×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
مربی برتر (10 راز متحول کردن زندگی هر شخص)

دانلود کتاب مربی برتر (10 راز متحول کردن زندگی هر شخص)

مربی برتر (10 راز متحول کردن زندگی هر شخص)
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست
نقد و بررسی

نام کتاب : مربی برتر (10 راز متحول کردن زندگی هر شخص)

نویسنده : مایکل نیل

ناشر : نسل نو اندیش

مترجمان : لادن گنجی, کیوان سپانلو

تعداد صفحات : 320 صفحه

شابک : 978-964-236-444-2

تاریخ انتشار : 1391

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی, خودشناسی و خودسازی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 65900 تومان


معرفی کتاب

" مربی برتر" / 10 راز متحول کردن زندگی هر شخص

کتاب حاضر با عنوان اصلی (Supercoach) اثری از مایکل نیل (Michael Neill) می باشد که با ترجمه ای از کیوان سپانلو و لادن گنجی ، توسط انتشارات نسل نو اندیش منتشر شده است.

این کتاب پیرامون رسیدن به موفقیت بیرونی با کنکاش در درون خودتان است. زمانی که شما یاد بگیرید این‌گونه و به این روش زندگی کنید، فشار روانی از بین می‌رود و چه‌بسا نگرانی دیگر وجود نخواهد داشت. شما متوجه می‌شوید که از همان ابتدا خوشحال به دنیا آمده‌اید و بدترین چیزی که برای شما اتفاق می‌افتد فقط یک فکر است؛ به‌طور کلی صحبت کردن و اندیشیدن درباره‌ی هر فکری که به ذهن شما خطور می‌کند، بدترین اتفاقی است که امكان دارد برای شما بیفتد.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:

" هر چقدر بیشتر این موضوع را شفاف‌تر و واضح‌تر درک کنید و بفهمید که احساسات شما عکس‌العملی در مقابل افکارتان است نه در مقابل جهان اطرافتان، راحت‌تر آن‌ها را احساس می‌كنید و خیلی ساده به آن‌ها اجازه می‌دهید بروز کنند. هدیه‌ای که بابت درک و بینش این مطلب دریافت می‌کنید، این است که دیگر نیازی به تغییر جهان در خودتان نمی‌بینید تا احساستان تغییر کند. "

 

فهرست مطالب


مقدمه. راهي متفاوت برای موفقیت
بخش اول. علم و هنر ساختن باور
بخش دوم. شما خوشحال به دنیا آمدید
بخش سوم. وجود مشکل با هدف‌ها
بخش چهارم. راه ساده برای تصمیم‌گیری
بخش پنجم. روزهای بارانی و دوشنبه‌ها
بخش ششم. یک روز متوسط داشته باشید.
بخش هفتم :گوش کردن باعث لذت بردن می‌شود.
بخش هشتم. چگونه از کسی تقاضا کنیم؟
بخش نهم. راز داشتن امنیت مالی در طول زندگی
بخش دهم. قدرت امید
سخن پایانی. آیا آماده‌اید یک مربی برتر شوید؟
قدردانی

بررسی کتاب مربی برتر (10 راز متحول کردن زندگی هر شخص)

احتمالا شما با مفاهیم جدید چون کوچینگ و سلف کوچینگ آشنا باشید و یا حداقل بدانید به چه منظورهایی از آن استفاده می شود. در حقیقت این مفاهیم قرار است به ما کمک کنند تا بتوانیم خودمان را بهتر و بیشتر بشناسیم. انسان یک موجود پیچیده است. این پیچیدگی گاهی به حدی می رسد که انسان خود نمی تواند شناختی درست از خودش داشته باشد. از این رو لازم است یا کسی را به عنوان یک مربی در کنار خود داشته باشد و یا حداقل خود بداند که چگونه می تواند مربی خود باشد. در ورزشهایی مانند فوتبال وجود یک مربی در کنار زمین از واجبات می باشد. اما چرا؟ پاسخش روشن است. هر بازیکن تنها در محدوده خودش اشرافیت دارد و تنها می تواند در آن محدوده صاحب نظر شود اما نحوه ارتباط او با سایر بازیکنان در سایر نقاط زمین و نحوه حرکت کلی این تیم مواردی است که مربی می تواند تعیین کند. زندگی انسان و روحیات او نیز چیزی شبیه به همین وضع را دارد. وجود شرایط و ویژگی های مختلف درست مانند همان بازیکنان هستند که تنها در محدوده خود می توانند اشرافیت داشته باشند. باید از کسی یا روشی به عنوان مربی در این مسیر استفاده کرد تا بتوان بین این همه موارد و ویژگی و شرایط ارتباط درستی برقرار کرد. تمام این سخنان ما را به همان مفاهیم ابتدایی که گفتیم، یعنی کوچینگ و سلف کوچینگ می رساند. کتاب مربی برتر در حقیقت با استفاده از این مفاهیم یک پله جلوتر رفته و ما را به این معنی می رساند  که همانطور که در دنیای ورزش مربی های بسیاری وجود دارد و بین آن ها مربی و خوب و برد و برتر و ... وجود دارد. در زندگی ما نیز این چنین وضعیتی حاکم است. بنابراین برای رسیدن به موفقیت به مربی برتر نیاز داریم تا ما را راهنمایی کند. اتفاقی که ظاهرا قرار است در این کتاب رخ دهد، دقیقا همین است.

 

مربی برتر

 

مربی برتر و روش آن

در دنیای فوتبال و ورزش نیز بسیار مشاهده کرده ایم که مربی واقعا یک مربی برتر است اما در یک تیم نمی تواند نتیجه بگیرد. علتش را می توان بسیار موارد دانست اما یکی از مهمترین این موارد این است که روش مربی گری آن با روش کلی تیم سازگاری ندارند و بازیکنان نمی توانند آن را درک کنند. این اتفاقی است که در زندگی عادی و روزمره ما نیز ممکن است رخ دهد. بنابراین بهتر است بدانیم در کتاب مربی برتر، این مربی قرار است از چه روشی استفاده کند و چگونه قرار است زندگی ما را مدیریت کند تا به موفقیت برسیم. آن چیزی که در این کتاب به شکل یک اصل وجود دارد این است که ذهنیت ما مهمترین بازیکن زمین زندگی ماست. در حقیقت کتاب معتقد است که اگر بتوانیم این ذهنیت را به درستی در اختیار خود قرار دهیم می توانیم زندگی خود را در اختیار بگیریم و آن را به هر سوی که بخواهیم، ببریم. نویسنده کتاب مربی برتر معتقد است که بیشتر و یا شاید عکس العمل های ما نه در برابر شرایط که در برابر افکار ما رخ می دهد. به طور مثال اگر در ترافیکی سنگین مانده باشید. ممکن است به نظر بیاید این شرایط است که برای شما حالت بدی را رخ داده است. اما اگر کمی دقت کنیم. این شرایط یک شرایط کلی است و برای بسیاری چون شما این اتفاق رخ داده است. اما چیزی که در این میان بین هیچ کدام از افراد داخل آن ترافیک برابر نیست. نوع ذهنیت و تفکر آن هاست. اگر قبول کنید که این شرایط و درست یا بد شدن آن در دستان شما نیست، ذهنیت شما وارد بازی می شود. حال این شما و ذهنیت شما هستید که می توانید تصمیم بگیرید که چگونه از زمان ایجاد شده استفاده کنید. می توانید این زمان را صرف ناراحتی بکنید و یا از آن در جهتی دیگر استفاده کنید. مهم این است که آن در دستان شماست.

 

10 راز متحول کردن زندگی هر شخص

 

مدون بودن کتاب مربی برتر

یکی از ویژگی های بارز این کتاب در توضیح ادامه نام کتاب است. 10 راز متحول کردن زندگی هر شخص. در حقیقت این سخن فارغ از مفهوم اصلی آن و هدفی که دنبال می کند به ما به این معنی را می  رساند که کتاب از جایی داستان خود را شروع کرده و قرار است ما را به جایی برساند. در کلام بهتر کتاب به شکل پله ای طراحی شده و مخاطب می داند که در کدام پله قرار دارد و قرار است به کدام پله برود. این اتفاق باعث می شود که مخاطب در طول کتاب از ابهام به دور بماند و دچار سرگشتگی و سردرگمی نشود. بنابراین مفاهیم کتاب به خوبی می تواند به او منتقل شود  و آن چیزی  را که باعث شود او را به موفقیت برساند به خوبی درک کند و آن را بتواند به خوبی در زندگی خود اجرا کند.


 

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات نسل نو اندیش

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها