×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
تحلیل یک زندگی

دانلود کتاب تحلیل یک زندگی

تحلیل یک زندگی
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : تحلیل یک زندگی

نویسندگان : سیدمحمد میرهاشمی, مهدی اسدی, یزدان عبدالهی, عابدین کریمی

ناشر : گیوا

تعداد صفحات : 120 صفحه

شابک : 978-600-451-661-7

تاریخ انتشار : 1398

رده بندی دیویی : 32/368

دسته بندی : بیمه

نوع کتاب : Epub

قیمت پشت جلد : 25000 تومان

قیمت نسخه الکترونیک : 7100 تومان


معرفی کتاب

" تحلیل یک زندگی " / تفسیر مفصل و نقطه به نقطه سند بیمه زندگی (عمر و تامین آتیه)

کتاب پیش رو به تالیف و گردآوری مجموعه موج چهارم سید محمد میرهاشمی یزدان عبدالهی، مهدی اسدی و عابدین کریمی از انتشارات گیوا منتشر شده است.

یکی از عمده‌ترین دلایل عدم موفقیت نمایندگان در فروش بیمه عمر و تأمین آتیه نداشتن اطلاعات کافی نسبت به عناصر و جزئیات سند بیمه‌نامه و الحاقیه‌های مربوطه می‌باشد به همین خاطر برآن شدیم تا تحلیل کامل یک بیمه‌نامه را از شروع تا پایان به طور مفصل برای شما نمایندگان و بیمه‌گذاران محترم تشریح نماییم. البته باید این نکته را در نظر داشت که قالب کلی سند بیمه‌نامه عمر و تأمین آتیه (زندگی) در تمام شرکت‌های بیمه تقریبا یکسان می‌باشد؛ چرا که این بیمه‌نامه طبق قوانین و مقررات شورای عالی بیمه و تحت نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته و شرکت‌های بیمه بر اساس قوانین مندرج در بیمه مرکزی نسبت به صدور بیمه‌نامه اقدام می‌نمایند.

بنابراین مطالب این کتاب برای نمایندگان و بیمه‌گذاران همه شرکت‌های بیمه‌ای تحت نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران قابل استفاده می‌باشد. 

لذا ما در مجموعه موج چهارم سند بیمه‌نامه عمر و تأمین آتیه (زندگی) شرکت بیمه پاسارگاد را به عنوان نمونه مورد تحلیل و آنالیز قرارداده و در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم.

در این کتاب ما بر اساس تجربیات خود در زمینه فروش مستقیم بیمه زندگی و ارتباط با مشتریان در اقشار مختلف جامعه به این نتیجه رسیدیم که برخلاف خیلی از کالاها و خدمات در زمینه بیمه زندگی فروش پایان راه نیست بلکه آغاز یک تعهد است و مسیر اصلی در فرایند فروش بیمه عمر و تأمین آتیه مسیری است به نام فروش پایدار، چرا که طرح بیمه زندگی، خدمات یک روزه نیست و مشتری قرار است طی سال های زیاد از خدمات این بیمه‌نامه استفاده کند.

بنابراین، این تصور کاملاً اشتباه است که مشاوره‌ای که ما به مشتری ارائه داده‌ایم و اتفاقاً منجر به فروش هم شده است، اولین و آخرین مشاوره به مشتری خواهد بود و ما باید به یاد داشته باشیم که در طول مدت قرارداد بیمه، مشتری ما بارها و بارها برای رسیدن به این مهم (فروش پایدار)، باید توسط نماینده مشاوره شود.

به این دلیل که مشتری ما در زمان تحویل سند بیمه‌نامه، برای اولین بار با سند خود مواجه گردیده و ما نیز مشاوره خویش را بر اساس سند موجود به ایشان ارائه می‌نماییم، یکی از زمان‌های مناسب جهت ارائه مشاوره دوباره به مشتری، همین زمان می‌باشد. البته زمان‌های مناسب دیگری نیز در طول مدت قرارداد، جهت مشاوره مجدد به بیمه‌گذار وجود دارد. مانند هنگام تمدید برگه اقساط بیمه‌نامه، دریافت وام، ایجاد تغییرات در سند بیمه‌نامه و ...

در بخشی از کتاب می خوانیم :

" بیمه عمر

لازم به ذکر است از سال‌های دور بیمه‌نامه‌ای به نام بیمه عمر در ایران ارائه می‌شده که کاملاً با بیمه‌نامه زندگی متفاوت بوده و عموماً به صورت دو طرح در شرکت‌های بیمه ارائه می‌شود: بیمه عمر به شرط فوت و بیمه عمر به شرط حیات

بیمه عمر به شرط فوت

در این نوع قرارداد، بیمه‌گر در قبال دریافت حق بیمه مشخص و در زمان مشخص (محدود)، متعهد می‌گردد هنگام فوت بیمه‌شده در مدت زمان تعیین شده در قرارداد به ذینفع بیمه‌شده مبلغ مشخصی را به عنوان سرمایه فوت پرداخت نماید، پس همانگونه که مشخص است این بیمه‌نامه فقط خطر فوت بیمه‌شده را تحت پوشش قرار می‌دهد و چنانچه در مدت مشخص شده، شخص بیمه‌شده فوت ننماید، شرکت بیمه‌گر هیچ مبلغی به بیمه‌شده پرداخت نمی‌کند."

 

فهرست مطالب

این کتاب فهرست ندارد.

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات گیوا

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها