×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
همانند یک پرنس و پرنسس باشیم

دانلود کتاب همانند یک پرنس و پرنسس باشیم

همانند یک پرنس و پرنسس باشیم
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : همانند یک پرنس و پرنسس باشیم

نویسنده : کبری سبزعلی یمقانی

ناشر : کلید پژوه

تعداد صفحات : 244 صفحه

شابک : 978-622-95065-9-2

تاریخ انتشار : 1398

رده بندی دیویی : 395/

دسته بندی : کتابهای روانشناسی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 20000 تومان


معرفی کتاب

"همانند یک پرنس و پرنسس باشیم!؟" / راهنمای برندینگ شخصی و آداب معاشرت
کتاب حاضر اثری از کبری سبزعلی یمقانی می باشد، توسط انتشارات کلید پژوه منتشر شده است.
در دنیای پرتلاطم امروز قطعاً یکی از مهم‌ترین پیش‌نیازهای موفقیت در هر زمینه‌ای در اختیار داشتن شبکه‌ای گسترده و پویا از ارتباطات با افراد جامعه است. مقبولیت و محبوبیت درون چنین شبکه‌ای از روابط می‌تواند نقش مؤثری در موفقیت و کامیابی ما در عرصه‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی داشته باشد. افراد قبل از هر چیز از طریق رفتارهای اجتماعی ما در مورد منش و دیدگاه‌های‌ ما قضاوت می‌کنند، چرا که این تنها بخش قابل رؤیت از شخصیت ما است. بنابراین، اصلاح و تقویت رفتارهای مقبول و موردپسند جامعه بخش عمده‌ای از مسیر موفقیت ما را شکل خواهد داد. متخصصان علوم مدیریت، بازاریابی، روانشناسی و جامعه‌شناسی از چنین فرآیندی با عنوان "برندینگ شخصی " یاد می‌کنند، که در آن می‌توانیم با ایجاد تمایز و برتری در رفتارهای اجتماعی خود و تعالی و تکامل بخشیدن به آن‌ها تصویر ذهنی مثبتی را در دیگران و خود ایجاد نماییم. این کتاب می‌کوشد تا با ارائه رهنمودهای رفتاری، الگوهای رفتار اجتماعی ما را اصلاح کرده و ارتقاء بخشد. تفاوت قابل توجه این کتاب با دیگر کتب موجود در زمینه موفقیت فردی و برندینگ شخصی، عملی و کاربردی بودن راهکارها و دستورالعمل‌های آن است که به راحتی و با صرف هزینه‌ای ناچیز قابل اجرا بوده و می‌تواند تفاوت عمده‌ای در جایگاه اجتماعی ما در نظر دوستان، شرکای تجاری، خانواده و از همه مهم‌تر خودانگاره شخصی ایجاد کند و این همان معنای اصیل پرنس و پرنسس بودن است که در سراسر این کتاب به آن اشاره شده است.
هدف این کتاب آموزش نکاتی است که با رعایت آن‌ها بتوانید در جامعه به مانند یک «پرنس» و «پرنسس» بدرخشید. از آداب غذا خوردن و سبک لباس پوشیدن گرفته تا طرز دست دادن یا حتی نحوه‌ صحبت کردن و برخورد با دیگران و غیره. این نکات آموزنده از شما یک «پرنس» یا یک «پرنسس» تمام عیار خواهد ساخت و شما را در جامعه متمایز می‌نماید. پس اگر دوست دارید همانند یک «پرنس» و «پرنسس» بدرخشید، مطالعه این کتاب را به شما توصیه می‌کنم.
پس بیایید همانند یک «پرنس» و «پرنسس» باشیم!
در بخشی از این کتاب می خوانیم :
"یاد بگیرید که چطور با افکار منفی برخورد کنید و بتوانید تشخیص بدهید که کدامیک از این‌گونه افکار عقلانی و صحیح است و کدام صحیح نیست: آیا مدام به خود می‌‌گویید که فرد جذابی نیستید؟ آیا مدام احساس خستگی می‌‌کنید؟ آیا فکر می‌‌کنید فرد بی‌ارزش یا بی‌مسئولیتی هستید؟ اینها افکاری منفی هستند که اعتماد به نفس را نابود می‌‌کنند و شما را از یک زندگی آرام و لذت‌بخش محروم می‌‌سازند. اگر بتوانید خود را از این افکار منفی دور سازید و مدام به خود بگویید که فرد ارزشمندی هستید می‌‌توانید به روند اجتماعی شدن خود کمک کنید. بعضی اوقات ممکن است حس کنید که به این افکار منفی و بی‌ارزش عادت کرده‌اید. "
 

فهرست مطالب

این کتاب فهرست ندارد.

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات کلید پژوه

کتاب های دیگری از نویسنده کبری سبزعلی یمقانی

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
سعیدبایری یار

عالی

1400-08-28

برچسب ها