×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
راز

دانلود کتاب راز

راز
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

با کتاب راز در این ویدئو آشنا شوید

جزئیات
فهرست
نقد و بررسی

نام کتاب : راز

نویسنده : راندا برن

ناشر : نسل نو اندیش

مترجم : نازنین ابراهیمی

تعداد صفحات : 207 صفحه

شابک : 978-964-412-443-3

تاریخ انتشار : 1386

رده بندی دیویی : 158/

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی, مدیریت، کسب و کار و کارآفرینی

نوع کتاب : PDF

قیمت نسخه الکترونیک : 59900 تومان

معرفی کتاب راز را رایگان بشنوید


معرفی کتاب

" راز "

کتاب راز با عنوان اصلی (The secret) اثری بسیار معروف از نویسنده و تهیه کننده مشهور استرالیایی ، راندا برن (Rhonda Byrne) می باشد که با ترجمه ای از نازنین ابراهیمی ، توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است .

این کتاب که معروف ترین اثر در زمینه قانون جذب می باشد ، که از روی مستند راز نوشته شده است . راندا برن در مورد این کتاب می گوید: هدف من از نوشتن اتفاق‌هایی که برای من (راندا برن) بعد کشف راز افتاد، این است که شادی و لذت در میلیاردها نفر در سراسر جهان بود،که هنوز هست. تیم راز هرروز با دریافت هزاران هزار نامه از مردم جهان در هر سن و سال و نژاد و ملیتی که بابت دستیابی به شادی و لذت قدردانی خود ابراز می‌کردند، تحقق این هدف را لمس کرد. با این آگاهی، هیچ کاری نیست که نتوانیم انجامش بدیم. هرکسی یا هر جا که باشی راز قادر است هر آنچه بخواهی به تو بدهد. ... در این کتاب 24 تعلیم‌دهنده‌ی برجسته و شگفت‌انگیز سهم دارند. کلان آن‌ها در سرتاسر آمریکا و در اوقات مختلف فیلم شد. بااین‌حال همه هم‌صدا هستند. این کتاب شامل سخنان تعلیم‌دهندگان راز و داستان‌هایی شگفت از این راز است که به فعل درآمده است. من تمام‌مسیرهای ساده نکته‌ها و میانبرهایی را که خود یاد گرفته‌ام با تو در میان می‌گذارم تا تو هم بتوانی به زندگی رویایی خود برسی...

کتاب راز مفاهیم عمیقی از زندگی را پیش روی مخاطب قرار می دهد. شعاراین کتاب این است «راز تمام مرزها را در می نوردد تا تو را بیابد»
به تصویر کشیدن جهان، دانشمندان، نویسندگان و فلاسفه پیشگام در این کتاب، راز حیات را که طی قرن ها باعث موفقیت مشاهیری چون افلاطون، نیوتن، بتهوون، شکسپیر، انیشتن و غیره شده است را پیش روی خواننده این کتاب قرار می دهد.«کتاب راز» اثری است که با آنکه مدت زیادی از انتشار آن نگذشته است مورد توجه بسیاری از مردم و رسانه ها و راز قرن ها سفر کرده تا هم اکنون به دست ما رسیده است. اگر به دنبال حس لذت درونی ، بینش درونی و آرامش درونی بروید بقیه چیزها برایتان پدیدار می شود

در بخشی از این کتاب میخوانیم:
"خواهی دید که من در سرتاسر کتاب در خانه هایی بخصوص کلمه ی تو را بزرگ نوشته ام. دلیلش این است که می خواهم تو، خواننده ی کتاب احساس کنی و بدانی که من این کتاب را برای تو خلق کرده ام. وقتی من کلمه ی تو را به کار می برم، یعنی مستقیم با تو صحبت می کنم. قصد من این است که تو ارتباطی شخصی با صفحات کتاب برقرار کنی چون کتاب راز برای تو خلق شده است.
همین طور که این کتاب را می خوانی و راز را یاد می گیری، متوجه می شوی که چطور می توانی هر کاری می خواهی انجام دهی. خود واقعی ات را می شناسی و از شکوه و جلال راستینی که در انتظار توست، آگاه می شوی. هر آنچه به زندگی ات وارد می شود، درواقع تو خودت آن را به سوی زندگی ات می کشانی و به واسطه تصویر ذهنت است که آن را جذب می کنی"

فهرست مطالب

پیش گفتار
راز آشکار می شود
راز آسان است
روش استفاده از راز
فرایندهای نیرومند
راز برای پول
راز درخصوص روابط
راز درخصوص سلامتی
راز درخصوص دنیا
راز درخصوص شما
راز درخصوص زندگی

نقد و بررسی کتاب راز

معرفی کتاب

کتاب راز (The secret) به قلم راندا برن (Roanda Byrne) در سال 2006 منتشر شده است. راندا برن این کتاب را بر اساس قانون جذب که هر کس می تواند بر اساس افکار خود زندگی اش را تغییر دهد نوشته است. کتاب راز بعد از انتشارش در دسته پرفروش ترین کتاب ها قرار گرفت و تا کنون حدود بیش از 30 میلیون نسخه از آن به فروش رسیده است و به بیش از 50 زبان زنده دنیا ترجمه شده است. برن بعد از این موفقیت و محبوبیت کتابش آثار دیگری را در همین حوزه به رشته تحریر در آورد.

کتاب راز کمی بعد از فیلمی با همین عنوان منتشر شد. این کتاب تحت تاثیر کتاب والاس واتلز که در سال 1910 چاپ شده است، نوشته شده است. برن این کتاب را در سال 2004 از دخترش دریافت می کند و از همان روز ایده کتاب راز در ذهن او شکل می گیرد. کتاب راز با وجود جذب مخاطبان بسیار به خود با نقد هایی نیز همراه بود بسیاری معتقد بودند برن به درستی نتوانسته است به تعریف مسئله در کتابش بپردازد و در برخی از قسمت های کتاب میان سخنان او تناقض وجود دارد.

 

مختصری از زندگی راندا برن

راندا برن در 26 آگوست سال 1945 در ملبورن استرالیا متولد شده است. راندا قبل از شروع به کار نویسندگی تهیه کننده برنامه های تلویزیونی بود. برن زندگی عادی مانند تمام مردم داشت تا اینکه در سال 2004 با مرگ پدرش دچار افسردگی شدیدی شد و این آغاز مرحله ی جدیدی در زندگی او بود. در همان روزهایی که برن از حال روحی خوبی برخوردار نبود دخترش او را به خواندن کتاب والاس واتلز که در سال 1910 منتشر شده بود ترغیب کرد. برن بعد از خواندن این کتاب دریچه ای جدید را در مقابل خود دید، او با بسیاری از مفاهیم جذب و تفکر مثبت از نگاه واتلز آشنا شد و او را ترغیب کرد تا درباره ی آنها بیشتر بداند و همین باعث شکل گیری ایده راز در ذهن او شد. پروژه راز ابتدا به صورت فیلم تولید شد و در همان سال کتابی با همین عنوان منتشر شد. بعد از انتشار کتاب راز، برن چندین کتاب در ادامه کتاب راز با عناوین قدرت، قهرمان، معجزه و ... منتشر کرد.

راندا برن

نقد و بررسی

انسان در طول زندگیش همواره در جستجوی ناشناخته ها بوده است و همیشه اتفاقاتی که در پس آن موضوعی است که انسان از آن بی خبر است، برای او جذاب تر بوده است. یکی دیگر از مواردی که انسان در پی آن بوده است کنترل بر روی افکار و انرژی هایی که اطراف او وجود دارد است. او در تمام طول زندگیش به دنبال قدرتی بوده است که بتواند به کمک آن جهان را فتح کند و به هر آنچه در ذهن دارد دست پیدا کند. پس برای ما بسیار جذاب خواهد بود زمانی که شخصی بخواهد آن را مانند نسخه ای در اختیارمان قرار دهد و به ما بگوید اگر تنها یک کار را انجام دهید می توانید به آنچه می خواستید دست پیدا کنید و آن چیزی نیست جز قدرت تفکر.

  با خواندن این کتاب در خواهیم یافت با تسلط بر افکار، احساسات، رفتار و گفتارمان و انتقال دادن آن به اطرافیانم علاوه بر اینکه بر زندگی خود تاثیر خواهیم گذاشت می توانیم این انرژی را به اطرافیان نیز منتقل کنیم.

 

قوانین جذب

تاثیر قانون جذب در زندگی انسان شامل دو جنبه می شود یکی جنبه روحی و دیگری جنبه جسمی است. اگر بخواهیم از جنبه روحی به آن نگاه کنیم در خواهیم یافت زمانی که ما به شادی فکر میکنیم این احساس در وجود ما شکل میگیرد همان طور که اگر به غم و ناامیدی فکر کنیم این احساس در وجود ما تقویت می شود و آن را در رفتار و احوال زندگی خود احساس می کنیم. پس می توان گفت که قانون جذب و قدرت اندیشه می تواند در روح و روان ما بسیار تاثیر گذار باشد و ما علاوه بر انرژی های درونی قادر به جذب انرژی های بیرونی نیز هستیم. از فردی از بومیان آمریکا سوال کردند که خوشبختی چیست؟ گفت: خوشبختی انسان هایی هستند که در مسیر زندگی تو قرار می گیرند. بر اساس قانون جذب این تعریف از خوشبختی را به خوبی می توانیم درک کنیم، ما توانایی جذب انرژی های اطرافمان را داریم پس بسیار مهم است کسی که در اطراف ما زندگی می کنند و در دایره دوستان ما قرار دارند، آنها می توانند ما را به سمت خوشبختی سوق دهند و می توانند آغازگر تغییرات بزرگ در زندگی ما باشند همان طور که برن در بدترین شرایط زندگیش توانست توسط انسان های اطرافش در مسیر جدیدی قدم بگذارد.

قانون جذب از جنبه جسمی نیز بسیار می تواند بر انسان تاثیر بگذارد. بسیاری از بیماری ها براساس تخیل و تصورات ما شکل می گیرد. کسی که به درد فکر میکند باعث می شود سیستم عصبی اش درد را برای او ایجاد کند. در همین زمینه بسیاری از پزشکان معتقد هستند که ساماندهی احساس در هنگام بیماری در بهبود بیمار نقش اساس دارد.

یکی از بعد های وحشتناکی که قدرت افکار ما دارد جذب انرژی های منفی است. زمانی که ما ایمان داشته باشیم که می توانیم با قدرت اندیشه به هرآنچه که میخواهیم دست پیدا کنیم پس باید اشاره کنیم که این قدرت می تواند در جهت نابود کردن ما نیز عمل کند. انسان به راحتی با جذب افکار منفی می تواند خود را نابود کند اگر شما فکر کنید که در کاری موفق نمی شوید و یا فکر کنید که بیماری شما را از پای در خواهد آورد در واقع دارید شرایط را به آن سمت هدایت می کنید. نباید فکر کنید که این اطرافیان و نیروهای بیرونی هستند که دست به دست هم داده اند و می خواهد شرایط آنگونه سامان دهند که شما موفق نشوید، شما بیمار شوید و هزاران اتفاق منفی دیگر، بلکه این قدرت دورنی شماست که این شرایط را فراهم می کند. به عنوان مثال زمانی که یک نوجوان در ابتدای مسیر زندگی خود انجام هر کاری را بیهوده می داند هیچ گاه نمی تواند مسیر درست را ببیند و یا زمانی که شما سراسر وجودتان مملو از خشم و نفرت است هیچ گاه نمی تواند از اطرافیان و جهان اطراف خود توقع دریافت عشق داشته باشید. در یک جمله باید گفت دنیای اطراف مانند یک آینه عمل می کند و بازتاب انرژی و رفتاری است که ما به او می دهیم.

قوانین جذب

 

اندیشه قدرتمند

" تو همه چیز را به طرف خودت جذب میکنی. مردم، شغل، شرایط زندگی، وضع سلامتی، ثروت، قرض، شادی، ماشینی که سوار می شوی و اجتماعی که در آن زندگی می کنی. مثل آهنربا همه ی اینها را به خود جذب می کنی. به هرچه فکر کنی همان اتفاق می افتد. کل زندگی تو تجلی افکاری است که در ذهنت جریان دارد."

با خواندن این جمله هم زمان دو احساس به وجود می آید اینکه اندیشه ی قدرتمند می تواند چقدر خطرناک باشد و دوم اینکه چرا ما این قدرت را به حال خود رها کرده ایم و از آن استفاده نمی کنیم. حال برای بهره گیری این قدرت نیاز است تا ابتدا آن را باور کنیم و سپس آن را در جهت رسیدن به اهداف زندگی خود به کار گیریم. راندا برن در کتاب راز ما را با این موضوع آشنا می کند و می گوید که ما در جذب آنچه که می خواهیم دو گونه احساس داریم ابتدا احساس درستی و نادرستی کاری که می خواهیم انجام دهیم و سپس احساس نیرویی که در جهت تحقق بخشیدن به آن به کار می گیریم پس برای رسیدن به آرزو باید این دو احساس را به کار گیریم یعنی زمانی که نسبت به هدفی که داریم احساس خوبی داشتیم حال نوبت آن است که نیرویی و یا همان فرضیه راز را برای رسیدن به آن به کار گیریم.

 

فرضیه راز و تصورات

زمانی که شروع به خواندن این کتاب می کنید کمی بعد متوجه می شوید که این فرضیه با جملاتی که شما می گویید کاری ندارد اینکه من چیزی را می خواهم و یا نمی خواهم در فرضیه راز این تصورات شماست که نقش اصلی را بازی می کند. شما اگر تصورات منفی داشته باشید و هر چه بگوید آن را نمیخواهم اما به دلیل وجود آن تصویر منفی، این اتفاق در زندگی شما خواهد افتاد. پس در این کتاب راندا برن میخواهد این موضوع را به ما بیاموزد که اگر شما فرضیه راز را قبول دارید و می دانید که هر چیزی را که از آن تصویری در ذهنت ایجاد کنی جذب می کنی پس بهتر است آن تصویری مثبت باشد.

نکته ای دیگر که باید به تصورات نیز اضافه کنیم تلاش در جهت رسیدن به آن است. اگر بخواهیم قانون جذب را کامل تر بیان کنیم، می توان گفت بعد از اینکه تصورات را در ذهن خود ایجاد کردید حال نوبت به تلاش می رسد، ما به اندازه عمل و تلاشمان از زندگی پاداش دریافت خواهیم کرد.

 

فرضیه راز از هزاران سال پیش تا کنون

سحر و جادو از هزاران سال پیش در میان مردم رواج داشته است. ساحران و جادوگران در میان خود قانونی داشتند و آن را قانون تشابه نام گذاری کرده بودند. این قانون می گوید: " شبیه، شبیه خود را می آفریند" آنها معتقد بودند در این قانون افکار و تخیل تاثیر بسیاری زیاد دارد. جادوگران و ساحران بر اساس این قانون به شاگردان خود آموزش می دادند. در این آموزه ها اصلی ترین موضوع آن بود که با قدرت فکر و تمرکز بر برخی از کارها می توان صورتی از فکر و خیال را برای خود و دیگران ترسیم کرد. در پیشینه های دینی ما درباره سحر و جادو و مثال مربوط به آن این موضوع همیشه به چشم می خورد که بزرگان دینی با این موضوع مخالف بوده اند و در آیات قرآن نیز به این مسئله اشاره شده است به عنوان نمونه رویارویی ساحران و حضرت موسی و تبدیل کردن طناب به مار توسط ساحران و اشاره قرآن به این موضوع که آنها با ظن و تخیل خود باعث شدند که مردم فکر کنند طناب در حال حرکت است.

با بیان این پیشینه در خواهیم یافت که میان فرضیه راز و سحر و جادو تشابهاتی وجود دارد. همان طور که ساحران معتقد بودند با قدرت تفکر می توان بسیاری از کارها را انجام داد در فرضیه راز هم به این موضوع اشاره شده است که با قدرت ذهن و تفکر می توان آن چیزی را که در پی آن هستی به دست بیاوری، اما با این تفاوت که اینبار همه ی مردم می توانند این کار را انجام دهند و تنها عده ی خاصی مانند ساحران نیستند که از این قدرت برخوردار باشند.

 

راز

شکل گیری خرافات

تاثیر گذاری و جذب انرژی ها و اتفاقات خوب در حد مقدورات بشری است و فراتر از آن نمی رود؛ مثلا کسی که قدش صد وشصت سانتی متر است با تفکر مثبت و قانون جذب نمی تواند قد خود را ده سانت افزایش دهد و یا کسی که بیماری دارد و بیماری او نیاز به درمان دارد نمی تواند با جذب انرژی های مثبت خود را درمان کند. این ها نمونه ای از هزاران مواردی است که ما در زندگی با آنها مواجه هستیم و نمی توانیم با استفاده از قوانین جذب آنها را تغییر دهیم؛ اما نکته ای که وجود دارد برخی از افراد می دانند که با وجود همه ی مواردی که در زندگی خود دارند چگونه شاد زندگی کنند و اتفاقاتی را که از دیدگاه خیلی از افراد اطرافشان مشکلات بزرگی است به فرصت تبدیل کنند. در این میان نیز عده ای که همیشه به دنبال معجزه هستند این برداشت را می کنند که هر چیزی را می توان با ارسال انرژی به دست آورد و این آغاز به وجود آمدن خرافات در میان مردم است. باید گفت مثبت اندیشی برای رسیدن به اهداف بزرگ در زندگی کاری پسندیده است اما تا آنجایی که با عقل در تضاد نباشد و منجر به شکل گیری خرافات نشود.

 

تبدیل مشکلات به فرصتی برای رشد

دریافت اشتباهی که بیشتر ما از قانون جذب داریم این است که می پنداریم ما باید تمام مثبت ها و اتفاقات خود را در زندگی ، خود جذب کنیم و زمانی این قانون از نظر ما درست عمل می کند که هیچ مشکل و اتفاق ناگواری در زندگی ما رخ ندهد. این سطحی ترین برداشت ما از قانون جذب است. باید گفت قانون جذب یعنی سامان دادن اندیشه و مدیریت آن در برخورد با مشکلات ما باید بدانیم زمانی زندگی موفقی خواهیم داشت که بتوانیم در میان مشکلات و شرایط سخت زیبا ترین احساس ها را دریافت کنیم و بتوانیم از آنها در جهت بهبود دادن به اوضاع استفاده کنیم.

 

قانون جذب از نظر گذشتگان

قانون جذب و فرضیه راز چیز جدیدی نیست که تنها ما در این سال ها به آن دست پیدا کرده باشیم. بلکه پیش از این هم بسیاری از اندیشمندان و متفکران دینی درباره ی آن صحبت کرده اند و در تمام کتب مذهبی ادیان مختلف از آن سخن گفته شده است. تنها تفاوتی که میان گفته های آنان و چیزی که ما امروز می خوانیم ، اینست که آنها معتقدن که نباید از قدرت اندیشه تنها در جهت به دست آوردن آرزوهای کوچک دنیا بهره گیریم زیرا این کار علاوه بر محدود کردن انسان و نرسیدن به تعالی ممکن است در صورت دست نیافتن به هدف باعث غم، اندوه و افسردگی نیز شود.

قانون جذب - راز

 

خود سازی با بهره گیری از فرضیه راز

در کتاب راز ما پس از آشنایی با این فرضیه و تاثیر آن بر وجه مختلف زندگیمان و به کار گیری آن برای رسیدن به اهدافمان بد نیست که بدانیم چگونه با استفاده از آن می توانیم به خود سازی و رسیدن به تعالی بهره بگیریم و تنها به جنبه های بیرونی این قانون نگاه نکنیم. حال که این فرضیه را آموختیم و متوجه شدیم که انسان دارای قدرت تفکر بزرگی است و می تواند به کمک آن بسیاری از اتفاقات زندگی خود را رقم بزند حال می توانیم از آن در مسیر خود سازی خود استفاده کنیم.

انسان از شعور خلاق و نیروی آفریننده برخوردار است و می تواند آن را در مسیر شناخت خدا و شناخت خود استفاده کند. ما با استفاده از فرضیه راز باید به منبع اصلی نیرو دست پیدا کنیم. منبع این نیرو خداوند است او انسان را مانند دریچه ای خلق کرده است که شعور و اندیشه ی پویا در آن جریان دارد و انسان باید از آن برای پیوستن به منبع نیرو و در راه خود سازی بهره گیرد. ما به عنوان اشرف مخلوقات باید به تکمیل آفریش خود بپردازیم وجود ما در این دنیا مانند دانه ای است که این فرصت به ان داده شده است تا بهره گیری از نیروی بیرونی رشد کند و به آن درجه تعالی دست پیدا کند.

 حال که این قدرت در وجود انسان از همان ابتدای خلقت نهاده شده است، که به کمک ان می تواند زندگی بیرونی خود را بسازد پس چرا از آن در مسیر تعالی استفاده نکند. همان نکته ای که تمام عرفای ما به آن اشاره دارند و عطار در منطق الطیر نیز به آن اشاره می کند رسیدن به منبع اصلی و کشف وجود خود و زمانی که انسان به این آگاهی دست یابد می تواند به همه ی آن چه می خواهد دست پیدا کند.

 

اقتباس سینمایی

فیلم مستند راز کمی قبل از انتشار کتاب راز ساخته شده است. در این فیلم مستند که شامل مجموعه ای از مصاحبه با متخصصان این زمینه و همینطور افرادی که از قانون جذب در زندگی خود استفاده کردند است. این فیلم در سال 2006 ساخته شد و کمی بعد از نمایش آن نظرات مختلفی درباره ی آن ارائه شد عده ای بسیار از این فیلم و گفته های آن استفاده کردند و آن را در دسته بهترین مستند ها قرار دادند، اما عده ای دیگر به تمسخر آن پرداختند.

در قسمتی از فیلم خواهید دید که فردی درباره تابلو آرزوهایش صحبت می کند و می گوید من تصویر خانه رویایی ام را بر آن نصب کرده بودم و هر روز به آن فکر می کردم بعد از چندین سال فرزندم از میان وسایل قدیمی من این تابلو را پیدا می کند و به من نشان می دهد آنجا متوجه می شوم که تصویر خانه ای که بر روی تابلو آرزوهای من بوده است همان خانه ای است که اکنون در آن زندگی میکنم. حال نکته اینجاست اگر شما هر روز به تصویر رویاهای خود نگاه می کنید و به آن می اندیشید چگونه ممکن است فراموشش کنی و سال ها در خانه ای زندگی کنی که رویای تو بوده است اما با دیدن دوباره عکسش متوجه این موضوع بشوی!!! جای دارد که کمی درباره صحت مطالب این فیلم و اینکه آیا هر چیزی را که در اختیار ما قرار می دهند با چشم بسته قبول کنیم حتی بدون ذره ای اندیشه، کمی تامل کنیم.

در سال 2020 اندی تننت فیلم The Secret: Dare to Dream را بر اساس کتاب راز برن مقابل دوربین برد. داستان فیلم درباره زنی است که به تنهایی سه فرزند خود را بزرگ می کند و در زندگی با مشکلات بسیاری مواجه است تا اینکه با شخصی آشنا می شود که ورود او به زندگیش آغازگر تغییرات و مثبت اندیشی او می شود.

The Secret: Dare to Dream

من در نابودی درختان نقشی نخواهم داشت!

خواندن بعضی از کتاب ها را باید مانند دارو برای تمام افراد تجویز کرد. در انتها من هم به عنوان یک دوست پیشنهاد می کنم خواندن کتاب راز به قلم راندا برن به ترجمه نازنین ابراهیمی که توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است را در سایت کتابچین از دست ندهید. با این کار به قطع نشدن درختان کمک می کنید و هم نگاهتان به دنیای پیرامونتان عوض خواهد شد.

کتاب راز

ویکی پدیا کتاب راز

https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B1%D8%A7%D8%B2_(%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8)

 

 

به قلم مینو مرتضایی

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات نسل نو اندیش

ویدئوهای مرتبط با کتاب

تریلر فیلمهای ساخته شده از این کتاب

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
سعید خدادادی

من ک کیف پولم پول دارم چطور نمیتونم خرید بزنم لطفا راهنمایی کنید 09305361513خدادادی

پشتیبان سایت

سلام برای راهنمایی لطفا با پشتیبانی در ارتباط باشید: تلگرام : ketabchin_support@ ایمیل : support@ketabchin.com

1402-04-09

سعید خدادادی

من قبلا این کتاب رو خوندم و متحول شدم و ب یکی از دوستانمم توصیه کردم ک اونم واقعا اتفاقاتی شبیه معجزه براش رخ داد الانم ب خانومم معرفیش کردم از خداوند میخام ک اون هم نتیجه عالی بگیره و حال جسمی و روحی و دونیش عالی بشه آمین یا رب العالمین

1402-04-08

سعید صدیق

فعلا نخوندم

1401-11-04

علی

بدانید کسانی که میگویند حقیقت ندارد خود یکی از کسانی هستند که قانون جذب را بخوبی درک کرده وبه ان عمل میکند . ان هامیخواهند که انرژی و فکر شما که درحال متحول شدنه را منحل کنند پس به عقل خود متکی باشید و عالمانی که همین کارا پیشه گرفتن.....

1400-12-04

Reza Abri

عالی و بی نظیر

1400-12-03

الهه دشتبانی

فوق العاده ترین کتاب انگیزشیه.

1400-07-12

آسیه اسماعیلی

کتاب راز، دانشی بی همتاست

1400-06-02

m.madahat

روی افراد نا اگاه و کسانی که اطلاعات زیادی ندارن تاثیر میزاره

1400-04-27

تاج قربان زاده

شاید مطالبش درست باشه ولی برای همه جواب نمیده

1400-04-23

مهوش فتاحی

خیلی عالیه. انرژی مثبت به ادم میده و از همه افکار منفی دور میشی

1400-04-20

وحید ملکی

درکش برام سخت بود

1400-04-12

شهره قادری

زندگی من بعد از این خوندن کتاب متحول شد

1400-03-29

کریم حامدی

من کتابای درباره قانون جذب رو خیلی دوس دارم با قدرت ذهنتون میتونین اتفاقای مثبتو جذب کنین و به ارزوهاتون برسین. دید ادم به زندگی با خوندن این کتاب تغییر میکنه

1400-03-24

کریم حامدی

به هرچیزی که زیاد فکر کنی میرسی. قدرت ذهن خیلی بالاس

1400-03-22

علی اکبر امين الله

بعد از این کتاب بطوری هدفمند و تاثیرگذار برای زندگیم و آیندم برنامه ریزی کردم

1400-03-17

سمیرا تاجی

واقعا کتاب فوق العاده ایه فقط یکم جملات تکراریش زیاده

1400-03-10

مریم مجیدی

خانم راندا برن فکر میکنه زندگی خودش عوض میشه ولی بدون تغییر در محیط اطراف نمیشه چیزیو عوض کرد

1400-03-09

سعید کشاورز

وقتی این کتابو میخونین به زندگی امیدوار میشین و طرز فکرتون عوض میشه

1400-03-03

حنانه شکری

ارزش چند بار خوندن داره

1400-02-14

سولماز شهیدی

انگار با این کتاب دنیا وارد یه دنیای جدید شدم

1399-12-06

مجید جلیلی

بهترین کتابیه که تو زندگیم خوندم. توصیه میکنم حتما بخونیدش

1399-11-30

اکبر مظلوم

فهمیدن بعضی قسمتاش یکم سخته ولی از جذاب بودن کتاب کم نمیکنه

1399-11-27

علی راجد

من دو بار این کتابو خوندم ولی بازم دوس دارم بخونمش

1399-11-25

zahramosaniya

کتاب راز یه کتاب در مورد قانون جذبه که قانون جذب رو از پایه و به صورت اصولی به ما اموزش میده... اگه میخوایین با قانون جذب به طور کامل اشنا شین و اونو بفهمین و تو زندگیتون استفاده کنید مطالعه این کتاب رو به شدت توصیه میکنم

1398-11-17

برچسب ها