×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
فرشته های فروش

دانلود کتاب فرشته های فروش

فرشته های فروش
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : فرشته های فروش

نویسنده : علی کشاورزمعتمدی

ناشر : گوی

تعداد صفحات : 112 صفحه

شابک : 978-600-5637-73-1

تاریخ انتشار : 1397

رده بندی دیویی : 658/85

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی, مدیریت، کسب و کار و کارآفرینی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 10600 تومان


معرفی کتاب

"فرشته های فروش" / مهارت های فروشندگی به همراه نقشه راه 8 مرحله ای فروش
کتاب حاضر اثری از علی کشاورز معتمدی می باشد که توسط انتشارات گوی منتشر شده است.
در فصل هایی از کتاب فرشته های فروش، در مورد معرفی کردن محصول یا خدمات براساس کارهایی که انجام میگیرد و سودی که برای مشتری دارد، درباره مشخص و معرفی کردن مهمترین ضررهای مشتری در صورت عدم خرید و بزرگترین منافعش در صورت خرید، در مورد سه مرحله فروش برای فروشنده و سه مرحله خرید برای مشتری و چگونگی شروع صحبت و گرفتن اطلاعات از او توضیح داده می شود.  
در کتاب فرشته های فروش به این نکته مهم نیز اشاره خواهد شد که حواس فروشنده باشد قبل از هر چیز مشتری باید نیازهای خود را شناسایی و قبول کند. همچنین شناسایی و یادآوری دسته ای از نیازهای مشتری که خود از آنها بی خبر است، برعهده فروشنده است. خریدار نیاز دارد که گزینه های خرید خود را ارزشیابی کند. درباره چگونگی برخورد با مشتری و انتخاب گزینه صحیح مطابق با ذهن او توضیح داده خواهد شد و به چه صورت می توانید نگرانی هایش را از بین ببرید. قیمت را مطرح نکنید و آن را به زمان موردنظر موکول کنید، یادتان باشد که هرگز بیش از حد به بیان قیمت واکنش نشان ندهید و همیشه با سؤالاتی نظیر: «چرا این حرف را میزنید؟، چرا اینطور حس میکنید؟، آیا تنها نگرانی شما قیمت است؟» ذهن مشتری را از پرسیدن قیمت دور کنید. پایان دادن به بحث نکته دیگری است که به فرشته های فروش آموزش خواهم داد که چگونه و در چه زمانی از مشتری درخواست کنید که سفارش خرید بدهد «چرا یک امتحانی نمی کنید؟».
مرحله بعدی این است که از مشتری بپرسید چقدر از ایده آل او فاصله دارید و از بین 1 تا 10 چه نمره ای به شما خواهد داد. در نهایت چه خرید انجام شود، چه خرید انجام نشود، از هر مشتری سراغ مشترهای ارجاعی را بگیرید. در پایان نتیجه گیری خود  از کتاب فرشته های فروش را روی یک کاغذ بنوسید و به همکاران و دوستانتان توضیح دهید کدام یکی از این موارد بیشتر از همه میتواند باعث افزایش فروش شما شود.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:
"پرسش از مشتری و توصیف مشخصات محصول یا خدمات را "معرفی محصول" می نامند. معرفی محصول یک مسابقه داخلی بین فرشته های فروش است. توانایی شما در معرفی خوب و دقیق محصول نشان دهنده مهارت شما در فروشندگی است. در یک معرفی خوب فرشته فروش از موارد کلی شروع میکند و کمکم تا جزئیات دقیق ادامه میدهد و آرام آرام بحث را به یک نتیجه منطقی می رساند، که این محصول دقیقاً همان چیزی است که برای مشتری مناسب میباشد. معرفی محصول اصلی ترین معیار فرشته فروش است. او معرفی محصول را با آماده سازی شروع میکند، آماده سازی پیش نیاز یک معرفی خوب میباشد. معرفی محصول باید با دقت و برای مشتری خاص و براساس گفته های او نوشته و طراحی شده و مورد مطالعه دقیق قرار گرفته باشد.
یکی از حالتهای رایج فرشته های فروش" تکنیک فروش با دو تماس" میباشد.
تماس اول فقط برای این است که مشتری شما را به عنوان یک مشاور تشخیص دهد و درعین حال شما به عنوان یک مشاور سؤالاتی از او بپرسید تا بتوانید درک مناسبی از شرایطش مشتری پیدا کنید.
در ابتدا محیطی فراهم کنید تا مشتری شما را بشناسد و به شما اعتماد کند. پس از دریافت اطلاعات کافی از مشتری، درخواست فرصت بعدی برای تماس کنید. به مشتری این اطمینان را بدهید که میتوانید پیشنهادی ارائه کنید که به او کمک بسیاری کند.
در 99 درصد موارد، مشتریان جواب مثبت و قاطعی خواهند داد. سپس شما برنامه تماس یا ملاقات دوم را مشخص میکنید و به این صورت فرصت دارید برای ملاقات دوم خودتان را آماده کنید. با توجه به اطلاعاتی که از مشتری دریافت کرده اید با تمرکز و بسیار منطقی در مورد آنها گفت وگو میکنید، به صورتی که در پایان ملاقات به نتیجه قطعی برسید که محصول یا خدمت شما دقیقاً همان چیزی است که مشتری به آن نیاز دارد."

فهرست مطالب

فصل اول:مدل فروش قدیمی و مدل فروش جدید

فصل دوم: مردم دقیقاً چه چیزی را خریداری می کنند؟

فصل سوم: سه مورد مهم در فرآیند یک فروش

فصل چهارم:سه مرحله فرآیند فروش از دید فروشنده

فصل پنجم: سه مرحله فرآیند فروش از دید خریدار

فصل ششم: مهارت در پرسش و موفقیت فروش

فصل هفتم: فروش موفق در تصمیم گیری جدید

فصل هشتم: چهار ویژگی فرشته های فروش

فصل نهم:نقشه راه 8 مرحله ای فروش

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها