"سادی"
کتاب حاضر با عنوان اصلی (Sadie) اثری از کوتنی سامرز (Courtney Summers) می باشد که با ترجمه ای از رضا اسکندری آذر، توسط انتشارات سنگ منتشر شده است.
داستان این رمان درباره دختری است که تنها خواهرش را به قتل رسانده اند. وست مک کری یک تهیه کننده برنامه رادیویی است که پادکستی به نام «دختران» تهیه کرده است که در رابطه با ماجرهای جنایی می باشد. «متی سوثرن» دختری است که در جریان یک آتش سوزی در مدرسه کشته می شود. ماجرای به قتل رسیدن متی سوثرن و انتقام گیری خواهرش به نام «سادی» داستانی است که در پادکست وست مک کری روایت می شود. این داستان به گفته «ای جی فین» رمانی برای همه ی سنین با کارکتری به ماندگاری یک زخم می باشد.
در بخشی از این کتاب می خوانیم :
" اشتباهی فرمان داده‌ام. هول‌‌کرده سعی می‌کنم یادم بیاید چه کاری الان درست است. جفت‌پا می‌روم روی پدال ترمز، که البته کار درست این نیست. وقتی ماشین دست از چرخیدن برمی‌دارد، به پهلو وسط جاده ایستاده‌ایم، و حس می‌کنم الان است که بمیرم. ماشینی در حال نزدیک شدن بوق می‌زند و فرمان می‌گیرد که با ما برخورد نکند و در عین حال خودش هم روی آب سر نخورد. و بعد همه چیز ساکت می‌شود، غیر صدای نفس‌نفس ما و شوک ناشی از اتفاقی که از بیخ گوش‌مان گذشته."

 

فهرست مطالب

این کتاب فهرست ندارد.

کتاب سادی Sadie یکی از پرفروش ترین کتاب های نیویورک ایمز که توسط کورتنی سامرز نوشته شده است. این کتاب در بین کتاب های جوانان، جایگاه بالایی داشته و انتخاب نوجوانان و جوانانی است که به رمان های جنایی علاقه دارند. این رمان سرگذشت دختری را به تصویر می کشد که خواهر خود را از دست داده و هر لحظه حاضر است دوباره او را ببیند. کتاب سادی را در این قسمت برای شما بازگو کرده پس با ما همراه باشید.

 

نقد و بررسی کتاب سادی

 

شخصیت های کتاب سادی

کتاب سادی به قدری موشکافانه به مرگ یک دختر جوان می پردازد که دوست ندارید حتی یک دقیقه کتاب را زمین بگذارید. داستان های جنایی انسان را میخکوب کرده و انسان را درگیر شخصیت های مبهم می کند. در این کتاب جریان دختری مفقود شده به میان می آید که به دنبال آن خواهرش سادی در جستجوی انتقام گرفتن است. از زمانی که سادی درگیر انتقام جویی می شود، زندگی ساده ای نداشته و مدام در چالش های خطرناک قرار می گیرد. اما هر لحظه که به یاد خواهرش متی می افتد که چقدر منزوی بوده و تلاش می کرده زندگی عادی برای خود مهیا کند؛ بیشتر در صدد انتقام جویی بر می آید.

اما وقتی متی مرده پیدا می شود، جهان بر سر سادی فرو می ریزد. پس از تحقیقات پلیس، سدی تصمیم می گیرد قاتل خواهرش را پیدا کند و پرونده متی را به جریان اندازد. در ادامه این داستان شخصیت های مختلفی مانند وست مک کری برای کمک به سادی نمایان می شوند تا خواهر خود را پیدا کند. هر کدام از کاراکترهای کتاب سادی، جذابیت های خود را داشته و شما را به درک عمیقی از داستان راهی می کند.

کتاب سادی نمونه ای از رمان های خارجی و رمان پلیسی جنایی است که شما را از دنیای واقعی دور کرده و حس آدرنالین و هیجان را بر می انگیزد. برخی افراد به خواندن کتاب هایی که آنها از فضای واقعی دور می کند و به دنیای ناشناخته می برند، علاقه دارند. کتاب سادی حکم فضایی ماجراجویانه برای جوانان داشته و انتخاب افراد کنجکاو و جستجوگر خواهد بود.

 

به قلم : فائزه رنجبران

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها