×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
صبح جادویی

دانلود کتاب صبح جادویی

صبح جادویی
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست
نقد و بررسی

نام کتاب : صبح جادویی

نویسنده : هال الرود

ناشر : معیار علم

مترجم : سپیده فخارزاده

تعداد صفحات : 256 صفحه

شابک : 978-622-6247-29-0

تاریخ انتشار : 1398

رده بندی دیویی : 9042/155

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی, خودشناسی و خودسازی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 29000 تومان


معرفی کتاب

"صبح جادویی" / شش عادتی که قبل از ساعت 8 صبح زندگی تان را متحول خواهد کرد
کتاب حاضر با عنوان اصلی (The miracle morning) اثری از هال الرود (Hal Elrod) می باشد با ترجمه ای از سپیده فخار زاده، توسط انتشارات معیار علم منتشر شده است.
کتاب صبح جادویی یک تفکر جدید در شما ایجاد می کند که با استفاده از آن می‌توانید تنها با تغییر نحوه بیدار شدن از خواب کل زندگی‌ خود را دگرگون کنید. شیوه انحصاری و متفاوت هال به شما کمک می کند از نیروهای بالقوه‌‌ خود بیشترین استفاده را ببرید و برای افرادی که اهداف بالاتری دارند، این کتاب می‌تواند نقشی کلیدی در رسیدن به موفقیت های بزرگ و در نهایت سطح بالاتری از زندگی برایشان داشته باشد. این روش علاوه بر اینکه در بالا بردن درآمد و بیشتر شدن سود کسب و کار به شما کمک می‌کند، متدهای جدیدی برای رسیدن به رضایت شخصی بیشتر در اختیار قرار می دهد. اگر جزو افرادی هستید که با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند، فرقی نمی کند که مادی باشند یا عاطفی، کتاب صبح جادویی همان کتابی است که به شما در رفع این مشکلات به ظاهر غیر قابل حل، کمک میکند. اگر خواهان تغییر در زندگی خود هستید یا نیازمند پیشرفت های سریع در زندگی خود هستید، کتاب درستی را برای مطالعه انتخاب کرده اید. شما هم اکنون آماده اید به کمک شیوه ای انقلابی سفری معجزه آسا را آغاز کنید...درست قبل از ساعت 8 صبح.
در بخشی از این کتاب می خوانیم :
" شاید این گفته قدیمی که: اگه زیاد این پا و آن پا کنی باختی"معنای عمیق‌تر از آنچه ما می‌پنداریم داشته باشد. وقتی که زمان بیدار شدنتان را تا آنجا که ممکن است به تاخیر بیاندازید یعنی- تا آخرین لحظه در رختخواب بمانید- بدانید که در واقع جریان زندگی‌‌‌تان را به تاخیر می‌اندازید. با هر بار زدن دکمه قطع زنگ ساعت، در برابر شروع روزتان و زندگی‌تان و در برابر خلق آنچه به دنبالش هستید مقاومت می‌کنید. تصور کنید وقتی روزتان را با این گونه مقاومت کردن در برابر بیدار شدن آغاز می‌کنیم و یا هنگامی که با شنیدن صدای زنگ ساعت به خودتان می‌گویید" اه باید بیدار شم، اصلا نمی‌خوام از جام بلند شم. ." چه میزان انرژی منفی  اطراف‌‌‌تان را احاطه خواهد کرد. انگار به دنیای اطراف‌تان می‌گویید: " من نمی‌خواهم زندگی کنم حداقل یک زندگی "رویایی".
 افرادی که از افسردگی رنج می‌برد معتقدند سخت‌ترین قسمت روز برای آن‌ها صبح زود است. آن‌ها با ترس از خواب برمی‌خیزند بعضی وقتها این ترس به سبب شغلی است که موظف به انجام آن هستند و یا می‌تواند ترس از رابطه‌ای ناموفق باشد. بعضی دیگر نیز بدون دلیل و فقط به علت ماهیت افسردگی که ذهنیت و احساسات و عواطف فرد را درگیر می‌کند، چنین احساسی دارند."
 

فهرست مطالب

سخنی با خوانندگان

مقدمه

فصل اول: وقت آن رسیده که توانایی های خود را به تمامی کشف کنید

فصل دوم: خاستگاه صبح جادویی، برآمده از اوج ناامیدی

فصل سوم بررسی واقعیت آمار 95 درصدی

فصل چهارم امروز صبح چرا بیدار شدید ؟

فصل پنجم راهکار 5 مرحله ای برای راحت تر بیدار شدن

فصل ششم منجی های زندگی: شش تمرینی که با انجام آنها می توانید در زندگی از همه توانایی هایتان بهره مند شوید

فصل هفتم: جادوی 6 دقیقه ای

فصل هشتم: انطباق دادن تمرینات صبح جادوی با سبک زندگی شما به منظور دستیابی به والاترین اهداف و آرزوها یتان

فصل نهم: از تحمل ناپذیر تا توقف ناپذیر

فصل دهم چالش 30 روزه متحول کردن زندگی با صبح جادویی

بسته شروع سریع

مطلب پایانی

 

نقد و بررسی کتاب صبح جادویی

درباره کتاب صبح جادویی

کتاب صبح جادویی (The miracle morning) نوشته ی هال الرود نویسنده ای آمریکایی است. این کتاب یکی از بهترین نمونه های کتاب های انگیزشی در حوزه ی موفقیت به شمار می رود.

کتاب صبح جادویی با امتیاز بالای 3000 رای مثبت و دارای پنج ستاره از کتاب های موفق و در عین حال پرفروش به حساب می آید. بالای 1 میلیون نسخه از این کتاب چاپ و در سراسر دنیا ترجمه و توزیع شده است.

در ایران کتاب صبح جادویی توسط انتشارات معیار علم و با ترجمه ی سپیده فخارزاده منتشر شده است. این کتاب درباره ی اهمیت سحرخیزی و راه کارهایی برای شروع روز با تمام قدرت ذهنی و جسمی است که برای تمام افراد از هر گروه سنی مناسب و راه گشا است.

کتاب صبح جادویی (The miracle morning)

 

خلاصه ی کتاب صبح جادویی

کتاب صبح جادویی در ده فصل نوشته شده است. در مقدمه ی کتاب نویسنده شرح زندگی و تحول خود را از سال 1999 تا 2008 را بیان می کند.

فصل اول با عنوان "زمان بیدار شدن با تمام قوا است" به کم بودن زمان و کوتاه بودن زندگی اشاره می کند. فصل دوم با عنوان "صبح جادویی؛ زاده ی اوج ناامیدی" درباره ی امید و البته ناامیدی در انسان و تاثیر آن بر زندگی انسان صحبت می کند. فصل سوم، "بررسی حقیقی جامعه ی 95 درصدی" بزرگترین چالش بشر که آوردن بهانه برای نرفتن به سمت آرزوها و رویاها را توضیح می دهد. فصل چهارم، "امروز چرا بیدار شدید؟"، به اهمیت بیدار شدن شروع روزانه ی انسان اعتقاد دارد. فصل پنجم، "خط مشی پنج مرحله ی بیدار شدن"، راه کارهایی را برای ایجاد انگیزه هنگام بیدار شدن در صبح را در اختیار مخاطب می گذارد. فصل ششم، "منجی های زندگی، شش راهکار حیاتی برای زندگی کردن با تمام قوا"، به شکاف میان توانایی درونی انسان و شناخت هر فرد از خودش اشاره دارد.

از فصل هفتم تا دهم چگونگی توانمند شدن در سحرخیزی و راه هایی که انسان به وسیله ی آن ها می تواند روز خود را بهتر شروع و ادامه دهد، توضیح داده می شود.

 

درباره نویسنده

هال الرود (Hal Elrod) در 30 می 1979 در کاماریلو، کالیفرنیا به دنیا آمد. او نویسنده، سخنران انگیزشی و مربی موفقیت آمریکایی است که سخنرانی هایش براساس زندگی شخصی خودش می باشد. او صاحب پادکست رویایت را به دست بیاور است. از دیگر آثار مهم او می توان به کتاب با زندگی ات سرشاخ شو که پرفروش ترین کتاب آمازون در سال 2012 بود و کتاب چاپ نشده ی فراتر از فروش که درباره ی چگونگی نگارش یک کتاب پرفروش و محبوب است، اشاره کرد.

الرود در سال 1999 یعنی در سن بیست سالگی یک تصادف رانندگی وحشتناک داشت و یک تجربه ی نزدیک به مرگ را از سر گذراند و به مدت 6 دقیقه قلبش از کار ایستاد. او متوجه شد که دیگر نمی تواند راه برود؛ اما با تلاش و انگیزه قدرت راه رفتن خود را بازگرداند و حتی در مسابقات دوی مارتن شرکت کرد و تا قبل از سی سالگی به یک کارآفرین مطرح بدل شد.

هال الرود (Hal Elrod)

 از آن به بعد شروع به سخنرانی های انگیزشی درباره ی موفقیت و غنیمت شمردن فرصت کرد. او در نوشته هایش سعی می کند که مخاطب را متحول کند و او را به رویاهایش نزدیک کند. او ده ها کتاب با عنوان صبح جادویی نوشته است مانند صبح جادویی، برای فروشندگان حرفه ای.

 

چرا کتاب صبح جادویی کتاب مهمی است؟

در وهله ی اول شاید به نظر برسد که کتاب صبح جادویی تنها کتابی درباره ی سحرخیزی است؛ اما با مطالعه ی کتاب می توان به مفاهیم عمیق نهفته در آن پی برد. درون همه ی انسان ها اشتیاق پیشرفت و موفقیت از همان زمان تولد وجود دارد با این حال اکثر ما صبح که از خواب بلند می شویم زندگی روتین، تکراری و یکنواختی را بدون رضایت از خود آغاز می کنیم. الرود در این کتاب عنوان می کند که تنها 5 درصد آدم ها برای رسیدن به آرزوهایشان تلاش می کنند. شاید این کتاب نقطه ی شروع خوبی برای 95 درصد بقیه باشد تا عادت های خود را تغییر دهند و به سوی پیشرفت و موفقیت قدم بردارند.

 

راه کارهای صبح جادویی

  • صبح جادویی خود را آغاز کنیم: هال الرود در کتاب صبح جادویی به عادت هایی اشاره می کند که هر روز قبل از ساعت 8 باید انجام شود. در واقع ما باید عادت های جدیدی را جایگزین عادت های بد خود کنیم تا به این طریق زندگی خود را متحول کنیم.
  • با عظم و اراده ی قوی از خواب بلند شویم: شما سزاوار بهترین ها هستید. این یکی از اولین و مهمترین اصولی است که در زندگی باید آموخت. بهترین ها ممکن است در نظر هر کس متفاوت باشد مثلا عشق، ثروت، موقعیت شغلی خوب و ... و برای رسیدن برای هر کدام یا تمام آن ها باید با انگیزه و برنامه ریزی از خواب بلند شویم و به طور کلی هدفمند باشیم. هال الرود معتقد است:

"نحوه ی بیدار شدن شما در هر صبح، بر میزان موفقیت شما در هر بخشی از زندگی تاثیر می گذارد."

 

صبح جادویی

 

  • نحوه ی بیدار شدنمان از خواب را تغییر دهیم: اگر بتوانیم نحوه ی بیدار شدن خود را تغییر دهیم، زندگی مان تا حد زیادی تغییر خواهد کرد. الرود به شش فعالیتی اشاره می کند که بیشترین تاثیر را در زندگی خود او داشته اند و هر روز صبح به مدت 10 دقیقه هر کدام از آن ها را باید انجام داد تا به یک عادت تبدیل شد:
  1. سکوت کردن
  2. مطالعه کردن
  3. استفاده کردن از جملات مثبت
  4. تجسم رویاها
  5. نوشتن اتفاقات روزانه
  6. ورزش کردن
  • امروز چرا از خواب بیدار شدیم: بسیاری از ما ممکن است با زنگ ساعت از خواب بلند شویم و با بی میلی تخت خود را رها کنیم و یا ساعت را خاموش کنیم و مدتی چشمان خود را باز کنیم و دوباره تصمیم بگیریم که بخوابیم. چرا؟ چون انگیزه ای هیجان انگیز برای بیدار شدن نداریم. زندگی بدون انگیزه و هدف ما را خسته کرده است.

البته بسیاری از ما با این حقیقت کنار آمدیم که زندگی معمولی داشته باشیم. در این صورت با شروع صبح با بی علاقگی از رختخواب بیرون آمده و انبوهی از انرژی منفی را به سمت خود روانه می کنیم. شما با تعیین یک هدف و نیز داشتن شور و علاقه برای شروع شدن یک روز، می توانید زندگی خود را متحول کنید.

(The miracle morning)

 

  • قبل از خواب به افکار مثبت فکر کنیم: اگر به خودمان بگوئیم که فردا صبح احساس خستگی خواهیم داشت قطعا بعد از بیداری چنین حسی خواهید داشت. بدن ما توانایی انجام کارهای شگفت انگیز را دارد که کمترین آن ها این است که بعد از 5 ساعت خواب، انرژی مورد نظر ما را تامین خواهد کرد. به همین دلیل باید تلقین های منفی را کنار بگذاریم و هر شب قبل از خواب، شروع یک روز پر انرژی را برای خود تصور کنیم.
  • عادت های با کیفیت باعث موفقیت ما می شوند: الرود در فصل نهم کتاب به این موضوع اشاره می کند که اگر فردی موفق است، تنها دلیل آن وجود عادت هایی است که موفقیت او را حفظ می کنند. پرورش دادن و ایجاد یک عادت جدید به 30 روز زمان نیاز دارد که الرود در این کتاب آن را به سه بخش تقسیم می کند:
  1. روز اول تا دهم: 10 روز اول ایجاد یک عادت جدید و ترک عادت بد می تواند سخت باشد. روزهای اول باانگیزه هستیم؛ اما وقتی تازگی عادت جدید از بین رفت احساس تنفر می کنیم. این حس موقتی است و کم کم به این وضعیت عادت می کنیم.
  2. روز یازدهم تا بیستم: 10 روز دوم ساده تر است؛ اما همچنان به تعهد و نظم نیاز دارد.
  3. روز بیست و یکم تا سی ام: 10 روز پایانی جایی است که باید به خود افتخار کنیم. عادت جدید بخشی از هویت ما را شکل می دهد؛ اما نباید دچار اعتماد به نفس کاذب شویم و عادت را تا روز سی ام ادامه دهیم.

موفقیت

 

 نتایج خواندن کتاب صبح جادویی

  • هر روز با انرژی بیشتری بیدار می شوید و برای داشتن یک روز فوق العاده شروع به برنامه ریزی می کنید.
  • استرس و نگرانی شما تا حد زیادی از بین می رود.
  • برای غلبه بر هر چالش، مانع یا باور محدود کننده ای که در زندگی شما وجود دارد و شما را عقب نشینی وادار می كند، نظم و ترتیب می دهد.
  • وضع سلامتی شما را به طور كلی بهبود می بخشد.
  • احساس قدردانی بیشتر و نگرانی كمتری را تجربه می كنید.
  • توانایی شما برای كسب درآمد و ثروت افزایش قابل توجهی پیدا می كند.
  • هدف زندگی خود را كشف كرده و برای رسیدن به آن تلاش و زندگی می كنید.

 

برخی نظرات درباره ی كتاب صبح جادویی

  • دكتر ایوان میسنر، مدیر عامل و بنیان گذار BNI:

"خواندن كتاب صبح جادویی به این معنا است كه هدیه هر روز با تمام توان بلند شدن را به خودتان می دهید. وقت آن است كه از امروز و فردا كردن برای خلق زندگی كه می خواهید و لیاقتش را دارید دست بكشید. این كتاب را بخوانید تا بفهمید چطور باید این كار را انجام دهید."

  • نیك كوندرا، كارگردان فیلم زیرك:

"صبح جادویی واقعا زندگی من را تغییر داد. صبح جادویی به من اجازه داد شروع به بهره برداری از توانایی های بالقوه ام كنم. كاری كه در نهایت مرا به مسیر آگاهی و هشیاری بیشتری هدایت كرده كه هنوز هم فرصت ها و توانایی های جدیدی را به من نشان می دهد."

 

نتیجه گیری

كتاب صبح جادویی برای تمام كسانی كه به دنبال موفقیت و رهایی از زندگی كسالت بار و به دور از هیجان و خلاقیت خود هستند، از نان شب هم واجب تر است. كتاب از دل تجربیات و دریافت های شخصی نویسنده ای بیرون آمده است كه دو بار تا مرز شكست پیش رفت. شكست هایی كه هیچ كس تصور نمی كرد بتواند بر آن ها پیروز شود و دوباره روی پای خود بایستد.

انتشارات معیارعلم كتاب صبح جادویی را با ترجمه ی سپیده فخارزاده چاپ و منتشر كرده است. اگر تصمیم به تغییر زندگی خود دارید هم اكنون می توانید این كتاب را در سایت كتابچین مطالعه فرمائید.

کتاب صبح جادویی

جملات قصار کتاب

  • اگر می خواهید زندگی تان بهتر شود، اول باید خودتان را بهتر كنید.
  • عاشق زندگی الانت باش و در عین حال زندگی رویاهایت را بساز.
  • وقتی متعهد به انجام كاری باش، همیشه راهی هست.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

ویدئوهای مرتبط با کتاب

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
مرضیه مدملیل

عالی

1402-09-18

شروین عبادی

عالی بود

1400-11-26

علی اکبر امیری

عالی بود

1400-11-19

محمدرضا

یک کتاب انگیزشی و البته صد درصد عملی است، برای همین نباید به خواندن کتاب اکتفا کرد بلکه باید به تمرین هایی را که در کتاب ذکر شده است را نیز باید اجرا کرد.

1400-10-14

سیامک بارانی

اگه به توصیه های کتاب عمل کنی، حتما میتونی کم کاری در گذشته رو جبران کنی. پس فقط خوندن کتاب مهم نیست. یعنی با خوندن کتاب زندگیت تغییر نمیکنه، بلکه با عمل به نکات کتابه که میتونی تغییر رو احساس کنی.

1400-09-07

حامد معلا

افراد تنبل و کسانی که کار امروز رو به فردا میندازن، حتما این کتاب رو بخونن.

1400-08-29

دلسا سوقندی

از کتابای خوبیه که توی گروه موفقیت خوندم. پیشنهاد میکنم کتاب رو تهیه کنید و بخونید.

1400-08-26

saeed

ببینید تغییر در شیوه زندگی فقط به انگیزه ربط نداره. همه ما انگیزه پولدار شدن رو داریم، ولی آیا تلاش کافی برای رسیدن بهش رو انجام میدیم؟ قطعا جواب خیلیا منفیه. بزار اینطوری بگم، کتاب بهت انگیزه موفقیت رو میده، ولی اینکه تو چقدر پشتکار داشته باشی و چقدر تغییر شیوه زندگی برات سخت یا آسون باشه، دیگه به خودت بستگی داره.

1400-08-17

saeed

همه گفتن که کتاب خوبیه و انگیزه میده. میخوام از افرادی که این کتاب رو خوندن بپرسم تا کسی با خوندن کتاب صبح جادویی سحر خیز شده. اگه کسی هست لطفا جواب بده که واقعا انگیزه کافی به آدم میده.

1400-08-11

بهاره تقوی

به نظر میاد کتاب بیان می کنه همه راه های موفقیت به سحرخیزی ختم میشه. این راهکار از قدیم در ضرب المثل های ایرانی هم زیاد به کار برده میشد. مثل "سحرخیز باش تا کامروا شوی".

1400-07-18

جلال جوادی

انتظار بیشتری از کتاب داشتم. خوب بود ولی انتظارات منو برآورده نکرد.

1400-07-06

آبتین رسولی

به نظر من فقط چیزاهای خیلی معمولی و عادی که همه می دونیم رو بیان میکنه. به من که چیزی اضافه نکرد.

1400-05-12

افسانه همت زاده

خوندن کتاب صبح جادویی حس خوبی به من داد. باید بخونید و درک کنید که چی میگم.

1400-04-21

samira-khandan

این کتاب با کتاب صبح جادویی برای مولتی میلیونرها چه فرقی داره؟ یا یکی هستند؟

1400-04-14

احمد زنجرانی

نکاتی که کتاب بهش اشاره میکنه خیلی خوبه. ولی مهمتر از اون عمل به این نکته هاست که از هر کسی برنمیاد.

1400-04-13

حمید بالزام

چقدر عالیه این کتاب. انگیزه زندگی و صبح زود بیدار شدن رو شدیدا افزایش میده.

1400-04-07

محمدیان

خیلی جالب و خوب بود

1400-03-25

بردیا ساکتی

کتاب خوبیه و به آدم انگیزه برای کار و تلاش میده.

1400-03-01

neda emrani

اگه میخواید توی زندگی تون تحول ایجاد کنید حتما این کتاب رو بخونید. پشیمون نمی شید.

1400-01-25

عرفان شاهی

این کتاب رو که بخونید، سحرخیزی حتما جزئی از برنامه زندگی تون میشه.

1400-01-21

بهرام مهدوی

یه کتاب انگیزشی بسیار عالی.

1400-01-19

Reza

این فرقش با صبح جادویی مولتی میلیونرها چی؟

پشتیبان سایت

این دو کتاب از دو ناشر مختلف و دو مترجم مختلف می باشد. در محتوای کتاب هم با توجه به تعداد صفحات اختلاف وجود دارد.

1398-07-13

برچسب ها