×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
چشم و گوش مهاجر استرالیا

دانلود کتاب چشم و گوش مهاجر استرالیا

چشم و گوش مهاجر استرالیا
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : چشم و گوش مهاجر استرالیا

نویسنده : غلامرضا ریحانی بزرگ

ناشر : بینش آزادگان

تعداد صفحات : 624 صفحه

شابک : 978-964-7722-58-2

تاریخ انتشار : 1388

رده بندی دیویی : 125/250994

دسته بندی : اطلاعات عمومی, علوم گردشگری و جهانگردی

نوع کتاب : PDF

قیمت نسخه الکترونیک : 28000 تومان


معرفی کتاب

"چشم و گوش مهاجر استرالیا" / کاری از R&D واحد مجتمع بین المللی کار
کتاب حاضر اثری از غلامرضا ریحانی بزرگ می باشد که توسط انتشارات بینش آزادگان منتشر شده است.
حجم کم سرمایه گذاری ملی ضعف در پتانسیل های اقتصادی نرخ بالای بیکاری رشد فزاینده جمعیت و . . . از جمله عوارضی است که این گونه کشورها به آن مبتلا هستند. اگر چه لازمه فعلیت بخشیدن به ارتقاء بهره برداری و بهره وری از منابع ملی سودجستن از نیروی انسانی بومی است لیکن در شرایط عدم تعادل اقتصادی و بخصوص معضلاتی نظیر موارد فوق می توان با تغییر رویکرد همچنان منافع ملی را حفظ نمود تجربه موفق بعضی از کشورها در زمینه اعزام نیرو به خارج از کشور نظیر چین، فیلیپین، پاکستان شاهد این مدعا می باشد . در این شرایط مهاجرت نیروی کار و یا نیروهای علمی نه تنها موجب آزار به منافع ملی نمی گردد که براحتی می تواند زمینه رشد آن را فراهم نماید. حضور مهاجران ایرانی در نقاط مختلف دنیا نیز از این امر مستثنی نیست و می توان اضافه نمود که سطوح بالای هوش خلاقیت و مسئولیت پذیری مهاجرین ایرانی در آنسوی مرزها عموماً منجر به رشد و بالندگی ایشان گردیده است. بدیهی است که حضور موفق هموطنان در خارج از کشور علاوه بر تامین منافع ملی میتواند به ابزاری قوی در جهت مقابله با تهاجم تبلیغاتی به فرهنگ و ملیت ایرانی تبدیل گردد گو اینکه علیرغم موانع بی شمار مهاجرتی که اغلب کشورهای پیشرفته و نیمه پیشرفته ایجاد نموده اند هر جا که مجال حضور ایرانی فراهم گردیده است حضور حجم تأثیرگذار او انکار ناشدنی بوده است. اگر چه تاکنون سختی های مسیر موفقیت های ایجاد شده با صرف مسئولیت پذیری و انگیزه قوی مرتفع گردیده است ولی قطعاً بدون اطلاعات کافی از شرایط مقصد مهاجرت و نیز بدون آمادگی جهت برخورد با شرایط جدید تحمل ضایعات مالی و زمانی اجتناب ناپذیر می باشد. مهاجر باید بداند که همانگونه که جابجائی یک اصله نهال موجب تلف شدن مقدار زیادی از ریشه های نهال می گردد، فرایند مهاجرت نیز، نوسانی عمده در زندگی مهاجر محسوب می گردد و تنها آمادگی جوارح بدن و روح و روان وی می باشد که منجر به التیام زود هنگام آثار مخرب این نوسان میگردد. آمادگی های مورد اشاره قطعاً درگرو جمع آوری اطلاعاتی است که می تواند چشم انداز نسبتاً صحیحی را از زندگی آتی مهاجر، ترسیم نماید.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:
"عمل ارزیابی آنلاین، متقاضیان را در ارزیابی سطوح مهارت های مورد نیاز جهت مهاجرت به کشور استرالیا یاری خواهد نمود اما این فرایند به هیچ عنوان به معنای تأیید نهایی تقاضای آنان جهت مهاجرت به این کشور تلقی نخواهد شد. نتیجه ارزیابی بهمراه فاکتورهای تعیین شده دیگر از سوی دولت استرالیا جهت تأیید قطعی تقاضای متقاضیان درخصوص مهاجرت به استرالیا مورد ارزیابی قرارخواهد گرفت و نتیجه نهایی را دولت استرالیا اعلام خواهد نمود."

فهرست مطالب

این کتاب فهرست ندارد.

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها