×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
نسخه بهتر خودت

دانلود کتاب نسخه بهتر خودت

نسخه بهتر خودت
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست
نقد و بررسی

نام کتاب : نسخه بهتر خودت

نویسنده : جول اوستین

ناشر : نسل نو اندیش

مترجم : افسانه اکبرزاده مقدم

تعداد صفحات : 408 صفحه

شابک : 978-964-236-971-3

تاریخ انتشار : 1397

رده بندی دیویی : 248/4

دسته بندی : خودشناسی و خودسازی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 69900 تومان


معرفی کتاب

"نسخه بهتر خودت" / هفت نکته کلیدی برای بهبود زندگی روزانه
کتاب حاضر با عنوان اصلی (Become a better you) اثری از جوئل اوستین (Joel Osteen) می باشد که با ترجمه ای از افسانه مقدم، توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.
در کتاب نسخه بهتر خودت نویسنده می‌خواهد به شما کمک کند این کار را انجام بدهید. می‌خواهد عمق بیشتری را بررسی کنید؛ امیدوار است در این جست‌وجوی درونی به شما کمک کند بذرهای ارزشمندی را که خداوند در وجودتان نهاده است کشف کنید. در این کتاب، هفت نکته کلیدی ارائه می‌ شود تا از آن استفاده کنید و قفل گنجینه‌هایتان را باز کنید و اجازه بدهید خودشان را در زندگی‌ای سرشار از موهبت روان کنند. این نکات کلیدی پیچیده و دشوار نیستند؛ درواقع، سادگی محض آن‌ها سبب شده است توجه افراد را به خود جلب نکنند. به گفته مولف این هفت نکته کلیدی شخصیت او را شکل داده اند و باعث شده اند در زندگی شخصی، روابط، خانواده و در زمینه شغلی‌ چشم انتظار اتفاقات خوب باشد. نویسنده می داند این نکات کاربرد دارند، زیرا آن‌ها را اول از همه در زندگی خودش تجربه کرده‌است. «نسخه بهتر تو» در مورد رشد، یادگیری و پیشرفت است. هرچه بیشتر به خدا اعتماد کنی، بهتر می‌شوی. او مدام افق دید تو را گسترده می‌کند و می‌توانی نسخه بهتری از خودت بشوی!

در بخشی از این کتاب می خوانیم :
" اگر بر آرامش، مهربانی، لطافت، فروتنی و خویشتن‌داری تأکید کنی می‌بینی که ویژگی‌های شخصیتی مثبت در زندگی‌ات گسترش پیدا می‌کنند. تصمیم‌های بهتر بگیر و به‌جای غرزدن در مورد رفت‌وآمد به محل کار، یاد بگیر بگویی: «خدای عزیزم، خوشحالم که لااقل یک شغل دارم. شاید مردم با من بدرفتاری کنند؛ اما من برای آن مردم کار نمی‌کنم، خدایا من به تو خدمت می‌کنم.» وقتی این کار را انجام بدهی بر خوبی‌ها تأکید کرده‌ای و عادت‌های جدید پرورش می‌یابند. عادت یک رفتار اکتسابی و آموختنی است. ما این کار را بدون فکر انجام می‌دهیم و تقریباً ارادی نیست."

فهرست مطالب

بخش اول. پیوسته به جلو حرکت کن

بخش دوم. با خودت مهربان باش

بخش سوم. روابط بهتری برقرار کن

بخش چهارم. عادت های بهتری کسب کن

بخش پنجم. جایگاه کنونیات را در آغوش بگیر

بخش ششم. وجودت را پرورش بده

بخش هفتم. همچنان مشتاق زندگی باش

کتاب نسخه بهتر خودت | بهترین خودت باش

خداوند در وجود همه انسان ها نیرویی نهاده که به وسیله آن هر روز برای بهتر شدن تلاش می کنیم. این نیرو به شما کمک می کند خود واقعیتان را پیدا کنید و در جهت بهتر شدن آن بکوشید. اما چگونه می توانیم یک خود بهتری بسازیم که در آینده به آن افتخار کنیم؟ چطور نشانه های برتری و شایستگی را در خود پیدا کنیم؟ کتاب نسخه بهتر خودت اثر جول اوستین نشانه هایی که هرگز در خود مشاهده نمی کردید یا برایتان مبهم بوده را به شما نشان داده تا بتوانید با پیدا کردن آنها به بهترین خود تبدیل شوید. در ادامه با ما همراه باشید تا نقد و بررسی این کتاب روانشناسی را ارائه کنیم.

 

کتاب نسخه بهتر خودت

 

معرفی کتاب نسخه بهتر خودت

جول اوستین نویسنده و برگزار کننده رویدادهای خودشناسی و خودسازی، در کتاب نسخه بهتر خودت (Become a better you) ، مباحث متعددی را بیان کرده است. هر بخش کتاب نسخه بهتر خودت، با پیوستگی موضوعی که دارد شما را با خودتان آشنا کرده و استعدادهایی که از آنها بی خبر بودید را آشکار می کند. همین استعدادهایی که از وجود آنها در وجودتان بی خبر بودید، سرنوشت ساز شده و در مسیری باورنکردنی قرار می گیرید.

هیچکس علاقه ندارد در یک مکان باقی بماند و مانند آبی راکد به زندگی ادامه دهد. انسان های سالم و توانمند، شوق بهتر شدن داشته و هرگاه در این مسیر قدم می گذارند، شور بیشتری از خود نشان می دهند. این شور و شوق باعث شده هر جا احساس بد و ناامنی داشتید مکان را تغییر تغییر دهید و از حاشیه امن خود بیرون آیید. اما به کارگیری این ترفندها نیازمند مطالعه و عمل است و بدون تداوم در این دو موضوع امکان پذیر نخواهد بود.

تا به حال به فردی برخورد کرده ای که با تمام ویژگی های خوب و بد شما را دوست دارند؟ کسانی که همچنان شما را برای بهتر شدن تشویق می کنند و از شما می خواند خسته نشوید و ادامه دهید. در واقع این ها همان انسان هایی هستند که در جهت پیدا کردن ورژن اصلی و بهتر خود تلاش کرده اند و به آن رسیده اند. در نتیجه خدا آنها را سر راه شما قرار داده تا بتوانید خود را پیدا کنید و مانند آنها پله های ترقی را طی کنید. به یاد داشته باشید اگر نیاز یا آرزویی در وجود شما شعله ور است، خداوند قطعا آن را در شما دیده و مطمئن هست به آن آرزو می رسید. پس آدم ها و افکاری که الگو و انرژی های منفی را به شما تزریق می کنند، حذف کنید و در مسیر بهتر شدن گام بردارید. هرگز افکار و عقاید خود را دست چنین انسان های وقیحی ندهید. از کسانی کمک بگیرید که با آغوش باز از آرزوهای شما حمایت کرده و به بزرگ شدن شما کمک می کنند.

رفتن به سفر درونی و پذیرش کار دشواری است و هر فردی قادر به تغییر نخواهد بود. می دانید چرا؟ چون زمانی که به درون خود سفر می کنید شاهد اوضاع نا به سامانی خواهید بود که سال ها با آنها زندگی کردید و از برخی از مشخصات آنها خبر نداشتید. برای مثال در سفر درونی متوجه صداهای منفی درونی می شوید که سال هاست شما را درگیر اتفاقاتی کرده و حتی جلوی موفقیتتان را گرفته است. در نتیجه از بین بردن این صداهای منفی کار حضرت فیل است اما غیر ممکن نخواهد بود. پیشنهاد ما این است با خواندن کتاب نسخه بهتر خودت در این مسیر قرار بگیرید و بهترین خودتان را پیدا کنید.

 

این جملات زیبا و تسلی بخش را در کتاب می خوانید:

- حتی پیش از آنکه متولد شوی خداوند به تو می اندیشیده است.

- فقط ترک کردن عادات بد کافی نیست، باید آن ها را جایگزین کنیم.

- سی ثانیه اول هر گفت وگو، یک ساعت بعد آن را مشخص می کند.

- در مورد آنچه هستی صحبت نکن، درباره آنچه می خواهی بشوی حرف بزن.

- آدم هایی که سر وقت می رسند معمولاً از دیگران جلوترند.

- هیچ وقت نمی توانی چیزی را تغییر بدهی که تحمل می کنی.

- ما همان چیزی را جذب می کنیم که مدام به آن می اندیشیم.

 

بهترین خودت باش

 

نتیجه گیری

با جول اوستین نابغه همراه شوید و کتاب او را با دقت بخوانید. این نویسنده قهار در کتاب نسخه بهتر خودت، حرف های زیادی در خصوص خودشناسی ارائه داده که با مطالعه هر بخش آن به موضوعاتی پی می برید که نوری شفابخش به زندگیتان وارد می کند. برای بهتر شدن باید زمان بگذارید. سال ها طول کشید تا افرادی مانند استیو جابز، بیل گیتس و اپرا وینفری به آنچه که همیشه در انتظارش بودند تبدیل شوند.

 

به قلم: فائزه رنجبران

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات نسل نو اندیش

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها