×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب صوتی از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
10 قانون موفقیت جول اوستین

دانلود کتاب صوتی 10 قانون موفقیت جول اوستین

10 قانون موفقیت جول اوستین
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
خرید کتاب صوتی
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست
نقد و بررسی

نام کتاب صوتی : 10 قانون موفقیت جول اوستین

نویسنده : جول اوستین

ناشر صوتی: شادن پژواک

ناشر: شادن پژواک

مترجم : شادن پژواک

گوینده : مهبد قناعت پیشه

زمان کل : 00 ساعت و 19 دقیقه

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی, خودشناسی و خودسازی, موفقیت و روانشناسی صوتی

نوع کتاب : صوتی

قیمت نسخه الکترونیک : 13000 تومان


معرفی کتاب

" 10 قانون موفقیت جول اوستین " به گویندگی مهبد قناعت پیشه ، شامل سخنان جول اوستین (Joel Osteen) مشهور به کشیش خنده رو می باشد که توسط انتشارات شادن پژواک منتشر شده است.

اوستین مجری تلویزیونی، نویسنده و کشیش ارشد در کلیسای لیکوود است. سخنرانی‌های او بیش از ۷ میلیون بیننده در هفته و بیشتر از ۲۰ میلیون نفر در ماه و در بیش از ۱۰۰ کشور دیده می‌شود. سخنرانی‌های او بیشتر به توصیه های روانشناسانه شباهت دارد و اصلا مختص به مسیحیت نیست. او در سخنرانی‌هایش سعی می کند نگرش و باورهای مثبت ما را تقویت کند. او با استفاده از روش‌های فن بیان سخنانش را با طنز همراه می‌کند طوری که مخاطب حین گوش کردن به سخنرانی‌های اومتوجه گذشت زمان نمی‌شود.

در فایل صوتی پیش رو ، قوانین موفقیت را از دیدگاه جول اوستین ، می شنوید ...

 

فهرست مطالب
# عنوان زمان
1 بخش اول 00:02:25
2 بخش دوم 00:01:48
3 بخش سوم 00:01:16
4 بخش چهارم 00:01:40
5 بخش پنجم 00:01:22
6 بخش ششم 00:01:01
7 بخش هفتم 00:01:25
8 بخش هشتم 00:03:53
9 بخش نهم 00:01:29
10 بخش دهم 00:02:43

10 قانون موفقیت:

کتاب ۱۰ قانون موفقیت اثر جاودان جول اوستین نویسنده جوان و محبوب آمریکایی است. این کتاب راهکارهای درست و مناسب  را برای هر چه بهتر شدن وضعیت زندگی ارائه می دهد که همچنین توجه طرفداران را به موفقیت و امید و به طور کلی دستیابی به آن را جلب می نماید

کتاب ۱۰ قانون موفقیت، در ردیف کتاب های (مدیریت خودآموزی) قرار می گیرد و مورد استفاده مخاطبان  از تمامی رده های سنی با هر نوع دین و مذهبی که دارند می باشد.

در کتاب  ۱۰ قانون جول اوستین موفقیت به خداوند و آن چیزی که خداوند برای انسان های مقدر نموده است توجه زیادی دارد. او معتقد است  هرچیزی که باعث می شود انسان به گناه آلوده شود نباید ذهن انسان را درگیر کند و فقط موضوع مورد بحث شناخت هر چه بیشتر خداوند است.

این کتاب، دارای سبک نگارش ساده و در عین حال پر معنی است. نویسنده تلاش می کند تمامی اتفاقاتی که ممکن است در زندگی انسان های عادی و یا غیر عادی بیوفتد را به صورتی شگرف به سوی خیر و خوبی که خداوند برای ما تدارک دیده است بازگو کند. وآنچه که مخاطب را تحت تاثیر قرار می دهد روش روش القا و یادگیری این تفکر مثبت به شنونده است.

اوستین در این کتاب میخواهد به ما بفهماند همه ی اتفاقات کوچک و بزرگ دارد. اما به همه ی آن ها دیدگاهی معنوی می بخشد، آنچه که مدنظر می باشد امید و آرزو و ازیاد نبردن آینده ای است که در پناه خداوند هر انسانی به بهترین شکل می تواند بسازد. کتاب ۱۰ قانون موفقیت، قصد دارد آینده و تمامی رویا ها را برای انسان دست یافتنی سازد و البته با تلاش تصیماتی که گرفته می شود در راستای معنویت و عشق و اعتماد به خدا باشد.

 

جول اوستین

 

کتاب 10 قانون موفقیت، از زبان یک واعظ(جول اوستین) نوشته شده است  روح انسان را به سمت خداوند می کشد و روشی صحیح برای ادامه زندگی در اختیار انسان ها قرار می دهد. اعتقاد جول اوستین در مورد گذشته انسان این است که باید آن را یک تجربه و درس بداند و با استفاده از اتفاقات پشت سر، زندگی پیش رویش را هرچه بهتر بسازد. جول اوستین  سعی به تلقین مسائل به مخاطبان ندارد، بلکه با بیان شیوا و در ورای حقیقت اصلی، اتفاقات را بیان می کند و راهکاری درست و متناسب با شرایط را با توجه به معنویت در اختیار شنوندگان قرار می دهد.

نکته جالب و قابل  توجه این کتاب در این است که مخاطبان جول اوستین را یک فرد خاص و یا شگفت انگیز نمی دانند به  این دلیل که اوستین در طرح مسائل و بیان راه حل ها خود را مثل دیگر انسان ها می داند و تنها برتری که اوستین دارد شناخت و ایمان کافی از خداوند است. از آنجا که جول یک واعظ است، سرمنشاء همه ی اتفاقات را خداوند می داند و تلاش می کند به مردم بفهماند که این اتفاقات و راهکارهای پیش رو برای رشد و تعالی خود انسان ها از سوی خداوند تدارک دیده شده است.

به قلم: نفیسه علیزاده

 

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

خرید کتاب صوتی

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
محمد رمضانی

عالی

1402-03-20

برچسب ها