×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
گفتمان مهدوی

دانلود کتاب گفتمان مهدوی

گفتمان مهدوی
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : گفتمان مهدوی

نویسنده : عبدالحسین فخاری

ناشر : گوی

تعداد صفحات : 272 صفحه

شابک : 978-600-5637-63-2

تاریخ انتشار : 1396

رده بندی دیویی : 297/462

دسته بندی : کلام و عقاید

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 12000 تومان


معرفی کتاب

"گفتمان مهدوی" / مجموعه مرزبانی مهدوی 3
کتاب حاضر اثری از دکتر عبدالحسین فخاری می باشد که توسط انتشارات گوی منتشر شده است.
دفتر سوم مرزبانى مهدوى، «گفتمان مهدوى» نام گرفته است.«گفتمان» در فرهنگ نامه ها همسنگ گفتار، سخن، مقال، مكالمه، خطابه و حتّى درس و بحث، آمده است. يادداشت های اين دفتر در بيشتر مقوله های زندگى نوعاً به سبك «گفتم و گفت» به نگارش آمده و در موضوعات قرآنى و اجتماعى و اعتقادى توسط ويراستار محترم طبقه بندی شده است تا تقديم محضر شريف شما همراهان شود. نگاه مرزبانى مهدوى به جامعه منتظران است؛ مرزبانانى كه در روزگاران غيبت، انديشه اى جز ياوری مولای غريبشان ندارند و در صحنه های مختلف زندگى، تنها به رضايت او از خويش مى انديشند. آنان تلاش دارند از ياد او غافل نشوند و به گونه اى زندگى كنند كه خشنودی آن عزيز را كسب نمايند... اين طرحواره، كوشيده است يك قرائت زنده از مهدويت را برای مهدى باوران ترسيم نمايد كه امام، حضورى زنده در زوايای زندگى منتظران دارد. اميد است پس از دفتر اول اين مجموعه «زندگى مهدوى» و دفتر دوم «انديشه مهدوى»، اين دفتر بتواند به آن هدف نزديكتر شود.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:
"پایش را بیشتر روی پدال میفشرد تا با سرعت بیشتری جاده را طی كند و با رسیدن به خط پایان، برنده شود؛ چه در مسابقات دوی ماراتن و چه در اتومبیلرانى و قایقرانى، سرعت و سبقت و شتاب، برایش اهمیت ویژه اى داشت...
همه میخواهند در پیست زندگى زودتر به هدف برسند اما چگونه و به چه قیمتى و به سوی كدام اهداف؟ عجله برای زود رسیدن، گاهى هرگز نرسیدن است! داستان خرگوش و لاك پشت، این را نشان داد كه سرعت باید با ایمنی همراه باشد. گاهى سرعت، و گاهى «آهسته و پیوسته رفتن» لازم است. آنانكه میخواهند یكشبه پولدار شوند، به سرعت مشهور شوند، فوراً بر مشكلات غلبه كنند، خیلى تند از پیچ ها رد شوند و از رقبا جلو افتند، ناگهان مثل خرگوش در تله می افتند و سر از مرگ یا زندان یا رسوایی یا شكست، در می آورند...
سرعت وقتى خوب است كه برای هدفی والا باشد مثلاً در كارهای خیر باید سرعت گرفت. سرعت در این زمینه، ممدوح و ستودنى است چنانچه خداوند شتاب و تقدّم انسانها در كار خیر را با ارزش شمرده است أُولَئِكَ یُسَارِعُونَ فِی الْخَیْرَاتِ وَهُمْ لَهَا سَابِقُونَ و نیز فرموده است به سوی خیرات بشتابید فاستبقوا الخیرات . اگر قرار است مسابقه بدهید، در شتافتن به سوی مغفرت الاهى و رسیدن به بهشت بیكرانه ــ كه وسیعتر از زمین و آسمان هاست ــ مسابقه بدهید! (وَسَارِعُوا إِلَى مَغْفِرَةٍ مِّن رَّبِّكُمْ وَجَنَّةٍ عَرْضُهَا السَّمَاوَاتُ وَالْأَرْضُ أُعِدَّتْ لِلْمُتَّقِینَ) !

فهرست مطالب

بخش اول: در سایه سار قرآن

بخش دوم: اجتماعی

بخش سوم: اعتقادی

 

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها