×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
ارزش یک دختر

دانلود کتاب ارزش یک دختر

ارزش یک دختر
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : ارزش یک دختر

نویسنده : ریچل دن هولندر

ناشر : السانا

مترجم : بهناز همتی

تعداد صفحات : 320 صفحه

شابک : 978-622-96935-3-7

تاریخ انتشار : 1399

رده بندی دیویی : 44092/796

دسته بندی : رمان های خارجی, کتابهای روانشناسی, داستان های آموزنده

نوع کتاب : Epub

قیمت پشت جلد : 74000 تومان

قیمت نسخه الکترونیک : 36900 تومان


معرفی کتاب

"ارزش یک دختر"
کتاب فوق با عنوان اصلی (What is a girl worth? : my story of breaking the silence and exposing the truth about Larry Nassar and USA Gymnastics) اثری از نویسنده  آمریکایی خانم ریچل جوی دنهولندر (Rachael Joy Denhollander) می باشد که توسط خانم بهناز همتی ترجمه و در انتشارات السانا به چاپ رسیده و منتشر شده است.
نویسنده در این کتاب به موضوعی پرداخته که معمولا توسط قربانیانش کتمان می شود. موضوع تجاوز به دختران و هتک حرمت آنها.
نویسنده کتاب ارزش یک دختر داستان تلخ تجاوز و آزار جنسی پزشک تیم ژیمناستیک المپیگ آمریکا را برملا می کند و از سکوت قربانیان این حادثه و حوادث تلخ بعد آن می گوید. موضوع جالب اینجاست، که خود او یکی از قربانیان این حادثه تلخ است.
نویسنده به خوبی توانسته از پس بیان وتوضیح این ماجرای ننگین در تاریخ ورزش آمریکا برآید، به طوری که کتاب ارزش یک دختر برای مدتها جزو پرفروش های نیویورک تایمز بشمار می آمد.
ترجمه روان این کتاب، به گیرایی و فهم آن برای مخاطب فارسی کمک می کند.
در بخشی از کتاب می خوانیم :
" به ژیمناست کوچک با لباس براق و رنگارنگش نگاه کردم و لبخند زدم. در امتداد دیوار، لی، مشغول تمرین ایستادن روی دست بود. او خیلی جوان بود و علی‌رغم طبل‌تو‌خالی‌بودنش، رقص شکم خوبی داشت. از میان گیس‌های بافته‌اش به من لبخند زد. گونه‌های کوچک و گود‌افتاده‌اش، نشان می‌داد که هنوز همان کودک نو‌پای چهار‌ساله باقی مانده است. گرتا داشت روی میله تعادل کوچک تمرین می‌کرد؛ گونه‌هایش فرو رفته و از دهانش مشخص بود که تمرکز کامل دارد. اطراف من، شش ژیمناست‌ کوچک، برای تمرین مهارت‌ها به‌صورت متقاطع، روی یک دایره پلاستیکی زرد‌رنگ بزرگ نشسته بودند و پاهای کوچک‌شان را با انرژی بی‌حد و حصری بالا و پایین می‌بردند. قلبم سرشار از احساس بود؛ من در یک مرحله گذار بزرگ قرار داشتم. حدود شش ماه پیش، جکی، سر‌مربی باشگاه جدید، با من درباره برخی موضوعات صحبت کرده بود. از زمانی که باشگاه کالامازو با یک باشگاه دیگر ادغام شده بود، مربیگری مرا بر‌عهده داشت. یک‌ بار گفت: «می‌دانی راشل، آماده تمام خواسته‌هایت هستم و از کار‌کردن با تو خیلی خرسندم؛ اما اگر تصمیم داری تمرین‌کردن را کنار بگذاری، می‌توانم کمک کنم تا حرفه مربیگری را شروع کنی. این راه خوبی برای مشارکت در این ورزش است و می‌توانی تأثیر بزرگی روی دختران کوچک داشته باشی..."

 

فهرست مطالب

این کتاب شامل 29 فصل است.

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
امیربیات

خوب

1400-11-12

محمدرضا

این کتاب در قالب داستان به فساد اجتماعی در مسائل جنسی در آمریکا میپردازد و نشان میدهد که چقدر زیاد از این مسائل وجود دارند و چه دختران زیادی قربانی این موارد میشوند و خیلی ها هم سکوت می‌کنند. داستان غم انگیز و تامل برانگیزی است و ارزش خواندن و آگاهی را دارد.

1400-10-14

ساسان رامح

یک کتاب بسیار زیبا و روان با موضوعی بسیار عالی و چالش انگیز . من به شخصه از خواندن ان شوکه شدم . هتک حرمت و تجاوز جنسی توسط پزشک تیم ملی ژیمناستیک امریکا و ...

1400-07-06

برچسب ها