×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
رنگ ها برای زندگی بهتر

دانلود کتاب رنگ ها برای زندگی بهتر

رنگ ها برای زندگی بهتر
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : رنگ ها برای زندگی بهتر

نویسنده : مری لامبرث

ناشر : نسل نو اندیش

مترجم : نیکو اعلاباف

تعداد صفحات : 152 صفحه

شابک : 978-964-236-658-3

تاریخ انتشار : 1394

رده بندی دیویی : 615/8312

دسته بندی : بهداشت و سلامت, خودشناسی و خودسازی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 49900 تومان


معرفی کتاب

"رنگ ها" / برای زندگی بهتر
فنگ شویی، پنج عنصر، خواب و رویا، تمرکز عمیق، نگاهی از زوایای متعدد به رنگ ها

کتاب حاضر با عنوان اصلی (Color harmony for better living) اثری از مری لامبرت (Mary Lambert) می باشد که با ترجمه ای از نیکو اعلاباف، توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.
روزهای زندگی ما با انتخاب رنگ ها پررنگ تر می شوند. این میل شدید به رنگ ها کم و بیش غیرارادی صورت می گیرد و عملی غریزی است. هنگامی  که شما خودکار آبی یا مشکی را انتخاب می کنید یا بین توت فرنگی و سیب سبز زیبا ناگزیر به انتخاب هستید، ناخودآگاه کد رنگ شخصی و درونی شما را هدایت کرده و به شما کمک می کند که نیازهای عمیق عاطفی و جسمانی خود را بیان کنید.
 در این کتاب، روش های عملی بسیاری ارایه شده است که می توانید برای متعادل ساختن احساسات، تمرکز بر اهداف و درمان ناراحتی های جسمانی از آن ها استفاده کرده و  هارمونی و تعادل را به خانه ی خود بیاورید. فصل های یک و دو این کتاب به شما کمک می کند تا با انتخاب رنگ های مناسب برای لباستان، زندگی خود را تحت تأثیر قرار دهید. این دو فصل به شما نشان می  دهند که چگونه غذا و رنگ ها بر بهبود روحیه و سلامتی شما تأثیر می  گذارند و می  توان برای درمان های تکمیلی بسیاری از بیماری ها از آ ن ها استفاده کرد. این کتاب به بٌعد علمی   تأثیر رنگ ها بر روح و روان نیز می  پردازد. در فصل سه به اصول فنگ شویی باستانی و سیستم عناصر پنج گانه در خانه پرداخته شده است. در این فصل روش هایی ارایه می  شود تا به کمک آ ن ها نقاط کلیدی زندگی خود را از سلامتی گرفته تا عشق و ثروت، تحت تأثیر قرار دهید. رنگ های درون و برون ما هر دو موردنظر هستند؛ زیرا واقعیت بیرونی ما اغلب نمایانگر درون و ناراحتی های عاطفی مان هستند. در طول مطالعه ی این کتاب همواره در نظر داشته باشید که رنگ، یکی از مؤثرترین پیام رسان هایی (شهودی) است که بین احساسات ناخودآگاه و ذهن هوشیار و منطقی ما وجود دارد. با آگاهی از این موضوع برای ایجاد تغییرات واقعی و تاثیر سریع آن ها از رنگ ها استفاده خواهید کرد.
در بخشی از این کتاب می خوانیم :
"هنگامی  که همکار یا دوست خود را بیرون از محیط کار و در تعطیلات آخرهفته یا در مناسبت های اجتماعی ملاقات می کنید، اغلب از مشاهده ی تفاوتی که در محیط کار از او دیده اید و بیرون از محیط کار می بینید، متعجب می شوید. شما در لباس های آخر هفته یا پایان روز می توانید خود واقعی تان را نشان دهید. این همان زمانی است که باید رنگ های واقعی را وارد زندگی تان کنید.
رنگ های روشن ملایم به شما آرامش می دهند و کمک می کنند استراحت کنید و از تنش ها و فشارهای طول هفته رها شوید.
رنگ ها و سایه های آبی و سبز آرامش پایان روزتان را دوچندان می کنند. سفید، صلح وصفا ایجاد کرده و آرامش بخش می کند. بنفش و ارغوانی، کدورت ها، نگرانی ها، دلشوره ها و ترس ها را کاهش می دهد و رضایت روحی ایجاد می کند.
 اگر در یک بعد از ظهر با دوستان خود بیرون می روید، رنگ های روشن تر و گرم تری مانند قرمز و نارنجی، الهام بخش گفتگو و رابطه ی گرم اجتماعی است و زمینه ی گفتگوی گرم و زنده ای را سر میز شام فراهم خواهد کرد.
برای برخی افراد پوشیدن لباس سیاه در شب، دلخواه و محبوب است. اگر اضطراب شدید دارید، از این رنگ استفاده نکنید؛ زیرا حس درونگرایی شما را دوچندان خواهد کرد و باعث تقویت خلق تیره و غمگین تان خواهد شد. افرادی که شب ها استفاده از سایه رنگ های تیره را ترجیح می دهند، باید از به کار بردن سرمه ای و آبی تیره که دلگیر و افسرده است و بنفش که تمایلات منفی و فریب کارانه ایجاد می کند، اجتناب کنند."

فهرست مطالب

فصل اول؛ با رنگ ها به زندگی خود انرژی دهید

فصل دوم؛ رنگ درمانی

فصل سوم؛ ایجاد هماهنگی در رنگ های خانه

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات نسل نو اندیش

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها