×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
همسر رویایی من

دانلود کتاب همسر رویایی من

همسر رویایی من
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست
نقد و بررسی

نام کتاب : همسر رویایی من

نویسنده : جولیا کویین

ناشر : طلوع ققنوس

مترجم : نشاط رحمانی نژاد

تعداد صفحات : 379 صفحه

شابک : 978-622-6679-16-9

تاریخ انتشار : 1388

دسته بندی : رمان های خارجی, داستان و رمان های عاشقانه

نوع کتاب : PDF

قیمت نسخه الکترونیک : 45000 تومان


معرفی کتاب

"همسر رویایی من" / خاندان روکسبی
کتاب حاضر با عنوان اصلی (The Girl with the make-Believe Husband) اثری از جولیا کویین (Julia Quinn) می باشد با ترجمه ای از نشاط رحمانی نژاد، توسط انتشارات طلوع ققنوس منتشر شده است.
داستان این رمان درباره دختری به «سیسیلیا» است که دو راه بر سر زندگی اش قرار دارد. یکی ازدواج با فردی از خویشان خود که فردی نجیب نبود، دوم اینکه با عمه اش زندگی کند. اما او هیچ یک از این دو را انتخاب نمی کند و تصمیم می گیرد که به دنبال برادرش که در جنگ گم شده است بگردد و به همین هدف به جست و جو می پردازد. در این راه به جای یافتن برادرش بهترین دوست او شخصی به نام «ادوارد» را پیدا می کند. دراین زمان ادوارد بی هوش است و سیسیلیا تصمیم می گیرد تا نجات جان او کنارش بماند ...
در بخشی از این کتاب می خوانیم :
"چند ساعت بعد، وقتی سیسیلیا که داشت به دنبال ستوان جوان و شنگولی می رفت که فرستاده شده بود او را تا مسافرخانه همراهی کند، متعجب بود که دیگر کی قلبش دست از محکم کوبیدن برخواهد داشت. خدای عزیز! امروز عصر چند تا دروغ گفته بود؟ سعی کرده بود پاسخ هایش را تا حد ممکن به حقیقت نزدیک نگه دارد، هم به خاطر اینکه کمی وجدان خودش را آرام کند و هم اینکه اصلا نمی  دانست دیگر چطور می توانست به اینکار ادامه بدهد. باید به ادوارد حقیقت را می گفت. واقعا داشت همین کار را هم می کرد، ولی بعد کلنل استابس با دکتر برگشته بود. اصلا امکان نداشت وقتی آن ها حضور داشتند به چنین چیزی اعتراف کند. مطمئنا با لگد از بیمارستان به بیرون پرت می شد، و ادوارد هنوز هم به او نیاز داشت. خودش هم به ادوارد نیاز داشت.
در این سرزمینی که به شدت غریب و تنها بود و تقریبا پولش تمام شده بود. و حالا که تنها دلیلش برای سرپا داشتن خودش بیدار شده بود، بالاخره می توانست قبول کند که از ترس عقلش را از دست داده بود. اگر ادوارد او را نمی پذیرفت، به زودی آواره خیابان ها می شد. و هیچ چاره ای به جز برگشتن به انگلستان نداشت و سیسیلیا نمی توانست اینکار را بکند، نه بدون اینکه بفهمد چه بلایی بر سر برادرش آمده بود. برای آمدن به این مسافرت فداکاری خیلی بزرگی کرده بود. برای اینکار تا ذره آخر شجاعتش را خرج کرده بود."
 

فهرست مطالب

این کتاب فهرست ندارد.

نقد کتاب همسر رویایی من

آیا شما فکر می کنید که هیچ مصلحتی بالاتر ازراست گویی نیست؟ آیا موقعیتی وجود ندارد که فرد دلیلی برای دروغ گویی پیدا کند؟ عشقی که بر اساس دروغ بنا شده است را می توان عشق واقعی دانست؟ در این رمان نویسنده شما را به دنیایی خواهد برد که احساس کنید موقعیت هایی وجود دارد که دروغ گفتن می تواند آنقدرها هم بد نباشد. از این نظر می توان گفت که جولیا کویین در رمان به موقعیت های مرزی فلسفه اخلاق پرداخته است. موقعیت هایی که آدمی مجبور است بین دو ارزش اخلاقی یکی را انتخاب کند.

داستان های کتاب در قلب آمریکا نیویورک اتفاق می افتد، اما شما با شخصیت های انگلیسی موجه هستید. سربازانی که در پی مستعمره کردن آمریکا تا آنجا پیشروی کرده اند. این جنگ که در آن توماس برادر سیسیلیا و اداورد می جنگند مربوط به انقلاب آمریکا است اما دیدگاه افراد انگلیسی است.

 

همسر رویایی من

 

این رمان گرچه در آن یک سری مخفی کاری هایی اتفاق می افتد و از طرف دیگر رازهایی وجود دارد اما یک رمان عاشقانه است. افرادی که کتاب های جولیا کوین را خوانده اند می دانند او در نوشتن رمان های عاشقانه مهارت خاصی دارد و خواننده را با اوج هایی که در داستان خود به وجود می آورد راضی نگه می دارد.

در نوشته های این نویسنده علاوه بر عنصر عشق می توان شوخ طبعی های ظریفانه ای را نیز جست و جو کرد. او در تعامل بین شخصیت های داستان خود ایجاد صحنه های طنز را از یاد نمی برد و برای این کار سبک مخصوص به خود را دارد.

 

کتاب همسر رویایی من

 

نکته ای که در رابطه با این رمان وجود دارد طرحی است که نویسنده برای رمان عاشقانه انتخاب کرده است. شاید بسیاری از رمان های عاشقانه ای که خوانده اید یک روند یکسانی را سپری کرده اند اما همسر رویایی من داستان تازه ای دارد.

رمان همسر رویایی من دومین کتاب از سه کتابی است که این نویسنده به صورت سریالی در یک راستا چاپ کرده است. البته این بدین معنی نیست که بدون داشتن کتاب اول شما چیزی از داستان دستگیرتان نخواهد شد. کتاب ها تا حد زیادی به صورت مستقل نوشته شده اند و قابل استفاده هستند.

 

کتاب همسر رویایی من اثر جولیا کویین

 

یک نکته خوب در مورد کتاب همسر رویایی من این است که هر دو شخصیت اصلی داستان ادوارد و سیسیلیا آدم های خوبی هستند. هردو آنها اشخاصی هستند که می توانند مورد اعتماد قرار گیرند و توسط خوانندگان دوست داشته شوند. رابطه آنها گرچه بر اساس دروغ شکا می گیرد اما رفته رفته عمیق تر می شود و به جایی می رسد که واقعا همدیگر را دوست دارند.

این کتاب جزو آندسته از رمان هایی است که خواننده دوست دارد با فریاد به شخصیت ها بگوید که از اول حقیقت را به هم دیگر بگویید اما نویسنده با وجود عدم گفته شدن حقیقت بین این دو شخص باز هم داستان را به خوبی پیش برده است.

انتقاداتی که برخی از خوانندگان به این رمان وارد کرده اند شامل دروغ های پر شمار سیسیلیا، شاد نبودن زیاد او و رفتارهای بعضا کودکانه این شخصیت است که البته باید گفت همین موارد هستند که تفاوت بین این رمان و رمان های دیگر عاشقانه را می سازند.

نویسنده: سعید گلمحمدی

 

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات طلوع ققنوس

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
نسترن غنمی

کتاب رسوایی جورجی کتاب اول از این مجموعه هم قرار بدین

1402-03-06

برچسب ها