×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
لبخندهای دیجیتالی

دانلود کتاب لبخندهای دیجیتالی

لبخندهای دیجیتالی
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : لبخندهای دیجیتالی

نویسنده : حامد قدرتی

ناشر : زانکو

تعداد صفحات : 64 صفحه

شابک : 978-600-91723-8-2

تاریخ انتشار : 1389

رده بندی دیویی : 008/8فا7

دسته بندی : کتابهای طنز و لطیفه

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 10000 تومان


معرفی کتاب

"لبخندهای دیجیتالی" / گلچینی از زیباترین لطیفه ها و پیامک های ایرانی
 کتاب حاضر اثری از حامد قدرتی احمدآباد می باشد که توسط انتشارات زانکو منتشر شده است.
خوانندگان گرامی قبل از هر چیز از شما بابت انتخاب این کتاب برای مطالعه بسیار سپاسگذاریم. امیدواریم علاوه بر اینکه بتواند باعث شکفتن لبخند بر روی لبان شما شود، مثمر ثمر هم باشد و بر تجربیات و اطلاعات شما هم بیفزاید چرا که یکی از اهداف این کتاب این بوده که پیامهای آموزنده هم برای مخاطب داشته باشد.  در واقع کتاب شامل دو بخش می‌شود:  بخش اول شامل لطیفه و طنز در موضوعات مختلف که بعضی لطیفه‌ها فقط برای خنده و بعضی دیگر از لحاظی جنبه انتقادی دارد، قصد توهین به قشر خاصی ندارد و سعی شده هم از لطیفه‌های امروزی و جدید و هم از بعضی لطیفه‌های نسبتاً قوی قدیمی هم استفاده شود چرا که ممکن است امروزه برای ما تازگی داشته باشد و تاکنون نشنیده باشیم. و بخش دوم نیز شامل مجموعه‌ای از سخنان و پیام‌های آموزنده و شوخی‌های کوتاه است.
در بخشی از این کتاب می خوانیم :
" زن جوانی در سالن فرودگاه منتظر پروازش بود. چون هنوز چند ساعت به پروازش باقی مانده بود، تصمیم گرفت برای گذراندن وقت کتابی خریداری کند. او یک بسته بیسکوییت نیز خرید و بر روی یک صندلی نشست و در آرامش شروع به خواندن کتاب کرد. مردی در کنارش نشسته بود و داشت روزنامه می‌خواند. وقتی که او نخستین بیسکوییت را به دهان گذاشت، متوجه شد که مرد هم یک بیسکوییت برداشت و خورد. او خیلی عصبانی شد ولی چیزی نگفت. پیش خود فکر کرد: بهتر است ناراحت نشوم. شاید اشتباه کرده باشم. ولی این ماجرا تکرار شد. هر بار که او یک بیسکوییت برمی‌داشت، آن مرد هم همین کار را می‌کرد. این کار او را حسابی عصبانی کرده بود ولی نمی‌خواست واکنشی نشان دهد. وقتی که تنها یک بیسکوییت باقی مانده بود، پیش خود فکر کرد: حالا ببینم این مرد بی‌ادب چکار خواهد کرد؟ مرد آخرین بیسکوییت را نصف کرد و نصفش دیگرش را خورد. این دیگه خیلی پررویی می‌خواست! زن جوان حسابی عصبانی شده بود. در این هنگام بلندگوی فرودگاه اعلام کرد که زمان سوار شدن به هواپیماست. آن زن کتابش را بست، وسایلش را جمع و جور کرد و با نگاه تندی که به مرد انداخت از آنجا دور شد و به سمت دروازه اعلام شده رفت. وقتی داخل هواپیما روی صندلی‌اش نشست، دستش را داخل ساکش کرد تا عینکش را داخل ساک قرار دهد و ناگهان با کمال تعجب دید که جعبه بیسکوییتش آنجاست، باز نشده و دست نخورده! خیلی شرمنده شد! از خودش بدش آمد ... یادش رفته بود که بیسکوییتی که خریده بود را داخل ساکش گذاشته بود. آن مرد بیسکوییت‌هایش را با او تقسیم کرده بود، بدون آن که عصبانی و برآشفته شده باشد! در صورتی که خودش آن موقع که فکر می‌کرد آن مرد دارد از بیسکوییت‌هایش می‌خورد خیلی عصبانی شده بود و متأسفانه دیگر زمانی برای توضیح رفتارش و یا معذرت‌خواهی نبود . . . !"

فهرست مطالب

این کتاب فهرست ندارد.

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات زانکو

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
سیدعلیرضا

کمی هم خندیدن برای سلامتی خوبه.

1400-08-20

زهرا

بعضی از طنزهای نکات جالبی داشت که حکایت زندگی روزانه است.

1400-07-08

برچسب ها