×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
اخلاق مهدوی

دانلود کتاب اخلاق مهدوی

اخلاق مهدوی
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : اخلاق مهدوی

نویسنده : عبدالحسین فخاری

ناشر : گوی

تعداد صفحات : 288 صفحه

شابک : 978-600-5637-88-5

تاریخ انتشار : 1397

رده بندی دیویی : 297/61

دسته بندی : کتابهای اخلاق

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 9000 تومان


معرفی کتاب

"اخلاق مهدوی" / مجموعه مرزبانی مهدوی 7
کتاب حاضر اثری از دکتر عبدالحسین فخاری می باشد که توسط انتشارات گوی منتشر شده است.
طرحوارهٔ مرزبانى مهدوى، ابتدا در شش جلد با هفتصد و بيست يادداشت با عناوين: «زندگى مهدوى»، «انديشه مهدوى»، «گفتمان مهدوى»، «معارف مهدوى»، «ياورى مهدوى» و «انتظار مهدوى»، تنظيم شده بود، اما پس از انتشار و استقبال مخاطبان از اين مجموعه -به طورى كه مجلدات اوليه به چاپ هاى بعدى رسيد-، پيشنهادهایى به مؤسسه واصل شد مبنى بر اينكه به بعضى موضوعات ديگر در حوزه مهدويت مثل  اخلاق مهدوى، دولت مهدوى، اقدامات مهدوى، مشاغل مهدوى و... هم پرداخته شود. اين مطلب با مؤلف مجموعه در ميان گذاشته شد و با موافقت ايشان  به نظر رسيد به عنوان مستدرك و مكمل جلدهای قبلى، جلد هفتم با اين موضوعات و عناوين ديگرى كه مرتبط با مجموعه بود، تدوين شود. اكنون  جلد هفتم با شش موضوع در دستان شماست و عنوان اولين موضوع، يعنى «اخلاق مهدوى» هم بر اين جلد نهاده شد  تا اين طرحواره در هفت جلد به پايان برسد.
اكنون، مجموعه مرزبانى مهدوى با هشتصد و چهل عنوان در مباحث روز مهدويت در ارتباط با زندگى امروزين منتظران و مسائل جديد اين باور شورآفرين در عرصه های اعتقاد و عمل، در اختيار جامعه قرار مى گيرد -اگرچه هنوز هزاران موضوع ناگفته در اين عرصه وجود دارد كه قابل بحث و ارائه است-...

در بخشی از این کتاب می خوانیم:
" آموزگار
شغلى است كه آگاهانه انتخاب كردم و اگر دوباره یا صدباره هم به این دنیا بیایم باز هم معلمى را انتخاب خواهم نمود! در خدمت شكوفه ها بودن و بالنده كردن آنها تا اینكه گل های معطرى برای آینده شوند، شغل من است و از انتخاب آن به خود میبالم. لذت آموختن با هیچ چیز دیگر قابل مقایسه نیست و خروجى این فرایند هم شریف ترین خروجى هاست چون هیچ تولیدى با انسان فرهیخته و هدایت شده، برابرى نمیكند. من خود وامدار آموزگاران خویشم كه هرچه هستم ثمره تلاش های آنان است. كاش میشد به پاس زحماتشان، صد زبان داشتم و سپاسشان میگفتم. خدا، هم خود آموزگار است و هم سفیرانش را آموزگار خوانده است؛ معلمان اگر بدانند كیستند و چه مقامى دارند با صد زبان شاكر پروردگارشان خواهند گشت...
از میان محتواهاى آموزشى، شریفترین محتوا، معارف الاهى است: پیوند دادن شكوفه ها با مبدأ هستى و با مربى الاهى. اگر این ارتباط، خوب برقرار شود فرد روى پاى خود خواهد ایستاد و با اتكا به خداوند و پیوند با ولىّ زمان، زندگى را با سلامت و سعادت گره خواهد زد. همه تلاش من ایجاد این پیوند در شكوفه هاست. وقتى كام شكوفه ها را با حُبّ علوى و مهر مهدوى شیرین میكنم و از عنایات اولیاى الاهى به ما انسانها، نمونه هایی برایشان بر میشمارم، جانشان  را معطر ساخته و كلید حیات را به دستشان داده ام. گاهى آنچنان این پیوند خوب انجام میشود كه درخت زندگى آنها برای همیشه از گزند آفتها و شبهه ها، محفوظ خواهد ماند و من از حُسن عاقبتشان خرسند خواهم گشت...  "

فهرست مطالب

بخش اول: اخلاق و سلوك مهدوى

بخش دوم: بهارانه های مهدوى

بخش سوم: مشاغل مهدوى

بخش چهارم: دولت مهدوى

بخش پنجم: اقدامات مهدوى

بخش ششم: مرزبانى مهدوى

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها