×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود رایگان کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
کوچک رضایت

دانلود کتاب کوچک رضایت

کوچک رضایت
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : کوچک رضایت

نویسنده : لئوبابوتا

ناشر : کتابچین

مترجم : محمد جواد محبی

تعداد صفحات : 59 صفحه

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی, کتابهای روانشناسی

نوع کتاب : PDF

قیمت نسخه الکترونیک : رایگان


معرفی کتاب

"کتاب کوچک رضایت" / راهنمایی برای شاد بودن از زندگی و آنچه که هستید.
کتاب حاضر اثری از لئو بابوتا و ترجمه ای از محمدجواد محبی می باشد.

لئو بابوتا  روزنامه نگار، نویسنده و وبلاگ نویس گوامی است که سال ۱۹۷۳ میلادی به دنیا آمد. لئو بابوتا که هم اکنون در آمریکا زندگی می‌کند، مالک و گرداننده وبلاگ Zenhabits  است که اولین پست خود را در روز سال ۲۰۰۷ منتشر کرد. دقیقا دو سال بعد یعنی سال ۲۰۰۹ ، مجله تایم وبلاگ او را به عنوان یکی از ۲۵ وبلاگ برتر دنیا معرفی کرد. یک سال بعد از آن ، مجله تایم وبلاگ Zenhabits  را در صدر ۲۵ وبلاگ برتر دنیا قرار داد.
رضایت مورد نظر در این کتاب، شاد بودن کنونی ما از آنچه هستیم و آنچه داریم است. متن کتاب ساده و کاربردی است. امید است که بتوان گام های عملی ارائه شده را به مرور انجام داده و هر چه بیشتر به کسب رضایت از زندگی فارغ از اینکه در دنیای بیرون چه می گذرد، برسیم. ممکن است در ابتدا، رضایت معنای تنبلی، بی خیالی، عامل نبودن و انفعال را در ذهن متبادر کند. لطفا کتاب و پرسش و پاسخ های انتهایی را کامل مطالعه کرده و سعی کنید برخی از گام های عملی را از همین امروز شروع کنید.

در بخشی از این کتاب می خوانیم :
"یکی از اصلی ترین دلایل عدم رضایت، مقایسه خودتان با دیگران و یا زندگی و عملکردتان با زندگی و عملکرد دیگران است. بسیاری را دیده ام که خودشان را همیشه با من مقایسه می کنند، آنها می خواهند موفق باشند یا ساده زندگی کنند یا خانواده ای شاد داشته باشند و یا کچل باشند. (این آخری درست نبود) مطمئنا آنها خودشان را با یک توهم مقایسه می کنند. در واقع، من آن چیزی که آنها فکر می کنند نیستم. هیچ کس آن چیزی که شما فکر می کنید نیست، شما فقط بخش هایی از داستان را می بینید، آن هم قسمت های خوب. و به ندرت شک، نفرت، اضطراب و نارضایتی دیگران را می بینید.
مردم زگیل یا بواسیرشان را به اشتراک نمی گذارند، فقط تصاویر عالی از غذا، تعطیلات و بچه هایشان را به اشتراک می گذارند. پس شما خودتان را با یک خیال و وهم مقایسه می کنید و البته واقعیت زندگی شما [و کسی که هستید] از این خواسته نشات می گیرد. این کار از انفعال هم بدتر است و به شما آسیب می رساند چون در نتیجه ی این مقایسه، رضایت شما کمتر می شود. هر زمان که دیدید مشخصات خوب بقیه را با نواقص خودتان مقایسه می کنید، یا در اندیشه ی رفع این نقیصه در خودتان هستید، به خودتان نهیب بزنید. ایست. شما به صورت موثری در حال آسیب زدن به خودتان هستید و این اصلا منصفانه نیست. به جای آن نگاه به کاری که هم اکنون می کنید، فکر کنید و از انجام آن شاد باشید. کار شما می تواند شگفت آور باشد، قدردان هدیه ی اکنون باشید که به راستی یک معجزه است."

فهرست مطالب

این کتاب فهرست ندارد.

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات کتابچین

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
محمدرضا

به نظرم اصلا کتاب خوبی نبود و فقط از کتاب های نویسنده علی موفق مطالبی را جمع آوری کرده بودند.

1400-10-11

برچسب ها