×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
عشق و صمیمیت در زندگی زناشویی

دانلود کتاب عشق و صمیمیت در زندگی زناشویی

عشق و صمیمیت در زندگی زناشویی
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : عشق و صمیمیت در زندگی زناشویی

نویسنده : فاطمه قلی زاده پری

ناشر : کدیور

تعداد صفحات : 124 صفحه

شابک : 978-600-8141-06-8

تاریخ انتشار : 1395

رده بندی دیویی : 306/81

دسته بندی : خانواده و روابط اجتماعی, ازدواج و مسائل زناشویی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 21000 تومان


معرفی کتاب

"عشق و صمیمت در زندگی زناشویی"
کتاب حاضر اثری از فاطمه قلی زاده پری می باشد که توسط انتشارات کدیور منتشر شده است.
عشقِ اصیل و حقیقی، والاترین تجربه ای است که یک انسان می تواند به آن برسد و تنها چنین عشقی است که شکوفایی نهایی استعدادهای جسمی و روحی و عاطفی زن و مرد و غور آن ها  در اعماق ضمیر خود و یا هستی را ممکن می سازد. عشق، لازمه ی استمرار زندگی و مایه ی نشاط روحی و عمیق ترین ارتباط قلبی و محکم ترین تعهّد انسانی است. اگر زن و مرد، پروانه های شمع عشق باشند، زیباترین زندگی را به تصویر می کشند. عشق مافوق نیازهای جسمی و مادّی است؛ زیرا نیاز مادّی و شهوانی، چیزی جز یک نیاز موقّتِ بدنی نیست که به مجرّد تخلیه ی انرژی فشرده ی جنسی به پایان می رسد؛ اما شور عشق همیشه باقی است.
از طرفی امروزه زمان با هم بودن همسران به مقدار بسیار زیادی کاهش یافته، مشغله های کاری زن و مرد باعث شده برای تأمین معاش و زندگی بهتر هر دو جنس مدتها دور از هم به کار و فعالیت مشغول باشند لذا شرایط این زمانه ایجاب می کند برای زندگی بهتر، زن و مرد فعالیت مضاعفی نسبت به گذشته داشته باشند این دوری از همدیگر بی شک صمیمت بین زوجین و درک و تفاهم بین آنها را کاهش می دهد. لذا برای ایجاد محبت و صمیمیت بین زوجین روشها و فنون یا تکنیکهایی لازم است تا زن و مرد بتوانند در زمان اندکی که در محیط خانواده کنار هم هستند همدیگر را درک کنند، تا بتوانند پیامهای محبت وعشق و علاقه را برای هم ارسال کنند.
افراد باید بیاموزند تا میان صمیمیت و خودمختاری تعادلی برقرار کنند، بدون اینکه احساس یأس و نومیدی کنند، ازدیگران کمک بطلبند و بدون اینکه خود را در این جریان ببازند با دیگران در پیوند و اتصال باشند. اساس سعادتمندی در خانواده، درگذشت، فداکاری، صداقت  و صمیمیت است و هیچگاه برای عشق ورزی و صمیمت در زندگی دیر نیست، فقط نیازمند شناخت و راهی تازه و نگرشی زیبا هستند. عوامل متعددی بر صمیمیت اثر می گذارد یکی از این عوامل سبک وابستگی فرد و سبک عشق ورزی او است. در این کتاب سعی شده است به مفهوم عشق و قصه های  آن وابستگی و اثرات آن و راه های  افزایش صمیمیت در زوجین پرداخته شود.
در بخشی از این کتاب می خوانیم :
"ساختار فرصت‌ها در بافت زندگی نوجوان شامل فرصت‌های کاری برای زنان، فرصت‌های اقتصادی برای مردان و نسبت زنان و مردان غیرشاغل است. ساختار فرصت‌ها همچنین شامل نژاد، قومیت، وضعیت مهاجرت، زمینه خانواده، وضعیت اقتصادی- اجتماعی و چگونگی عملکرد زوجین در نقش پدر و مادر است. در حقیقت روند اجتماعی شدن و ساختار فرصت‌ها مکانیسمی را نشان می‌دهند که در رشد نگرش‌های زناشویی و نیز انتظارات زناشویی دخیل است. "

فهرست مطالب

فصل اول: عشق و انواع آن

فصل دوم: نظریه های عشق

فصل سوم: وابستگی، انتظارات و نگرش های زوجین

صل چهارم: صمیمیت زناشویی و راه های افزایش آن

ضمایم: ابزار و پژوهش های مرتبط

 

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات کدیور

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
sahar

یه کتاب که واقعا آموزنده است. من با خوندن این کتاب تونستم خلاهایی که توی زندگی مشترکم ایجاد شده بود رو پیدا کنم و با همکاری همسرم و راهنمایی های کتاب، زندگی شادتری برای خودمون ایجاد کنیم.

1398-09-15

برچسب ها