×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
معبد سکوت

دانلود کتاب معبد سکوت

معبد سکوت
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست
نقد و بررسی

نام کتاب : معبد سکوت

نویسنده : برد. تی. اسپالدینگ

ناشر : فردوس

مترجم : فریده مهدوی دامغانی

تعداد صفحات : 672 صفحه

شابک : 978-964-320-400-6

تاریخ انتشار : 1397

رده بندی دیویی : 181/043

دسته بندی : علم فلسفه، منطق و خداشناسی

نوع کتاب : PDF

قیمت نسخه الکترونیک : 145000 تومان


معرفی کتاب

"معبد سکوت" / فلسفه بودایی، بودا و بودایسم، پیشگویی ها
کتاب حاضر با عنوان اصلی (Live and teaching of the far east) اثری از برد. تی. اسپالدینگ (Baird Thomaas Spalding) می باشد که با ترجمه ای از فریده مهدوی  دامغانی، توسط انتشارات فردوس منتشر شده است.
در این کتاب، از استادانی سخن گفته شده است که پیامشان به دو چیز خلاصه می شود: « خود را بشناس، آنگاه همنشین خدا باش.» در این کتاب، فقط از نحوه شناخت خدا، با انواع نمونه ها، صحبت شده است و هر چند با بسیاری از مبانی و اصول آیین اسلام مسیحیت و بودیسم فرق دارد و بسیاری افکار و اندیشه های جدید و نو به خواننده ها عرضه می کند ، لیکن درنهایت به این نتیجه می رسیم که این اشخاص نیز فقط قصد رسیدن سریعتر به قلمرو الهی را دارند و بس. شما پس از مطالعه این کتاب، دچار شوقی وجدآمیز می گردید و دوست دارید هر چه سریعتر به سراغ عبادت و دعا و نماز و راز و نیاز با خدا برود و زودتر رابطه اش را با ذات الهی مستحکم تر کند تا از برکات و الطاف خدای همیشه مهربان و همیشه توبه پذیر بهره مند شود. در مورد آن دسته ای هم مدتی است رابطه شان را با خدا قطع کرده ا ند، این کتاب می تواند محرکی مثبت در جهت برقراری مجدد ارتباط با خدا باشد. خدایی که پس از مطالعه این کتاب، پی می بریم چقدر مهربان، بخشنده و با گذشت است.
در بخشی از این کتاب می خوانیم :
"روح مقدس از آسمان، همچون کبوتری سفید پایین آمد و در وجودش ماند. عیسی مدعی بود که ما همه خدایانی هستیم که در روی زمین حلول کرده ایم. او با ما آموخت که جهالت و نادانی علت تمام گناهان روی زمین است. او مشاهده کرد که برای به اجرا گذاشتن علم بخشایش و عفو، لازم بود انسان کاملا آگاه به این واقعیت باشد که بشر دارای قدرت بخشایش تمامی گناهان است و می تواند تمامی درگیری ها، تضادها، ناهماهنگی ها و مشکلات را از بین ببرد.  این خدا نیست که گناهان را می بخشد زیرا خداوند هیچ ربطی به گناهان و بیماری ها و ناراحت یها و ناهماهنگی های بشری ندارد."

فهرست مطالب

این کتاب فهرست ندارد.

سر آغازی درباره کتاب معبد سکوت:

در اين كتاب، از نحوه شناخت خدا، با انواع نمونه ها، صحبت شده است و بسياري از افكار و انديشه هاي جديد و نو برای خواننده ها بیان می کند ، اما در نهايت به اين نتيجه مي رسيم كه اين اشخاص فقط قصد رسيدن سريعتر به قلمرو الهي را دارند.در اینجا معبد سكوت ، جايگاه قدرت است زيرا سكوت با قدرت مترادف است. زمانی که ما در ذهنمان به مكان سكوت مي رسيم، به جايگاه قدرت رسيده ايم. در آنجا هيچ چيز نيست مگر وحدت. «سكوت اختيار كنيد و بدانيد من پروردگارتان هستم». هنگامي كه نيروهايمان را به مركز انرژي واحدي مي آوريم، در سكوت با خداوند ارتباط برقرار مي كنيم. اين ميراث واقعي بشر است. «من و پروردگار يكي بيش نيستيم». بشر الهي هميشه جاودان است. تنها كافي است يك معبد واحد بسازيم آن هم براي خداوند كه درون ماست و آن وقت روح الهي ضمير آگاه ما را پر مي كند و اوهام مربوط به گناه و بدبختي و مرگ ديگر وجود نخواهد داشت.

کتاب معبد سکوت شرح سفر دوساله نویسنده در سالهای 1935 تا 1936 به خاور میانه است این کتاب آنچه  را که یازده دانشمند در  سفر به شرق در مورد حوادث متافیزیکی شهادت داده اند به شرح و توصیف می پردازد .برد تی اسپالدینگ به همراه دانشمندان دیگر به مدت سه سال در آخرین سالهای قرن نوزدهم به مشاهده و ثبت این وقایع پرداخته اند که توسط "اساتید" به وقوع می پیوست.آنان  هم چنین آنچه را که به واقعیت دیده بودند و تجربیات خودشان را درابطه با استادان ثبت می کردند که ثابت کنند آنچه دیده اند حقیقت داشته است.در واقع آن ها دائما در شگفت معجزاتی بوده اند که این اساتید انجام میداده اند.

 

معبد سکوت

 

موضوع اصلی کتاب: آیین، مراسم و عقاید دین بودایی است.

بسیاری از رویدادهای کتاب در هندوستان و برخی در ایران و پاکستان میگذرد. در آیین بودایی بر سکوت و اهمیت گوش سپردن بسیار تاکید شده است و آنرا موجب آرامش روح میدانند. این کتاب به پیشرفت در راه درست و به یکی کردن علم و مذهب می پردازد و می خواهد خواننده را با مهمترین آموزه های عرفانی برگفته از طبیعت آشنا کند.

این وقایع  که بیشتر جنبه بسیار سرگرم کننده هستند و در عین حال تفکر برانگیز می باشند که این مردان به کشف خیلی از مسائل که در سالیان دراز وجود داشته پرداخته اند  و زندگی روزانه و امور خود رااثبات کرده اندکه نشان می دهد حقیقت دارند.همچنان که هزاران سال پیش حقیقت داشته اند.همچنین تشریحاتی که برد تی اسپالدینگ از سفر به شرق دور داشته نقش بسیار مهمی را در شناساندن این نکته به غرب داشته که اساتید بسیاری وجود دارند که هدایت و رهبری جامعه بشریت را به عهده دارند.

به قلم: نفیسه علیزاده

 

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها