×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
گروه های پیشرو

دانلود کتاب گروه های پیشرو

گروه های پیشرو
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : گروه های پیشرو

نویسنده : کن بلانچارد

ناشر : شادن پژواک

مترجم : فریبا سبزچمنی

تعداد صفحات : 118 صفحه

تاریخ انتشار : 1394

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی, مدیریت، کسب و کار و کارآفرینی, کتابهای روانشناسی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 10000 تومان


معرفی کتاب

"گروه های پیشرو" / چگونه تیم سطح برتر ایجاد کنیم
کتاب حاضر با عنوان اصلی (Know can do) اثری از کن بلانچارد (Ken Blanchard) می باشد که با ترجمه ای از فریبا سبزچمنی، توسط انتشارات شادن پژواک منتشر شده است.
هنگامی که این کتاب را می‌خوانید، 2 توانایی کسب می‎کنید و اعتماد به نفس در تبادل مؤثر اطلاعات برای ایجاد اعتماد و مسؤلیت و هم چنین ایجاد مرزهای واضح برای خلق آزادی و مهارت مدیریت خود برای به دست آوردن نتایج بزرگ نیز از جمله دستاوردهای این کتاب برای شماست.
این راهنمای میدانی، برای تیم‌های بسیاری، در سالهای متمادی، به عنوان منبعی برجسته در جهت افزایش مهارتهای تیمی، بهره‌وری و روحیه عمل می‌کند. آموزش مفاهیم پایه کار تیمی، پیگیری ایده‌آلی است و عملکرد و پایداری در بافت تیم‌های جهان واقعی را تضمین می‌کند. تعالی در رهبری، نوآوری، کیفیت، خدمات، بهره‌وری و رضایت انسانی در قرن 21، در تیم‌هایی به بهترین نحو بروز پیدا می‌کند که از توان، دانش و انگیزه خود استفاده می‌کنند. پیشبرد تیم، ابزاری است که به این امر کمک می‌کند. این کتاب یک راهنمای کاری با انبوهی از رهنمودهای دقیق برای افرادی است که می‌خواهند تیم‎هایی با عملکرد بالا تشکیل دهند. «پیشبرد تیم» شما را در سه قدم به نتایجی عالی می‎رساند: قدم اول: آغاز یادگیری مهارت‌های سطح برتر، قدم دوم: شتاب در تغییر، قدم سوم: تسلط بر مهارت‎ها. هر قدم برای راهنمایی تیم شما به سطح برتر، طراحی شده است. همان‎طور که شما، اعضای تیم‎تان و رهبرتان در طی کتاب با یکدیگر پیش می‎روید، مسؤولیت به طور طبیعی از رهبرتان به تیم‎تان تفویض می‌شود. خواهید آموخت که چطور عقایدتان را مؤثرتر به کار بگیرد، تصمیمات تیمی عالی بگیرید و به شیوه‌هایی جدید و پر معناتر غرور تیم بودن را احساس کنید. رهبر شما نیز از حرکت تیم‎تان به سطح برتر قدردانی خواهد کرد، چون او فرصت‌های جدیدی برای کمک به تیم پیدا می‌کند. تاکنون کدام رهبر به دلیل فقدان زمان برای برنامه‌ریزی، آینده‌نگری، دریافت آموزش، تربیت اعضای تیم یا بررسی تجهیزات جدیدی که ممکن است در آینده مورد نیاز باشند، سرخورده نشده است؟ همین‎طور که گروه شما به سوی یک تیم سطح برتر شدن حرکت می‌کند، خلاقیت شما بالا می‎رود، رضایتمندی‎تان افزایش می‌یابد، حس غرور جمعی‌تان گسترش پیدا می‌کند و به نتایج برجسته‌ای می‎رسید. ناگهان در می‎یابید که تیم‎تان بالاتر از حد معمول، در حال صعود و اوج گرفتن است. یاد بگیرید که تیم‎های سطح برتر چه هستند و چه می‌توانند انجام دهند. آن گاه از این کتاب به عنوان منبع استفاده کنید و با تیم‎تان برای نیل به نتایج عالی، این سه قدم را بردارید. از سفر لذت ببرید و برای صعود آماده شوید.

در بخشی از این کتاب می خوانیم :
"وقتی فرهنگ شرکت به گونه‎ای تغییر می‎دهیم که در آن اشتراک گذاشتن اطلاعات و استفاده از آن را به شکلی مؤثرتر صورت می‌گیرد و به یادگیری ناشی از اشتباهات ارج گذاشته می‎شود، آن گاه اعضای تیم در می‎یابند که آن‎ها هم باید اطلاعات خود را به اشتراک گذارند. رهبران تیم می‎توانند با تشویق اعضا به گفتگو و مناظره‎ی باز درباره‏ی مسائل مهم، آنان را به دادن این اطلاعات تشویق کنند. اطلاعاتی که هم به چشم ایده به آن نگاه می‎شود و هم منبع انرژی فعالیت آن‎ها بدون شک این باز بودن به این معناست که همه – از جمله رهبران – باید آماده‎ی مواجهه با مسائلی باشند که در کار با آن روبه‎رو می‎شوند. این زمانی است که لازم است به جای اینکه سعی کنیم تصمیم بگیریم افراد چه چیز را باید بشنوند و چه چیز را نباید بشنوند، اخلاص واقعی را پرورش دهیم. در چنین محیطی احتمال دارد رهبران بنا به موقعیت، گاهی خودشان را روی «صندلی داغ» بیابند زیرا اعضای تیم سؤالات سختی مطرح می‎کنند که لازم است رهبر به آن‎ها جواب دهد. اما حتی این مورد نیز فرصتی ایجاد می‌کند تا در ایجاد اعتماد و مسؤولیت، پیشرفت‌های عظیمی به دست آید."

فهرست مطالب


گروه های پیشرو
پیش گفتار    
مقدمه    
حرکت کار تیمی به سطح برتر    
فصل اول: درک تیم‎های سطح برتر تصویری از آینده‌ی شما    
قدم اول: آموختن مهارت‌های سطح برتر را آغاز کنید    
فصل دوم: برای ایجاد حس مسؤولیت، از اطلاعات استفاده کنید    
فصل سوم: برای ایجاد فعالیت متمرکز، مرزها را مشخص کنید    
فصل چهارم: برای برطرف کردن گرفتاری مشترک، مانند تیم عمل کنید    
قدم دوم: تغییر و تحول را شتاب بخشید    
فصل پنجم: برای بالا بردن اعتماد، اطلاعات بیشتری را به اشتراک بگذارید    
فصل ششم: مرزها را گسترده‎تر کنید تا باعث آزادی عمل بیشتری شوید    
فصل هفتم: تصمیمات تیمی بگیرید تا حسی از قدرت ایجاد کنید    
قدم سوم: بر مهارت‎ها مسلط شوید    
فصل هشتم: از اطلاعات برای به دست آوردن نتایج استفاده کنید    
فصل نهم: مرزها را با دیدگاه و ارزش‎ها جایگزین کنید    
فصل دهم: تیم سطح برتر باشید و نتایجی عالی به دست آورید    
فصل یازدهم: تبریک! تیم شما به سطح برتر رسید   

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگری از نویسنده کن بلانچارد

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
محمدرضا

کسی که بتواند گروهش را در یک حرفه خاص به خوبی هدایت کند به طوری موفق شود به آن فرد مدیر موفق میگویند. در این کتاب نویسنده با لحنی صمیمی به خواننده آموزش میدهد که چگونه بتواند گروه خودش را هدایت و رهبری کند.

1400-10-15

برچسب ها