×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب صوتی از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
پیله و پروانه

دانلود کتاب صوتی پیله و پروانه

پیله و پروانه
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
خرید کتاب صوتی
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست
نقد و بررسی

نام کتاب صوتی : پیله و پروانه

نویسنده : ژان دومینیک بوبی

ناشر صوتی: آوانامه دانش گستر

ناشر: چشمه

مترجمان : فریبا تنباکوچی, میچکا سرمدی

گوینده : محسن زرآبادی پور

زمان کل : 03 ساعت و 23 دقیقه

دسته بندی : رمان های خارجی, شعر خارجی, داستان و رمان صوتی

نوع کتاب : صوتی

قیمت نسخه الکترونیک : 58000 تومان


معرفی کتاب

"پیله و پروانه"
کتاب حاضر با عنوان اصلی (Le Scaphandre et le papiilon) اثری از ژان دومینیک بوبی (Jean Dominique Bauby) با ترجمه ای از فریبا تنباکوچی و میچکا سرمدی از انتشارات نشر چشمه می باشد، که با صدای محسن زرآبادی پور توسط انتشارات آوانامه منتشر شده است.
کتاب پیله و پروانه سرگذشت واقعی ژان دومینیک بوبی می باشد. او پس از یک حمله مغزی دچار فلج کامل بدن شده بود و تنها قادر به تکان دادن پلک چشم هایش بود. او تمام این کتاب را تنها با حرکت دادن پلک هایش دیکته کرده است. او همچنین سردبیر مجله «ال» در فرانسه بود. کتاب پیله و پروانه تماما پر از تصویرهای انسانی و زیبایی است که می تواند باور انسان را نسبت به رویارویی با مشکلات و سختی ها قوی تر کند.
بخشی از این کتاب صوتی را در نسخه نمونه بشنوید.

فهرست مطالب
# عنوان زمان
1 پیشگفتار 00:27:42
2 الفبا 00:31:34
3 فرشته نگهبان 00:30:20
4 روز خوش شانسی من 00:32:30
5 پاریس 00:31:13
6 یکشنبه 00:26:59
7 روزی در زندگی 00:22:57

مقدمه ای بر کتاب صوتی پیله و پروانه:

وقتی هنوز امید نمرده و زنده  است. وقتی هنوز می توان پیله نماند و پروانه شد. این  داستان زندگی مردی را روایت می کند که در اوج محدودیت ها، نامحدود زندگی می کرد. ژان بوبی گرچه توان حرف زدن را از دست داد اما به همه ی مردم نشان داد که می توان هر لحظه  خندید وعاشق بود. نویسنده با نوشتن کتاب صوتی پیله و پروانه داشتن حال خوب و با ایجاد امید از نو وباور  آن در تک تک لحظه ها را .نشان می دهد.

پیله و پروانه روایت شگفت انگیز و الهام بخش سرگذشت زندگی مردی به نام ژان دومینیک بوبی است.که او سردبیر مجله ای در فرانسه، مرد 44 ساله ای که پدر دو فرزند است، عاشق همسر و زندگی اش است. ژان بوبی قربانی نوعی از سکته مغزی می شود و 20 روز به کما می رود. بعد از مدتی بدن بوبی بیدار می شود و کاملا فلج می شود. او تنها با پلک زدن می تواند با جهان بیرون ارتباط برقرار کند.

بوبی با پلک زدن با اطرافیانش ارتباط می گرفت و دیگران به مروریاد گرفتند با علامت هایی که بوبی با پلک زدن به آن ها می دهد احساسات و افکارش را متوجه می شدند. ژان بوبی از طریق همین پلک زدن ها به  دیکته کردن کلمات پرداخت  که در نهایت به تالیف کتاب  پیله و پروانه ختم شد.

درباره کتاب صوتی پیله و پروانه:

 پیله و پروانه  اثری است که با چشم نوشته شده نه با دست. این کتاب کوتاه و کم حجم داستان شگفت انگیز و امیدبخش ژان بوبی است که بعد از سکته و فلج شدن باز هم از زندگی نا امید نمی شود و همچنان امیدوار به زندگی می باشد. بوبی جز پلک زدن راه دیگری برای ارتباط نداشت وهمه ی احساسات خود را از همی طریق بیان می کرد.

ژان بابی در این کتاب  به ما نشان می دهد که قدر زندگی خود  را می داند و با وجود محدودیت جسمانی دنیای نامحدود فکری و ذهنی خود را نادیده نگرفته است.

در این داستان بابی خصوصیاتی مانند هیجانات، عشق، عصبانیت، شوخ طبعی، عزم و اراده خود را برای زندگی به طور کامل در ذهنش توضیح می دهد. حتی زمانی که پدر پیر او توان ملاقات او در بیمارستان را ندارد بابی با حرکت پلک از پشت تلفن شادی و غم و اندوه عمیق خود را به نمایش می گذارد.

خواننده در بخش های جادویی این کتاب همراه بوبی به مکان و زمان های متفاوت سفر می کند.

 نعمت لذت بردن از زندگی از نظر بابی:او که تنها با سرنگ تغذیه می شود طعم کامل غذاهای دلپذیر را درون خود تصور و مزه می کند که می تواند برای مخاطبان منبع وصف ناپذیری از احساسات باشد.

 

پیله و پروانه

 

کتاب صوتی پیله و پروانه داستان شهامت و عشق است همچنین سرشار از لحظات انسانی و زیبایی است که می تواند باور ما را نسبت به توانایی انسان در رویارویی با مشکلات تغییر دهد.

این کتاب،  بیانگر آزادی، سرزندگی و شوق ذهن انسان. یک اثر مبهوت کننده، بیانگر عملی غیرقابل باور از بخشندگی و جوانمردی، نمایانگر ذهن و روحی مستعد برای نوشتن می باشد.

کتاب صوتی پیله و پروانه را موسسه آوانامه با خوانش محسن زرآبادی پور در مدت زمان 03 ساعت 23 دقیقه منتشر کرده است.

به قلم:نفیسه علیزاده

 

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

خرید کتاب صوتی

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها