×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
صفر به یک

دانلود کتاب صفر به یک

صفر به یک
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : صفر به یک

نویسنده : پتر تیل

ناشر : سبکتو

مترجم : گروه مترجمین

تعداد صفحات : 137 صفحه

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی, مدیریت، کسب و کار و کارآفرینی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 4800 تومان


معرفی کتاب

"صفر به یک" / نکاتی در مورد استارتاپ ها و ساختن آینده
کتاب حاضر با عنوان اصلی (Zero to One) اثری از پتر تیل (Peter Thiel) می باشد که با ترجمه ای از گروه سبکتو توسط انتشارات سبکتو منتشر شده است.
بلیک مستر یکی از شاگردان پیتر تیل (کارآفرین و سرمایه گذار آمریکایی) در دانشگاه استنفورد بود. او در تمام کلاس های پیتر شرکت می کرد و از صحبت های او یادداشت برداری می کرد. کتاب "صفر به یک" هم بر اساس جمع کردن و کامل کردن همین یادداشت ها نوشته شده است. در این کتاب پیتر به این نکته اشاره دارد که اکثر مردم موفقیت خود را رسیدن از نقطه صفر به بی نهایت می دانند، اما پیتر معتقد است که موفقیت، رسیدن از نقطه صفر به یک است نه بی نهایت و این شرایط تنها زمانی ایجاد می شود که ما بدانیم دقیقا چه کاری قرار است انجام دهیم. در این کتاب می خوانیم که برعکس همه مردم که فکر می کنند راه اندازی یک استارتاپ بی گدار به آب زدن است، بلکه دقیقا رسیدن به موفقیتی قابل پیش بینی است. صفر به یک به شما می گوید برای ساختن آینده یا استارتاپ خود به چه چیزی نیاز دارید.
پیتر تیل نویسنده، کارآفرین و سرمایه گذار آمریکایی از موسسین "پی پال" و سرمایه گذران "فیس بوک" است. او ابتدا در دانشگاه فلسفه خواند و بعد در رشته حقوق ادامه تحصیل داد. در دوران کارآموزی خود، به عنوان دستیار یکی از بزرگ ترین معامله گرهای بورس سوئیس مشغول به کار شد و با همین تجربه به عنوان وکیل بورس و اوراق بهادر در آمریکا مشغول به کار شد. وی در سال ۱۹۹۹ به همراه سه تن از دوستان خود، پی پال را تاسیس کرد که در سال ۲۰۰۲ آن را به ارزش ۱.۵میلیارد دلار به ای بی فروختند. پس از آن پیتر یک صندوق پوشش ریسک جهانی پایه گذاری کرد که همچنان به عنوان رئیس هیئت مدیره آن مشغول به کار است. در سال 2005 همراه دوستانش در پی پال، یک شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر به نام فاندرز فاند راه اندازی کرد. همچنین او اولین سرمایه گذار خطرپذیری بود که بیش از ۱۰٪ سهام فیسبوک را در سال ۲۰۰۴ خرید.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:
" علاقه‌مندی به تجارت الکترونیک به مدت ۱۸ ماه جنون آمیز بود. چرا که همه مردم، روی ایده‌های اشتباه توافق داشتند. به عنوان مثال، اکثر مردم باور دارند که علت وجود شرکت‌ها، کسب درآمد است. اما در طول حباب تکنولوژی، سرمایه گذاران این حقیقت ساده را نادیده گرفتند و پول‌های خود را دست دادند. آنها فکر می‌کرند که فعالیتشان یک "سرمایه گذاری برای آینده" است. از آنجا که استارتاپ‌های موجود، فاقد سود و در بعضی موارد حتی فاقد درآمد بودند، سرمایه‌گذاران شاخص‌های ارزشی جدیدی مانند تعداد بازدیدکنندگان  و "page views" (معیاری که میزان بازدید از یک وب سایت را مشخص می‌کند) را ساختند. بسیاری از شرکت‌های "موفق" مدل‌های تجاری داشتند که بر اساس آن، هر چه رشد می‌کردند، پول بیشتری هم از دست می‌دادند. ناپایداری این کسب و کارها و ارزیابی‌های غیر معقول آنها واضح و بدیهی بود، اما در آن زمان همه معتقد بودند شرکت‌های فناوری هیچ گونه اشتباهی انجام نمی‌دهند  و نتیجه حباب تکنولوژی این شد که شاخص بازار بورس NASDAQ در اواسط ماه مارس سال ۲۰۰۰ به ۵،۰۴۸ رسید  و یک ماه بعد به ۳،۳۲۱ کاهش یافت و سر انجام در اکتبر سال ۲۰۰۲ به ۱،۱۱۴ نزول کرد."

فهرست مطالب

میکروکتاب چیست؟

درباره نویسنده

درباره کتاب

مقدمه

فصل اول

چالش آینده

فصل دوم

حباب تکنولوژ ی دهه ۹۰

فصل سوم

همه شرکت های موفق، متفاوت هستند

فصل چهارم

ایدئولوژی رقابت

فصل پنجم

مزیت، آخرین محرک

فصل ششم

بلیت شانسی وجود ندارد

فصل هفتم

پول را دنبال کنید

فصل هشتم

رازها

فصل نهم

مبانی

فصل دهم

قوانین مافیا

فصل یازدهم

آیا پس ازساختن چیز ی، کسی آن را خواهد

خرید؟

فصل دوازدهم

انسان و ماشین

فصل سیزدهم

سبز ببینید

فصل چهاردهم

پارادوکس بنیانگذار

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

ویدئوهای مرتبط با کتاب

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
محمدرضا

میکرو کتاب بسیار خوبی که واقع گرایانه موانع موفقیت در زمینه کسب و کار را برسی کرده بود و همچنین عوامل و راهکار های موفقیت در این زمینه را هم برسی کرده بود.

1400-10-19

برچسب ها