×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
هوشمندانه بیندیشیم - هوشمند عمل کنیم

دانلود کتاب هوشمندانه بیندیشیم - هوشمند عمل کنیم

هوشمندانه بیندیشیم - هوشمند عمل کنیم
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : هوشمندانه بیندیشیم - هوشمند عمل کنیم

نویسنده : جیم نایتینگل

ناشر : شکیب

مترجمان : موسی زمان زاده دربان, نرجس سلطان‌ محمدی

تعداد صفحات : 178 صفحه

شابک : 978-600-96778-0-1

تاریخ انتشار : 1395

رده بندی دیویی : 658/403

دسته بندی : مدیریت، کسب و کار و کارآفرینی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 24900 تومان


معرفی کتاب

"هوشمند بیاندیشیم" / هوشمند عمل کنیم
کتاب حاضر با عنوان اصلی (Think smart actsmart) اثری از جیم نایتینگل (Jim Nightingale) می باشد که با ترجمه ای از دکتر موسی زمان زاده دربان و نرجس سلطان محمدی توسط انتشارات شکیب منتشر شده است.
افراد باهوش هم گاهی اشتباهاتی می‌کنند، اشتباهاتی که حتی در وهله اول ایده‌های خوبی به‌نظر می‌رسند. چرا از رهبران کسب‌وکار، اشتباهات حیرت‌انگیزی سرمی‌زند که سبب از دست رفتن وفاداری مشتریان می‌شود؟ جیم نایتینگل، درجایگاه مشاور امور کسب‌و‌کار، اشتباهات افراد باهوش را در کتابِ پیشرو ریشه‌یابی کرده و به سؤال گفته‌شده پاسخ داده است. به بیان او، چگونگیِ فرایند اندیشیدن سبب بروز اشتباه می‌شود و در ورای اشتباهات مشابه، می‌توان به الگوهای مشابهی از اندیشیدن پی‌ برد. بدین‌رو، تعمق در این کتاب، می‌تواند شیوه تصمیم‌گیری شما را بهبود دهد و چه بسا جرقه‌ای باشد برای رهایی از اندیشه‌های سست‌بنیاد، اندیشه‌های دژخیمی که گاه رنگ اسطوره به خود می‌گیرد، گاه در وهم انسان لانه می‌کند و گاه برای بودن و ماندن، دست به دامان باور‌هایِ نابخردانه می‌شود. اشتباه، گاهی ناخودآگاه رخ می‌دهد که این ‌ از سمج ترین الگوهای فکری است، اما در این کتاب این قبیل الگو‌ها به خودآگاه ما آورده می‌شود و بدین‌ترتیب، نویسنده، گنجی به نام آگاهی به ما پیشکش می‌کند. زمان نیز منادی اشتباهات ناشناخته است؛ چه بسا ما هم دچار اشتباهاتی شویم که آیندگان بهتر از ما آن‌ها را درک کنند. مجله بیزد  کتاب پیشرو را به سبب معرفی الگو‌هایی که سبب شکست باورنکردنی مدیران می‌شود، کتابی بسیار اثرگذار در عرصه کسب ‌و‌ کار معرفی کرده است.
در بخشی از این کتاب می خوانیم :
" هر فرد معقولی می‌تواند به این نتیجه برسد که اگر به نظر می‌‌رسد هیچ پولی وارد شرکت نمی‌شود و هیچ راه سریعی برای تغییر این شرایط وجود ندارد، پس شرکت به عقب بر خواهد گشت؛ اما تمایلات آن‌ها بسیار قوی بود و هیچ‌چیزی تغییر نکرد تا زمانی که دیگر بسیار دیر شده بود. نهایتاً، هیئت‌مدیره وین را اخراج کردند و در اواخر ۱۹۹۹ دورچاک را به‌عنوان مدیر ارشد اجرائی منصوب کردند. از اوت ۲۰۰۰ شرکت از تجارت بر روی شبکه اینترنت دست کشید، اعلان ورشکستگی کرد و تلاش کرد خود را به‌عنوان ارائه‌کننده خدمات تجارت الکترونیک به دیگر خرده‌فروشان معرفی کند. شاید در زمان دیگری چنین روش فروشی از طریق اینترنت با استفاده از مدل فروشگاه بدون موجودی کاربردی شود؛ اما ولیو آمریکا در عمل آن‌قدر ضعیف کار کرده بود که دیگر شانسی برای این احتمال نداشت. بزرگ‌ترین و واضح‌‌ترین شکاف در برنامه کسبوکار شرکت این بود که تولیدکنندگان حاضر نبودند تولیداتشان را یکی‌یکی یا دوتادوتا بفرستند. به‌علاوه، ولیو آمریکا خودش هم حاضر نبود این موجودی را درجایی انبار کند و اساساً هیچ‌‌کس نمی‌‌دانست که چطور به کار ادامه دهد."

فهرست مطالب

مقدمه مترجم

مقدمه نویسنده

فصل اول: پرهیز از خطا، یک مقدمه

فصل دوم: تفکر رویایی

فصل سوم: تفکر اسطوره ای

فصل چهارم: تفکر قبیله ای

فصل پنجم: تفکر سلطنتی

منابع

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات شکیب

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها