×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود رایگان کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
حیات جاویدان - خلاصه 22 جلد ترجمه فارسی کتاب شریف الغدیر حضرت علامه عبدالحسین امینی (ره)

دانلود کتاب حیات جاویدان - خلاصه 22 جلد ترجمه فارسی کتاب شریف الغدیر حضرت علامه عبدالحسین امینی (ره)

حیات جاویدان - خلاصه 22 جلد ترجمه فارسی کتاب شریف الغدیر حضرت علامه عبدالحسین امینی (ره)
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : حیات جاویدان - خلاصه 22 جلد ترجمه فارسی کتاب شریف الغدیر حضرت علامه عبدالحسین امینی (ره)

نویسنده : عبدالله عصام رودسری

ناشر : کتابچین

دسته بندی : احادیث

نوع کتاب : PDF

قیمت نسخه الکترونیک : رایگان


معرفی کتاب

"حیات جاویدان" / خلاصه 22 جلد رجمه فارسی کتاب شریف تاغدیر حضرت علامه عبدالحسین امینی (ره)
کتاب حاضر اثری از عبدالله عصام رودسری می باشد.
هیچ شک و تردید وجود ندارد که کتاب شریف الغدیر حاصل تلاش عاشقانه و مجاهدت های غیر قابل توصیف آقا و سروری است که اثرش به فضل و عنایت خداوند، فضای تاریک تحقیقات دانشمندان اسلامی را به تابش انوار خود روشن و راه های هدایت را به سوی سعادت جاویدان هموار نموده است و ما از خداوند متعال علو درجات و رحمت واسعه برای جناب علامه امینی و برخورداری از شفاعت آن عالم ربانی را از خداوند آرزومندیم، خداوند علی اعلی در کتاب خود می فرماید قل لا اسالکم علیه اجرا الا الموده فی القربی، یعنی این امر خداوند است که اجر رسالت پیامبر خود را مودت فی القربی او قرار داده است و برای آن هیچگونه شرط قرار نداده است و ما می دانیم اگر ذوالقربی العیاذ بالله مشرک شوند یا ظالم شوند و یا نعوذ بالله کافر شوند و از شمول این امر می بایست خارج شوند ولی خداوند نه فراموش کرد و نه خطا کرد که شرطی قرار نداد و توجیه این امر و دستور ابدی در مودت ذوالقربی یعنی اینکه علی، فاطمه، حسن و حسین آن است که این بزرگواران از درجه عصمت برخوردار هستند و چون این امر عصمت ملازم ابدی آنان است پس این دستور مودت نیز بدون هیچ شرط  و شروطی لازمه ابدی اجر رسالت قرار می گیرد و این آیت و نشانه و علامت سپاس و شکرگزاری به درگاه الهی خواهد بود.
هدف از نگارش این اثر اولا این است که حدالمقدور به متن اصلی حضرت علامه خسارتی وارد نشود و در ضمن حاوی مقاصد اندیشه های وجود با برکت جناب علامه امینی باشد و همچنین خوانندگان با سرعت بیشتربه اهداف نگارنده کتاب مقدس الغدیر مرتبط شوند.

در بخشی از این کتاب می خوانیم :
"تا اینجا همه تیرهایی که این گروه یاوه گو در تیردان خود داشتند رها کرده و ما همه را نقل و بطلان آنها را اثبات نمودیم و تنها می ماند داستان آبگینه و هوچی گری های دشمنان [خدا و رسول] در دشمنی با ابوطالب و آن اینکه بخاری و مسلم از سفیان ثوری با این مضمون که پیامبر گفت پاداش ابوطالب [العیاذ بالله] اینست که او را در آبگینه ای از آتش می نهند و اگر من نبودم [یعنی شفاعت من نبود] درپائین ترین جاهای دوزخ قرار می گرفت، در گزارشی دیگر، پیامبرگفت آری او را یافتم که در دل آتش سهمگینی بود پس او را به سوی آبگینه ای بیرون فرستادم، باز به نقل دیگری ... گفت شاید شفاعت من در روز رساخیز به او سود رساند و او را د رآبگینه ای از آتش قرار دهند که تا استخوان پشت پای او می رسد و مغز او به جوش می آید، ... باز به عبارتی ... پوسته ای که مغز او در آن است را به جوش می آد...، ما در زنجیر این گزارشها از شخصیت سفیان ثوری که قبلا آن را ذکر کردیم که چگونه از ضعف احادیث را پنهان می نمود و از دروغگویان و جاعلان کذاب نقل حدیث می کرد و ... "

فهرست مطالب

این کتاب فهرست ندارد.

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات کتابچین

کتاب های دیگری از نویسنده عبدالله عصام رودسری

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
سیدعلیرضا

کتاب شریف الغدیر که مجموعه ای بی نظیر از احادیث و روایاتی است که مرحوم علامه امینی رحمت الله علیه در طول عمر با برکت خود با سعی و تلاش از دیگر کتب معتبر روائی و تاریخی و حدیثی از اهل سنت و شیعه جمع آوری نموده که همه کتاب پیرامون واقعه غدیر خم است که پیامبر اکرم صلی الله علیه و السلام در حجت الوداع هنگام بازگشت این اتفاق را رقم زد ، و حالا کتاب حیات جاویدان خلاصه این تلاش و همن مرحوم علامه امینی میباشد پیشنهاد میکنم خوانده شود برای دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام

1400-08-26

فرخ فروغی

خداوند رحمت کنه جناب علامه امینی رو. آثار ایشان درخور تحسین هستند و اینکه چند اثر از علامه امینی را در قالب یک کتاب داشته باشید بسیار مفید فایده. با سپاس از جناب رودسری بابت تنظیم این اثر زیبا

1399-06-22

برچسب ها