×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
باز هم من

دانلود کتاب باز هم من

باز هم من
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست
افتخارات
نقد و بررسی

نام کتاب : باز هم من

نویسنده : جوجو مویز

ناشر : نسل نو اندیش

مترجم : فریبا جعفری نمینی

تعداد صفحات : 560 صفحه

شابک : 978-964-236-920-1

تاریخ انتشار : 1396

رده بندی دیویی : 823/92

دسته بندی : رمان های خارجی, داستان و رمان های عاشقانه

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 89900 تومان


معرفی کتاب

" بازهم من " با عنوان اصلی (Still me) تازه ترین اثر  نویسنده معروف رمان های عاشقانه ، جوجو مویز (Jojo Moyes) می باشد که با ترجمه فریبا جعفری نمینی از سوی انتشارات نسل نواندیش منتشر شده و تا کنون چندین نوبت تجدید چاپ شده است.

این کتاب که در سال 2018 منتشر شده است ، در همان هفته اول انتشار خود موفق شد در جایگاه پرفروش ترین های نیویورک تایمز قرار گیرد. مویز این بار هم به سراغ شخصیت اصلی داستان «من پیش از تو» و «پس از تو»، لوئیزا کلارک رفته و در این رمان ،  سیر زندگی‌اش پس از سفر به نیویورک را نشان می‌دهد.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:

" «من... امروز چیزی کشف کردم، یک راز بسیار مهم که نمی‌توانم به تو بگویم، نه به این دلیل که به تو اطمینان ندارم، بلکه آن‌قدر بزرگ است که به زندگی افراد زیادی مربوط می‌شود و بر آن‌ها تأثیر می‌گذارد و نمی‌دانم چه باید بکنم.» به پشتی صندلی‌ام تکیه و اضافه کردم: «من فکر می‌کنم فقط باید یاد بگیرم که این رازها و حقیقت‌های ناگفته را ببلعم و اجازه ندهم به من آسیبی برسانند. برای همین هم است که نیاز داشتم با تو حرف بزنم. می‌خواستم با کسی حرف بزنم که بتواند رک‌ و ‌راست از زندگی‌اش برای من حرف بزند و هیج راز تیره و تاریکی در زندگی‌اش نداشته باشد. این‌طوری می‌توانم به خودم یادآوری کنم که زندگی می‌تواند طبیعی و خوب هم باشد؛ اما لطفا هیچی از من و زندگی‌ام نپرس وگرنه حالم بد می‌شود و مجبور می‌شوم از خودم دفاع کنم.»

او دستش را روی قلبش گذاشت. «قسم می‌خورم لوئیزا، من نمی‌خواهم هیچ چیزی در مورد تو بدانم، رازهای مخوفت مال خودت باشد، من فقط از اینکه تو را دوباره می‌بینم خوشحالم.» "

فهرست مطالب

این کتاب فهرست ندارد.

  • پرفروش ترین های نیویورک تایمز

درباره ی نویسنده

این کتاب اثری است از جوجو مویز رمان نویس بریتانیایی. خانم مویز متولد سال 1969 در بریتانیا می باشد. در دانشگاه لندن تحصیل کرده و بورسیه از روزنامه ی  ایندیپندنت دریافت کرده است. خانم مویز در دانشگاه city university  تحصیل کرده است. رمان های زیادی از خانم مویز منتشر شده است. رمان ها من پیش از تو و من پس از تو از معروف ترین آثار این نویسنده می باشد که طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.

این بانوی نویسنده اولین کسی بود که توانست دو بار جایزه سال رمان عاشقانه را دریافت کند. رمان های این نویسنده به یازده زبان مختلف ترجمه شده اند.

 

نویسنده ی کتاب باز هم من

 

نقد و بررسی کتاب باز هم من

کتاب با شروعی خوب مخاطب را میخ کوب می کند. خواندن این رمان حتی اگر دو اثر قبلی را هم نخوانده باشید جذابیت خاصی دارد. راوی و شخصیت این داستان دختری به نام لوئیزا کلارک است.

لوئیزا کلارک شخصیتی است که در دو اثر "من پیش از تو" و "من پس از تو" حضور داشته است. این بار به دنیای پر همهمه و پر زرق و برقی وارد می شود. رفتن و کار کردن در شهری بزرگ به نام نیویورک. شهری که با همه ی جذابیت ها ته مزه هایی از غم دوری و غربت دارد. یاد روزهای گذشته، شکست ها، عشق های از دست رفته و...

نیویورک با تمام ابهتش در اولین روزها زیر قدم های سمج و خستگی ناپذیر لوئیزا کلارک تبدیل به شهری عادی می شود. شروع زندگی جدید در میان خانواده ی مرفه به عنوان همدم. داشتن چنین شغلی همیشه  برای هر کسی سخت است، برای شخصیتی مثل لوئیزا کلارک سخت تر. لوئیزا  دختری عاشق پیشه و مهربان که مجبور می شود با قورت دادن تمام تلخی شرایطی که در آن قرار دارد را بپذیرد.

فلش بکی حزن انگیز در آغاز داستان، مخاطب ناآشنا با کتاب قبلی را وارد دنیای نام های پر ماجرای جوجو مویز می کند. مخاطب به همراه لوئیزا کلارک، درگیر حزن ناشی از فراق شخصی به نام ویل می شود.  تداعی و تکرار ویل نشان دهنده ی روح لطیف و رنجور لوئیزا کلارک است.

همراه لوئیزا کلارک شدن و در زندگی اعیان نیویورکی ها گشتن، کمتر حسن این اثر است. وقتی در قدم های بعدی شخصیتی به نام جاش وارد زندگی لوئیزا می شود مخاطب با تکرار عشقی مرده در دل عشقی زنده و جاندار روبرو می شود. خود گویی های لوئیزا در دل متن به مخاطب کمک می کند تا هر آن  بیشتر با گذشته ی او آشنا شود، گذشته ای پراز فریاد و دلهره و  آینده ای با تصویر مبهم و ناشناخته.

 

نتیجه گیری

این کتاب ادامه ی دو اثر مشهور خانم مویز می باشد. مخاطب از شروع داستان خود را جای  راوی داستان که دختری جوان و پر شور و شوقی است، می گذارد. تجربه کردن لحظات ناب زندگی پر از شوق به همراه  لوئیزا کلارک  خواندن این کتاب را جذاب تر می کند. 

 

لذت موفقیت پس از سختی از دید جوجو مویز

 

با سپری کردن لذت زندگی و  شوق داشتن بهترین ها به همراه قلم گیرا و یکدست نویسنده به دل ماجراهایی از جنس زندگی می رویم،  زندگی که شاید هر کسی در هر جای دنیا که باشد به مدد خود واقعی اش  و نیروی عشق قادر باشد  ادامه بدهد و زندگی را بسازد. می شود کاملا درک که زندگی در فراز و نشیب سختی ها شکل می گیرد، زندگی که هر بار بعد از خراب شدن و کم اوردن دوباره می شود ساخت و  از نو بنیاد نهاد.

برخی کتاب ها جهان خواننده را دگرگون می کند. جهان زیر و رو شده ای که شاید امیدی به ساختن دوباره ی آن نیست. قلم نویسنده باعث می شود تا امید و ذوق دوباره در دل مخاطب جوانه بزند و گرفتن تصمیمات بزرگی را در سخت ترین لحظه های زندگی رقم بزند.

برخی کتاب ها را باید خواند و خواند و خواند و هر روز آن را زندگی کرد. کتاب "باز هم من" نیرویی ایجاد می کند که من واقعی انقلاب کند برای ساخت جهانی بهتر.

 

به قلم : مهدیه سلمانی

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات نسل نو اندیش

ویدئوهای مرتبط با کتاب

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
Korsh

کتابی خوبی است، کتابهای دیگه هم داره این نویسنده

1401-01-06

روشنک

خیلی عالی است

1400-09-13

ساسان رامح

ادامه داستان های قبلی این نویسنده که البته به صورت جدا نیز میشه این کتاب را خواند . به نظرم وقتی اثار یک نویسنده خیلی معروف و پرفروش میشه انتظار ادم هم از اثر جدید اون بیشتر میشه و این کتاب هم به خوبی این انتظارات را براورده کرده . حتما این کتاب را بخوانید .

1400-06-04

samane

من خیلی این کتاب رو دوس داشتم. ممنون

1399-06-18

برچسب ها