×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
پیرمردی که داستانهای عاشقانه میخواند

دانلود کتاب پیرمردی که داستانهای عاشقانه میخواند

پیرمردی که داستانهای عاشقانه میخواند
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : پیرمردی که داستانهای عاشقانه میخواند

نویسنده : لوییز سپول ودا

ناشر : روزگار

مترجم : م. فریدون

تعداد صفحات : 152 صفحه

شابک : 978-964-374-007-8

تاریخ انتشار : 1382

دسته بندی : داستان های کوتاه

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 36000 تومان


معرفی کتاب

"پیرمردی که داستانهای عاشقانه می خواند"
کتاب حاضر با عنوان اصلی (The old man who read love stories) اثری از لوییز سپول ودا (Luis Sepulveda Calfucura) می باشد که با ترجمه ای از م.فریدون، توسط انتشارات روزگار منتشر شده است.
لوئیز سپول ودا نویسنده، روزنامه نگارو فیلم نامه نویس اهل شیلی می باشد. او در سال 1975 از شیلی تبعید شد و همین امر او را به یونسکو مکانی در جنگل های آمازون سوق داد. داستان «پیرمردی که داستان های عاشقانه می خواند»، قسمتی از تجربیات نویسنده در آمازون است.
داستان این کتاب در رابطه با پیرمردی است که پس از مرگ همسرش تصمیم میگیرد که با سواد شود و از دندانپزشکی که هراز چندگاهی به روستای آنان می آید می خواهد که برای او کتاب بیاورد. دندانپزشک نیز برای او رمانی عاشقانه می آورد. در همین حین در روستا به علت حمله یک پلنگ به دو خارجی اوضاع آرام روستا بر هم می خورد و شهرداربرای جست و جوی پلنگ گروهی را جمعآوری می کند و پیرمرد نیز می خواهد به این گروه بپیوندد. این رمان در ستایش طبیعت و زندگی در کنار طبیعت نگاشته شده است و اینکه درختان و حیوانات نیز در کنار انسان ها حق زیستن دارند.

دربخشی از این کتاب می خوانیم:
"پس از پنج روز قايقراني به اِل‌ايديليو وارد شد. آن‌جا تغيير كرده بود. بيست تايي از خانه‌ها رديف هم، خياباني را در مقابل رودخانه شكل مي‌دادند و در انتها، ساختمان كمي بزرگ‌تر، در نماي خود با نوشته‌یي به رنگ زرد، كلمه‌ی شهرداري را نشان مي‌داد.
هم‌چنين اسكله‌یي به خطر مستقيم وجود داشت كه آنتونيو خوزه بوليوار از خواندن آن پرهيز كرد و به راندن بلم، چند متري جلوتر ادامه داد تا اين كه مجبور شد از فرط خستگي مكاني براي افراشتن كلبه پيدا كند.
نخست، افراد محل گريختند مانند يك وحشي به او نگاه مي‌كردند، زيرا او را درون جنگل، مسلح به تفنگ دولول مي‌ديدند. تفنگ دولول مرمينگتون به قطر چهارده سانتيمتر كه از تنها مردي كه به روش نادرست به هلاكت رسانده بود، به ارث برده بود؛ ولي به زودي ارزش همسايگي با او را كشف كردند.
كشاورزان در جنگل مانند جويندگان طلا، به طور يكسان همه‌گونه حماقتي را انجام مي‌دادند. جنگل را بي‌ملاحظه غارت مي‌كردند و اين كار بعضي از حيوانات را درنده‌تر مي‌كرد.
يك بار براي به دست آوردن چند متر زمين صاف، به شكلي نامنظم درختان جنگل را بريدند، مار استخوان‌شكن بوآ را تنها رها كردند و او با نابودكردن يك قاطر، انتقام گرفت. و احمقانه به ساينوي‌ها در فصل جفت‌گيري حمله بردند که اين کار، گرازها را به طرز وحشتناكي متجاوز مي‌ساخت. هم‌چنين گرينگوس‌ها و خارجي‌هاي تأسيسات نفتي حضور داشتند."

فهرست مطالب

این کتاب فهرست ندارد.

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
پانيز

من اين كتابو قبلا خوندم روند داستاني خوبي داره پيشنهاد ميكنم براي مطالعه

1397-08-06

برچسب ها