×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
خودتان را دوست بدارید

دانلود کتاب خودتان را دوست بدارید

خودتان را دوست بدارید
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست
نقد و بررسی

نام کتاب : خودتان را دوست بدارید

نویسنده : لوئیز هی

ناشر : نسل نو اندیش

مترجم : بنفشه جاهد

تعداد صفحات : 116 صفحه

شابک : 978-964-412-654-3

تاریخ انتشار : 1386

رده بندی دیویی : 615/851

دسته بندی : خودشناسی و خودسازی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 49900 تومان


معرفی کتاب

"خودتان را دوست بدارید" / یک راهنمای تاکید مثبت برای دوست داشتن و قدردانی از بدنتان

کتاب حاضر با عنوان اصلی (Love your body) اثری از لوئیز ال. هی   (Louise L Hay)می باشد که با ترجمه ای از بنفشه جاهد، توسط انتشارات نسل نو اندیش منتشر شده است.

بیایید تمام این چرنديات و حرف‌های بیهوده را دور بریزیم و به عقب برگردیم، بدن خود را دوست بداریم و آن را همان طور که هست بپذیریم. بي‌شك بدن ما قابل تغییر است واگر به آن عشق بورزیم، به سوي بهترشدن تغییر پیدا خواهد کرد. ضمير ناخودآگاه به هیچ‌وجه حس شوخ طبعی ندارد و غلط را از درست تشخیص نمی‌دهد. ضمير ناخودآگاه فقط آنچه را ما می‌گوییم و در موردش می‌اندیشیم می‌پذیرد. با تکرار این عبارات تأكيدي مثبت، شما بذرهايی جدید را درخاک حاصلخیز ضمير ناخودآگاه خود می‌کارید، و آن‌ها برای شما به حقیقت خواهند پیوست.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:

" من در طول زندگي با تعادل بسيار خوبي حركت مي‌كنم. هميشه چيزهاي جديدي وجود دارد كه من به سمت آن‌ها حركت مي‌كنم. هر مرحله‌ي سني اهداف و علايق خاص خود را دارد. من افكاري را انتخاب مي‌كنم كه عواطف مرا پرقدرت و استوار نگه ‌دارند. من در هر مرحله از زندگي‌ام قدرتمند هستم. من عواطف زيبايم را دوست دارم و از آن‌ها قدرداني مي‌كنم."

 

فهرست مطالب

این کتاب فهرست ندارد.

کتاب خودتان را دوست بدارید | چطور قبل از هر کسی خودمان را دوست بداریم؟

کتاب فوق اثر لوئیز ال. هی، کتابی جذاب در زمینه خودشناسی و خودسازی است. این کتاب با استفاده از جملات تاکیدی، به شما یاد می دهد چگونه قبل از هر فردی خود را دوست داشته باشید و برای بهتر شدن وجود خودتان تلاش کنید. همه ما دارای نقض های خاصی هستیم که از کودکی با ما همراه بوده است. برخی از این نقض ها در ظاهر بوده و برخی در باطن انسان. اما چه راهکارهایی وجود دارد که بتوانیم با تمام آنها کنار آییم و خود واقعیمان را قبول داشته باشیم. کتاب خودتان را دوست بدارید، به طور مفصل در این مورد اطلاعاتی در اختیارتان قرار میدهد. اما قبل از هر چیزی ما نقد و بررسی کوتاهی از کتاب را به شما عزیزان ارائه خواهیم کرد.

 

کتاب خودتان را دوست بدارید

 

چرا کتاب خودتان را دوست بدارید را بخوانیم؟

از همان اول که شروع به دوست داشتن خود می کنید، همه چیز تغییر می کند. زندگی دیگر آن چاه تاریکی که شما فکر می کردید نیست و نسبت به خود احساس بهتری خواهید داشت. وقتی می دانید با افکار منفی و بازدارنده خود چه کار کنید، دیگر نسبت به خود تردید ندارید و مطمئن هستید داشتن نقض طبیعی است. در ضمن به درجه ای از هوشمندی می رسید و خود  را همانطور که هستید دوست خواهید داشت. فراموش نکنید هیچ کس کامل نیست و نخواهد بود. همه انسان ها دارای نقض های متفاوتی هستند و کسی به طور ایده آل و کامل از شکم مادر بیرون نیامده است. در نتیجه به خود مطمئن باشید و همیشه روی وجه های مثبت خود متمرکز شوید.

وقتی بیشتر روی خود تسلط داشته باشید، اعتماد به نفس سراغتان آمده و با هیچ تفکر منفی احساس دگرگونی نخواهید کرد. در نتیجه مطالعه کتاب خودتان را دوست بدارید را در دستور کارتان قرار دهید و تمرینات  جملات تاکیدی آن را به طور مداوم تکرار کنید.

 

بخش هایی از کتاب

ضمیر ناخودآگاه به هیچ وجه حس شوخ طبعی ندارد و غلط را از درست تشخیص نمی دهد. ضمیر ناخودآگاه فقط آنچه را ما می گوییم و در موردش می اندیشیم می پذیرد. با تکرار این عبارات تاکیدی مثبت، شما بذرهایی جدید را در خاک حاصلخیز ضمیر ناخودآگاه خود می کارید، و آن ها برای شما به حقیقت خواهند پیوست. در مقابل آینه بایستید و هر عبارت تاکیدی درمانی (الگوهای جدید فکری) را ده مرتبه تکرار کنید. این کار را دوبار در روز انجام دهید.

همچنین این عبارات تاکیدی را روزی ده مرتبه بنویسید. هر روز در مورد درمان یک مسأله کار کنید تا زمانی که تمامی کتاب را به دقت انجام دهید. شما می توانید از صفحات سفید برای عبارات تاکیدی مثبت خودتان استفاده کنید. سپس اگر جایی در بدنتان وجود دارد که آن را دوست ندارید و با آن مشکل دارید، درمان ویژه ی آن قسمت از بدنتان را دست کم تا یک ماه هر روز انجام دهید، یا تا زمانی که تغییر مثبت صورت گیرد.

 

به قلم: فائزه رنجبران

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات نسل نو اندیش

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها