×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
ملاقات من با خودم

دانلود کتاب ملاقات من با خودم

ملاقات من با خودم
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست
نقد و بررسی

نام کتاب : ملاقات من با خودم

نویسنده : علی اصغر سوادکوهی

ناشر : نسل نو اندیش

تعداد صفحات : 296 صفحه

شابک : 978-964-236-679-8

تاریخ انتشار : 1394

رده بندی دیویی : 158/1

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 65900 تومان


معرفی کتاب

"ملاقات من با خودم"
کتاب حاضر اثری از علی اصغر سواد کوهی می باشد که توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.
این کتاب پیله‌ی زندگی شما را از هم می‌شکافد و دگرگون می‌کند و از شما، انسانی موفق، ثروتمند، سالم و نیرومند می‌سازد تا به فضای آرامش، آسایش، نشاط و سرزندگی پرواز کنید. البته به شرطی که آن را بخوانید و به تک‌تک راهکارهایش عمل کنید! نخست باید بدانید که چه می‌خواهید و چه نتیجه‌ای را انتظار می‌کشید. این هدف باید دقیق و روشن بوده و نقطه مجهولی نداشته باشد. برای مثال تصور کنید من‌می‌خواهم تا پنج سال دیگر یک میلیارد تومان پول داشته باشم یا تا چهار سال دیگر باید مدرک مهندسی برق بگیرم یا من تا هفت سال دیگر منزلی در منطقه‌ی خوبی از شهر (دقیقا باید بدانیدکجا) خواهم داشت و از این قبیل. شفاف بودن هدف و خواسته‌ی تو مسیر حرکت و رسیدن به موفقیت را سریع‌تر می‌کند. وقتی آنچه می‌خواهی برای خودت روشن و دقیق باشد تمام نیروهای خارجی و داخلی به کمک تو‌می‌آیند تا به هدف نزدیک‌تر شوی…

در بخشی از این کتاب می خوانیم :
" هیچ مشکلی وجود ندارد که شما قادر به حل آن نباشید، هیچ مانعی وجود ندارد که شما قادر به از میان برداشتن آن نباشید و هیچ هدفی وجود ندارد که شما قادر به رسیدن به آن نباشید. هر کاری که دیگری انجام داده باشد، شما هم به احتمال زیاد می‌توانید انجام دهید؛‌ به‌شرط آن‌که به‌شدت خواهان آن باشید. "

 

فهرست مطالب

مقدمه 

فصل اول: منتظر خبرهای خوب باش!

فصل دوم: دورانديشی را پرورش بده!

فصل سوم: چگونه بزرگ بينديشم؟ 

فصل چهارم: تصوير ذهنی چيست؟

فصل پنجم: چاكراها و هاله انرژی با شما چه می ‌کند؟

فصل ششم: ذهن خلاق، راهگشای آينده 

فصل هفتم: خودت را به‌حساب آور!

فصل هشتم: تكنيك‌ های تقويت تمركز و حافظه

فصل نهم: تصوير ذهنی و عبارات تأكيدی

فصل دهم: می ‌خواهی مانند نوابغ فكر كنی؟

فصل يازدهم: راه موفقيت را پيدا كن!

فصل دوازدهم: كليد های موفقيت مالی را بياب!

فصل سيزدهم: چگونه ثروتمند ترين انسان دوران خودم باشم؟

فصل چهاردهم: با آداب موفقيت آشنا شو!

سخن پایانی

منابع

درباره ی کتاب ملاقات من با خودم

شادی، آرامش، دور بودن از استرس یک اصل مهم در زندگی بشر هستند. چیزی که ما هر روز بدون توجه به آنها از کنارشان رد می شویم. به اطراف باید خوب نگاه کرد. آرزو کردن خیلی آسان است و تلاش کردن و رسیدن به آن نیرویی قوی می خواهد. همه ی ما در زندگی خود گم شده ایم چون اصل مهم زندگانی را فراموش کردیم. همه ی ما نیازمند انقلاب درونی هستیم تا از پیله ی خود رها شده و پرواز کنیم. همه ی انسان ها استعداد این را دارند که موفقیت را با آغوش باز پذیرا باشند و به هر آنچه در ذهن دارند برسند. فقط کافی است با توکل به خدا و ایمان قلبی گام برداشت.

 

نقد و بررسی کتاب ملاقات من با خودم

فصل اول؛ منتظر خبر های خوب باش!

سخن اصلی که آغاز کننده ای اهداف نویسنده است، شفاف سازی و جدی گرفتن اهداف است. قدم مهم در زندگی و رسیدن به موفقیت این است که بدانیم چه می خواهیم. در این صورت تمام نیروهای خارجی و داخلی دست به دست هم می دهند تا آنچه که هدف گذاری شده محقق یابد.

دید متفاوت نویسنده به موفقیت قابل تحسین است. " موفقیت یعنی کسب احترام، بزرگی و عزت در محیط کار و در عرصه ی اجتماع" این جمله بیان کننده معنای موفقیت است که به آرامش و آزادی ختم می شود. قانون جذب، قانونی بر جهان حاکم است که همیشه و در همه حال ثابت کرده است که انسان به هرچه بیندیشد و درباره ی هرچیزی بیشتر فکر کند برایش محقق می شود.

 

شفاف سازی اهداف از توصیه های اثر ملاقات من با خودم

 

 

فصل دوم؛ دور اندیشی را پرورش بده!

مهم ترین مسئله در زندگی هر فردی تصمیم گیری است. به عقیده ی نویسنده اگر برای خود تصمیم نگیریم قطعا دیگران برای ما تصمیم میگیرند.

ریسک کردن و خطر پذیر بودن بخش مهمی از کسب در آمد است. برخی از مواقع باید دل را به دریا زد تا بتوان به نتیجه ی دلخواه رسید. ریخت و پاش نکردن و هوشیارانه سخاوتمند بودن در این فصل بحث شده است.

 

فصل سوم؛ چگونه بزرگ بیندیشیم؟

بهتر است که احساس مسئولیت داشته باشیم و خود را دست کم نگیریم. نویسنده در این فصل با بیان کردن چند مرحله تمرین مخاطب را وادار می کند تا بتواند بزرگ اندیشی را یاد بگیرد. همچنین برای اینکه بتوان ذهن فعال و خلاقی داشت و خلاقانه کارها را انجام داد چندین روش در پیش روی خواننده قرار می گیرد.

 

فصل چهارم؛ تصویر ذهنی چیست؟

باید بپذیریم که ما در مقابل زندگی خودمان مسئول هستیم پس بهتر است دنیا را از پنجره ای زیبا ببینیم و تصویر خوب از آینده در ذهن خود تجسم کنیم. تصورات ما هستند که زندگی ما را می سازند. بهتر است در تصویر سازی ذهنی خلاقیت به خرج دهیم و سرنوشت خود را به بهترین شکل ممکن بسازیم.

 

فصل پنجم؛ چاکراها و هاله انرژی با شما چه می کند؟

این فصل در مورد مراکز انرژی صحبت می کند که در هاله انسان ها نهفته اند. این چاکراها در حال چرخش هستند و بخش های بسیار مهمی از کالبد انرژی محسوب می شوند.

این فصل درباره ی موارد زیر بحث می کند.

  • انواع چاکراها
  • وظایف چاکراها
  • متعادل سازی چاکراها
  • تعریف هاله
  • هاله نورانی
  • عوامل اثر گذار بر هاله

 

یافتن کلید موفقیت در زندگی

 

 

فصل ششم؛ ذهن خلاق، راهگشای آینده!

این فصل روایت گر انرژی درونی نویسنده است که مخاطب را تشویق به ساختن اتفاقات خوب می کند. انسان های روی زمین به دو دسته تقسیم می شوند «تکرار کنندگان» «دگرگون سازان».

تکرار کنندگان همان کسانی هستند که راه و روش گذشتگان را الگوی خود قرار می دهند و تکرار می کنند؛ اما دگرگون سازان، با ایمان به انرژی و نیرویی که خداوند در ذات شان قرار داده گذشته را در نظر می گیرند و آنچه که در حال رخ دادن است را تغییر می دهند.

 

فصل هفتم؛ خودت را به حساب آور!

آن چه که می تواند قدرت یک فرد را تسخیر کند و در بند ناامیدی اسیر کند تحقیر کردن اون است. دست کم گرفتن خود باعث می شود تا انرژی های منفی در انسان تقویت شود و کارهایی که اصلا اهمیت ندارند در اولویت قرار بگیرند. افراد با اعتماد بنفس پایین همیشه شاکی هستند و ارزشی برای خود قائل نیستند.

فصل هفتم با آزمون مخاطب را می سنجد و سعی دارد تا درست ترین راه را نشان بدهد. مهم ترین و عمیق تری اطلاعات کتاب می تواند همین این فصل باشد.

 

فصل هشتم؛ تکنیک های تقویت تمرکز و حافظه!

نویسنده با نگاهی ژرف به تمرکز و کنترل ذهن مخاطب را به سوی مهم ترین اتفاق و تصمیم زندگی اش هدایت می کند. او معتقد است که ذهن جایگاه معنوی انسان است و هر چه را که بتواند تصور و باور کند تولید می کند.

همچنین در این فصل درباره ی موارد زیر نیز بحث می شود:

  • انواع تلقین
  • معرفی خلسه
  • ویژگی های خلسه ی مثبت
  • حالت های مشابه خلسه
  • تخیل و تصویر سازی ذهنی
  • کاربرد های تخیل و تجسم

 

فصل نهم؛ تصویر ذهنی و عبارات تاکیدی

این فصل خواننده را وارد دنیایی می کند که باید از هرگونه استرس و انرژی های منفی خداحافظی کند. نویسنده از مخاطب می خواهد تا به مدت 40 روز هنگام صبح و هر شب قبل خواب با موسیقی بی کلام ذهن خود را آرام کند و جملات مثبت را در طول روز مدام تکرار کند. اگر حتی لحظه ای تصور کنیم که چیزی غیر ممکن است در واقع زمینه را برای غیر ممکن بودن آن فراهم می کنیم. باید باور کرد که جملات مثبت نیروی عجیبی دارند برای محقق کردن آرزوها.

 

فصل دهم؛ می خواهی مانند نوابغ فکر کنی؟

در این فصل مخاطب از طرف نویسنده دعوت می شود به خوب فکر کردن و بزرگ فکر کردن. راهکارهای هشتگانه می تواند برای خواننده بهترین راهنما باشد.

 

تعیین هدف و حرکت به سوی موفقیت

 

فصل یازدهم؛ راه موفقیت را پیدا کن!

نویسنده در این فصل مخاطب را با معرفی انسان های موفق، راههای رسیدن به موفقیت آشنا می کند. موفق شدن تصادفی نیست باید رمز و راز آن را آموخت تا بتوان به آن دست یافت.

نویسنده معتقد است که در راه موفقیت بهتر است خود واقعی مان باشیم، آنچه که در زندگی ارجحیت دارد را بشناسیم و به آن ها عمل کنیم.

 

فصل دوازدهم؛ کلید های موفقیت مالی را بیاب!

برخی از افراد به علت اینکه تصور اشتباهی از ثروت دارند از به دست آوردن آن اجتناب و از موفقیت های مالی دوری می کنند. نویسنده در این فصل تجربه ی چندین ساله ی خود را در اختیار خواننده قرار می دهد؛ و با ارائه ی کلید های موفقیت مالی ذهن خواننده را آماده می کند.

 

فصل سیزدهم؛ چگونه انسان ثروتمندترین دوران خود باشم؟

نویسنده ی این اثر با مثالی از ثروتمند بودن مردم بابل خواننده را به فهم دقیق از ثروت واقعی نزدیک می کند. ثروت مند بودن نیازمند قدردان بودن آن ثروت است.

 

فصل چهاردهم؛ با آداب موفقیت آشنا شو!

در باب آداب موفقیت:

  • واژه ی مهم: من
  • مهم ترین واژه: ما
  • دو واژه از همه مهم تر: خیلی ممنون
  • سه واژه از همه مهم تر: هیچ اشکالی ندارد
  • چهار واژه از همه مهم تر: نقطه نظر شما چیست؟
  • پنج واژه از همه مهم تر: کارت را عالی انجام دادی
  • شش واژه از همه مهم تر: می خواهم تو را بهتر درک کنم.

 

نتیجه گیری از کتاب ملاقات من با خودم

این کتاب دنیای جدیدی را به روی مخاطب می گشاید. باعث می شود تا همه چیز هوشمندانه و درست جلو برود. موفقیت اتفاقی است که هر کسی درصدد آن است که به راحتی به دست بیاوردش. ولی باید رمز های موفقیت را یاد گرفت تا بتوان به سمت آن حرکت کرد. یادگیری آن که بتوان بر روی هدف تمرکز کرد و خواسته های خود را شفاف سازی کرد اساسی ترین اصل کتاب است که مخاطب را تحت تاثیر قرار می دهد.

 

به قلم: مهدیه سلمانی

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات نسل نو اندیش

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها