×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
برای هر مشکلی راه حلی معنوی وجود دارد

دانلود کتاب برای هر مشکلی راه حلی معنوی وجود دارد

برای هر مشکلی راه حلی معنوی وجود دارد
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست
نقد و بررسی

نام کتاب : برای هر مشکلی راه حلی معنوی وجود دارد

نویسنده : وین دایر

ناشر : نسل نو اندیش

مترجم : سیما فرجی

تعداد صفحات : 484 صفحه

شابک : 978-964-588-599-9

تاریخ انتشار : 1382

رده بندی دیویی : 291/4

دسته بندی : کتابهای دینی و مذهبی, موفقیت و انگیزشی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 79900 تومان


معرفی کتاب

"برای هر مشکلی راه حلی معنوی وجود دارد"
کتاب حاضر با عنوان اصلی (There’s a spiritual solution to every problem) اثری از وین دبلیو دایر (Wayne W Dyer) می باشد که با ترجمه ای از سیما فرجی، توسط انتشارات نسل نو اندیش منتشر شده است.
عنوان این کتاب ادعای بزرگی را به نمایش می‌گذارد. بله، شما واقعاً می‌توانید به کمک پیگیری و انجام راه ‌حل‌های معنوی از تمامی مشکلات خود رهایی یابید. در فصل اول منظورنویسنده از معنویت، مشکلات و راه‌حل‌ها توضیح داده است، بنابراین نیازی نیست تا در این مقدمه کوتاه به آن‌ پرداخته شود. این کتاب را در دو بخش تنظیم شده است. اولین بخش شامل شش فصل می‌باشد که جزئیات اصول بنیادینی را شرح می‌دهد. این اصول به شما کمک می‌کنند که درک کنید راه ‌حل‌های معنوی برای هر مشکل و یا همه مشکلات، همیشه آماده و در دسترس است. نویسنده همه نوشته‌های مقدس را در آیین‌ها و سنت‌های مذهبی مختلف و همچنین در آن حوزه که علم و واقع‌بینی نامیده می‌شود جستجو کرده‌ و به زیبایی در این کتاب آورده است.
در بخشی از این کتاب می خوانیم :
" اریکا در حالی که امیدوار بود راه‌حلی معنوی بیابد مرا ترک کرد. من او را به تشخیص این نکته تشویق کردم که همه سال‌هایی را که با همسر سابقش گذرانده است، همچنین خشم و غضبی که از رفتار فریب‌کارانه او احساس می‌کند همه و همه فقط در دنیای اندیشه‌اش که بسیار بی‌نظم و نامرتب است و در حقیقت تاریخ زندگی شخصی‌اش را تشکیل می‌دهد وجود دارد. در حالی که او حقیقتاً فقط زمان حال را داشت و دقیق‌تر این‌که خدا نیز در زمان حال حضور دارد."
 

فهرست مطالب

دیباچه

مقدمه

بخش اول

فصل اول: راه حل معنوی مشکلات

فصل دوم: عقاید بنیادین قدیمی

فصل سوم: همه چیز به صورت انرژی است

فصل چهارم: انرژی بخشیدن به چیز هایی ک به آن ها اعتقاد ندارید را متوقف کنید

فصل پنجم: میدان نرژی خود را هرگونه آلودگی پاک و مبرا کنید

فصل ششم: انرژی معنوی خود را افزایش دهید و آن را به همان صورت حفظ کنید

بخش دوم

فصل هفتم: پروردگارا مرا وسیله ای برای بسط و گسترش آرامش خودت قرار ده

فصل هشتم: خدایا یاری ام ده تا در دل های آکنده از نفرت بذر عشق و محبت بکارم

فصل نهم: پروردگارا کمکم کن تا در دل های رنج دیده بذر عفو و بخشش بکارم

 

 «برای هر مشکلی راه حلی معنوی وجود دارد»

نوشته ی «وین دایر» را «سیما فرجی» به فارسی برگردانده است این کتاب شامل دو بخش  می باشد. بخش اول دارای شش فصل است که  به ذکر جزییاتاین اصل که راه حل های معنوی برای هر مشکل همیشه در دسترس و آماده است و فقط کافی است که انرژی های خود را از هر نوع آلودگی پاک کنیم.  بخش دوم کتاب سر فصل هر یک از فصل ها را یکی از معروف ترین  دعاها  تشکیل داده است. نویسنده در این اثر  نشان می دهد  که انسان ها  به جسم مادی و فانی خود محدود نیستن، بلکه دارای روحی نامحدود هستن و موجودی معنوی و ازلی هستن که همیشه با پروردگار خود در ارتباط اند . در این کتاب در یک بخشی  توجه مخاطبان را به این نکته جلب می کند که زمانی که  کسی به مشکل خود نیاندیشد، بلکه خود را به نیروی معنویت بسپارد، آن مشکل از طریق نیروهای معنوی قابل  حل می باشد. در این کتاب به ما  می آموزد که به جای قربانی بودن باید شاهد حوادثی باشیم که در پیرامون ما اتفاق می افتد..

 

برای هر کشکلی راه حل معنوی وجود دارد



نویسنده سعی دارد پیشنهاداتی را به خواننده منتقل کند که چگونه می توان انرژی های متعالی را در عمل و به روشی سودمند به کار گرفت تا در  حل مشکلات خود موفق  شویم. دایر می گوید همه چیز در جهان انرژی است و ما مفهوم انرژی را به صورت حالتی از جنبش و حرکت در نظر بگیریم. می گوید  ما در درون خود دارای توانایی های کاملی به منظور افزایش ارتعاشات خود هستیم و می توانیم به سرعت به میدان انرژی در زندگی روزمره ی خود بیافزاییم، چون با افزایش شتاب ارتعاش به سمتی هدایت می شویم که معنویت نام دارد و از  انسان هایی که درگیر مشکلات دنیای مادی خود هستند فاصله خواهیم گرفت. راهکار رسیدن به راه حل معنوی:اینکه  که یافتن راه حل معنوی برای هر یک از مشکلات، مستلزم تغییر میدان انرژی می باشد.

 چند پیام اصلی این کتاب این است که هرگاه ارتعاشات متعالی معنویت را در کنار ارتعاشات ضعیف مشکلات قرار دهیم، تمامی مشکلات به یکباره نابود خواهند شد- ارتعاش های ضعیف و آهسته به صورت موادی جامد و سخت دیده می شوند -سریع ترین ارتعاشات معنویت نام دارد -شما دارای قدرتی هستید که می توانید برای از بین بردن مشکلات زندگی، انرژی خود را افزایش دهید و به انرژی های سریع تری دست پیدا کنید- زمانی که شما دنیای معنویت را  در خلوت خودو به صورت صمیمانه درک کردید به وضوح خواهید دید که مشکلات فقط توهماتی هستند که توسط ذهن به وجود می آیند هنگامی که با حقیقت روبه رو شوند از بین می روند...

به قلم : نفیسه علیزاده

 

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات نسل نو اندیش

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها