×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود رایگان کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
شیطان پرستی - آثار و تبعات پیروی از شیطان

دانلود کتاب شیطان پرستی - آثار و تبعات پیروی از شیطان

شیطان پرستی - آثار و تبعات پیروی از شیطان
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : شیطان پرستی - آثار و تبعات پیروی از شیطان

نویسنده : فاطمه عسگریان دهکردی

ناشر : کتابچین

دسته بندی : سایر فرقه های دینی

نوع کتاب : PDF

قیمت نسخه الکترونیک : رایگان


معرفی کتاب

"شیطان پرستی" / آثار و تبعات پیروی از شیطان
کتاب حاضر اثری از فاطمه عسگریان دهکردی می باشد.
ستاره واژگون معروف به پنتاگرام اغلب براي نشان دادن شیطان پرستی استفاده می شود. شیطان پرستی یک حرکت مکتبی، شبه مکتبی و یا فلسفی است که هواداران آن شیطان را یک طرح و الگوي اصلی و قبل از عالم هستی میپندارند. آن ها شیطان را موجودي زنده و با چند وجه از طبیعت انسان مشترك می دانند. شیطان پرستی را در گروه «راه چپ » مخالف با «راه راست » طبقه  بندي می کنند. دست چپی ها به غنی سازي روحی خود در جریان کارهاي خودشان معتقدند و بر این باورند که در نهایت باید تنها به خود جواب پس دهند. در حالی که دست راستی ها غنی سازي روحی خود را از طریق وقف کردن و بندگی خود در مقابل قدرتی بزرگتر بدست می آورند. لاوییان ها در واقع خدایی از جنس شیطان و یا خدایی دیگر را براي خود قائل نیستند. آن ها حتی از قوانین شیطان نیز پیروي نمی کنند. این جنبه اعتقادي آن ها به طور مکرر به اشتباه نادیده گرفته می شود و عموماً آن ها را افرادي می شناسند که شیطان را به عنوان خدا پرستش می کنند. شیطان پرستی به جاي اطاعت از قوانین خدایی یا قوانین طبیعی و اخلاقی، عموماً بر پیشرفت فیزیکی خود با راهنمایی هاي موجودي مافوق یا قوانینی فرستاده شده تمرکز دارد. به همین دلیل بسیاري از شیطان پرستان معاصر از باورها و گرایش هاي ادیان گذشته اجتناب می کنند و بیشتر گرایش هاي خودپرستانه دارند. به گونه اي که خود را در مرکز هستی و قوانین طبیعی می بینند و بیشتر شبیه به مکاتبی چون ماده گرایی و یا خودمحوري و جادو محوري هستند. به هر حال بعضی شیطان پرستان به طور داوطلبانه بعضی از قوانین اخلاقی را انتخاب می کنند. این یک جریان وارونه سازي را نشان می دهد. بر این مبنا شیطان پرستان به دو گروه اصلی شیطان پرستان فلسفی و شیطان پرستان دینی تقسیم بندي می شوند.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:
"روش هایی که دین سازان و اختراع کنندگان مذاهب و فرق، براي جذب افراد و رسیدن به مقاصد خویش در پیش می گیرند کم و بیش مشابه است. آنان در ابتدا سعی می کنند افرادي از ثروتمندان و سرمایه داران را به دام بیندازند و جذب کنند. طبیعی است که به راه انداختن چنین دم و دستگاه و تشکیلاتی نیاز به پول و امکانات و تامین منابع مالی دارد. براي جذب مردم به یک مذهب اختراعی نمی توان به زور و فشار متوسل شد، بلکه باید از طریق تبلیغ و تطمیع وارد شد و تبلیغ و تطمیع نیز نیازمند برخورداري از امکانات مالی است؛ بنابر این یکی از اولین کارهاي بنیان گذاران مذاهب اختراعی و ساختگی، جذب کسانی است که امکانات مالی و ثروت نسبتاً خوب و قابل اعتنایی دارند. "

فهرست مطالب

این کتاب فهرست ندارد.

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات کتابچین

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
shah maishat

اگر فرد عاقل باشد بلی عنوان آن جالب بود

1401-05-05

برچسب ها