×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
سرپناه بارانی

دانلود کتاب سرپناه بارانی

سرپناه بارانی
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : سرپناه بارانی

نویسنده : جوجو مویز

ناشر : ماهابه

مترجم : رعنا موقعی

تعداد صفحات : 468 صفحه

شابک : 978-600-8632-13-9

تاریخ انتشار : 1397

رده بندی دیویی : 92/823

دسته بندی : رمان های خارجی, داستان و رمان های عاشقانه

نوع کتاب : Epub

قیمت پشت جلد : 65000 تومان

قیمت نسخه الکترونیک : 18600 تومان


معرفی کتاب

"سرپناه بارانی"
کتاب حاضر با عنوان اصلی (Sheltering rain) اثری از جوجو مویز (Jojo Moyes) می باشد که با ترجمه ای از رعنا موقعی توسط انتشارات ماهابه منتشر شده است.
جوجو مویز نویسنده و روزنامه نگار انگلیسی که از سال 2002 به نوشتن رمان های عاشقانه مشهور شده است. او دو مرتبه موفق به کسب جایزه سال رمان عاشقانه توسط انجمن نویسندگان رمان های عاشقانه شده و همچنین آثارش به یازده زبان مختلف دنیا ترجمه شده است .
این کتاب یکی دیگر از کتاب های جوجو مویز است که به شیوایی و زیبایی نگارش یافته است . داستان در مورد دختری است که در لندن زندگی می کند اما به دلیل اصرار مادر مجبور به مهاجر به روستایی در ایرلند می شود که مادربزرگش در آنجا زندگی می کند. مادر بزرگ با دیدن رابطه نوه و دخترش به یاد رابطه خود در زمان گذشته با دخترش می افتاد. این کتاب در واقع رابطه بین سه نسل را با سه زن به خوبی به تصویر کشیده است.
در بخشی از این کتاب می خوانیم :
" جوی می دانست مادرش به شدت عصبانی می‌شود.احتمالاً وقتی بی لین به او بگوید، جوی سوار ماشین یک مرد غریبه شد و رفت،از خشم، منفجر می شود.اما بهتر از این بود که در خانه زیر دماغ مادرش می ماند و تبدیل به کیسه بوکسش می شد.احتمالاً مادرش به خاطر دیشب سردرد داشت، بی حوصله هم بود و با حرفهایش او را به ستوه می آورد.جوی سوار ماشین آن مرد شده،درآن خیابانهای خلوت، در کنار این غریبه ی قد بلند و کک مکی نشسته بود و این برایش بیش از حد لذت بخش بود.غریبه باعث می شد،جوی دست و پایش را گم کند و به سختی کلمه ای برای گفتن پیدا کند.ادوارد مانند بقیه افسرها تمام مدت حرف می زد.او در مورد اسبهایش در ایرلند گفت .عجیب این بود که اصلاً لهجه ی ایرلندی نداشت.از وحشی گریِ شکار در کشوری که در آن زندگی می‌کرد گفت و از ملال و خستگیِ پایان ناپذیر مسافرت با کشتی ‌با جوی حرف زد.او گفت:آدم در یک دنیای کوچک و محدود، اسیر شده، تمام مدت با آدمهایی یکسان و تکراری سر و کار دارد و ماه ها و ماه ها مجبوراست چنین وضعی را تحمل‌ کند.
جوی هرگز مردی را ندیده بود که مانند او صحبت کند.ادوارد با تمام افسرهایی که جوی تا به حال شناخته بود فرق داشت و درهم برهم و رُک و بی پرده صحبت می‌کرد.او مانند کسی که مدتها از زبانش دور بوده وآن را کمی فراموش ‌کرده است بریده بریده حرف میزد و گاهاً بین کلماتش فاصله می افتاد،گویی در حال غرق شدن است و گاهاً سرش را از آب بیرون  می آورد و نفس می‌کشد. او خنده هایی قاه قاه و بلند هم چاشنیِ‌ حرفهایش می‌کرد.هر از گاهی،نگاه مختصری به جوی می‌کرد و ساکت می ماند تا اینکه یک فکر دیگر در سرش بجوشد و او را دوباره به حرف بیاورد."

فهرست مطالب

این کتاب فهرست ندارد.

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها