×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
برای همیشه خوش اندام بمانیم

دانلود کتاب برای همیشه خوش اندام بمانیم

برای همیشه خوش اندام بمانیم
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : برای همیشه خوش اندام بمانیم

نویسنده : سیدخشایار کیافر

ناشر : کدیور

تعداد صفحات : 84 صفحه

شابک : 978-600-5970-08-1

تاریخ انتشار : 1389

رده بندی دیویی : 25/613

دسته بندی : ورزش, تغذیه و رژیم غذایی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 26000 تومان


معرفی کتاب

"برای همیشه خوش اندام بمانیم"

کتاب حاضر اثری از سید خشایار کیافر می باشد که توسط انتشارات کدیور منتشر شده است.

امروزه میزان چاقی به حد هشدار دهندهای رسیدهاست. در هر روز 1000 نفر به گروه چاقها اضافه میشوند که با توجه به زندگی بدون تحرکمان نباید شگفت انگیز باشد. هر جا که باید برویـم راننـدگی میکنیـم. تمـام روز را پشـت میـزمان مینشیـنیم. و با تـشکر از اینـترنـت تمـام کارهـایمان را با کلیک روی مـوس انجام میدهیم.

چیزی که این زندگی به ما میدهد، چاقی اجتناب ناپذیر است. اما راههای سریع ومؤثری وجود دارند که با آنها میتوانید وزن کم کنید. بهترین راه ورزش است. البته منظور ما این نیسـت که شما هر روز سـاعتها در ورزشگاه عرق بریزید. حتی با 15 دقیقه ورزش شمـا میتوانید 100 کالـری بسـوزانید. اولین چیزی که باید انجام دهید تلاش برای حرکت است. به یاد داشتـه باشیـد وقتی شما جوان بودیـد خانه مانـدن مانند شکنـجه بود اما حـالا تمام آن چیـزی که میخواهـید نشستـن در خـانه و تماشـای تلـوزیون و صرف زمان نامتناهی برای جستجـو در اینترنـت اسـت.

وقتی که زمان خالی دارید مطمئن شوید که بیرون میروید. بعضی فعالیتها را زیاد انجام بدهید، ورزشهایی را که دوست دارید انجام بدهید. اینکار نه تنها به شما نیروی تازهای میدهد بلکه در انتها، شما مقدار زیادی کالری از دست میدهید. در زیر پیشنهاداتی برای سوزاندن بیشتر از 100 کالری در روز آورده شده که میتوانید آنها را امتحان کنید.

 

در بخشی از این کتاب می خوانیم:

"ورزشهای شکم کاملاً مرسومند و بیشتر ورزشهای معمول تأکید بر تمرینهای شکم دارد. فشردن شکم و سایر تمرینات شکمی همواره یکی از برنامههای اصلی تمرینات بوده و هست. اما چرا باید اینچنین باشد؟

دلایل متعددی وجود دارد. یکی از دلایل آشکار آن مسائل سلامتی است. شواهد مستندی وجود دارد که انباشته شدن وزن اضافی اطراف شکم سلامتی شما را با مشکلات بیشتری مواجه میکند. کسانی که اضافه وزن بیشتری دارند بیشتر در خطر ابتلا به بیماریهای مشخصی هستند. تنها همین دلیل کافی است تا شما را تشویق کند ورزش بیشتری به شکم و عضلات شکمتان بدهید. این دلیل مهمی برای پزشکان است که ورزشهای شکم را توصیه کنند.

دلیل دوم این است که شما به ورزش کردن و قوی نگه داشتن عضلات شکم، سایر قسمتهای بدنتان را هم تحت تأثیر قرار میدهید. شکم در مرکز بدن شماست و یک شکم قوی معمولاً به معنی یک کمر قوی است و این باعث میشود که باقی بدنتان نیز بهتر از عهده خواستهای شما برآید. بیشتر مردم دوست دارند احساس قدرت کنند تا بهتر بتوانند کار کنند یا بیشتر از فرزندانشان بهرهمند شوند، و یا فقط احساس بهتری داشته باشند. یک تمرین شکمی روزانه میتواند به آنها کمک کند تا به خواسته خود برسند."

فهرست مطالب

این کتاب فهرست ندارد.

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات کدیور

کتاب های دیگری از نویسنده سیدخشایار کیافر

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها