×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
هوش ریاضی و یاددهی یادگیری ریاضی

دانلود کتاب هوش ریاضی و یاددهی یادگیری ریاضی

هوش ریاضی و یاددهی یادگیری ریاضی
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : هوش ریاضی و یاددهی یادگیری ریاضی

نویسنده : محمدجواد دژکوهی

ناشر : جالیز

تعداد صفحات : 104 صفحه

شابک : 978-600-9927-34-0

تاریخ انتشار : 1397

رده بندی دیویی : 76/510

دسته بندی : کتابهای دانش آموزی, کتابهای دانشگاهی, کتابهای هوش و حافظه, ریاضیات

نوع کتاب : PDF

قیمت نسخه الکترونیک : 16000 تومان


معرفی کتاب

"هوش ریاضی" / یاددهی یادگیری ریاضی
کتاب حاضر اثری از محمد جواد دژکوهی می باشد که توسط انتشارات جالیز منتشر شده است.
هوش یکی از ویژگی های مهم انسانی است. اغلب توانایی ها و استعدادهای فردی را به همین عامل هوش نسبت می دهند .هوش با اینکه امری کاملاً روشن و بدیهی است، اما در عین حال پیچیده ترین مفهوم روانشناختی است و هنوز تعریف مشخص و واحدی توسط نظریه پردازان و روانشناسان برای این مفهوم ارائه نشده است. برخی از روانشناسان هوش را یک مفهوم یکپارچه و واحد میدانند. آنها به انواع هوش اعتقاد ندارند و معتقدند هوش یک عامل کلی است که بر اثر کسب تجربه و یادگیری، برخی جنبه های آن رشد می کند و برخی توانایی های فرد گسترش می یابد. در مقابل برخی دیگر از روانشناسان و متخصصان به هوش های چندگانه یا انواع هوش معتقدند .آنها میگویند هوش یک مفهوم کلی و یکپارچه نیست، بلکه هوش به چند دسته تقسیم می شود. مثلاً برخی روانشناسان مانند گاردنر در نظریه خود هوش را به ۷ دسته تقسیم نموده است که عبارت اند از: هوش زبانی یا کلامی، هوش منطقی -ریاضی، هوش فضایی، هوش بدنی- جنبشی، هوش موسیقی و هوش بین فردی یا تعاملی .بعد از او نیز برخی محققین دو بعد هوش معنوی و هوش طبیعی را به ابعاد هفتگانه او افزودند و ابعاد ۹ گانه هوش را مطرح کردند. گاردنر معتقد است که در هر فردی یک یا چند نوع از هوش می تواند رشد کند. بنابراین او توصیه می کند معلمان و والدین باید دقت کنند تا دریابند کودکان در کدام یک از انواع هوش ها سرآمد و برتر هستند و آنها را در همان مسیر برای شکوفایی استعدادهایشان هدایت کنند. در ادامه به ویژگی های انواع هوش های چند گانه اشاره می کنیم که ممکن است به شما در شناسایی توانایی و استعداد کودکتان یاری کند.
در بخشی از این کتاب می خوانیم:
"فناوری اطلاعات و ارتباطات عبارت است از فناوری هایی که ما را در ضبط، ذخیره سازی، پردازش، بازیابی، انتقال و دریافت اطلاعات یاری می دهند. فناوری اطلاعات در شیوه انجام کارهای ما تحول ایجاد کرده است. فناوری اطلاعات و ارتباطات به هم وابسته اند؛ به طوری که اطلاعات، ماشین کار تلقی می شود و ارتباطات، محصول آن است. فناوری اطلاعات، همچنانکه به وسیله «انجمن فناوری اطلاعات آمریکا» تعریف شده است، «به مطالعه، طراحی ، توسعه، پیاده سازی، پشتیبانی یا مدیریت سیستم های اطلاعاتی مبتنی بر رایانه، خصوصاً برنامه های نرم افزاری و سخت افزار رایانه می پردازد.» به طور کوتاه، فناوری اطلاعات با مسائلی مانند استفاده از رایانه های الکترونیکی و نرم افزار سروکار دارد تا تبدیل، ذخیره، حفاظت، پردازش، انتقال و بازیابی اطلاعات به شکلی مطمئن و امن انجام پذیرد. اخیراً تغییر اندکی در این عبارت داده می شود تا این اصطلاح به طور روشن دایره ارتباطات الکترونیک را نیز شامل گردد."

فهرست مطالب

این کتاب فهرست ندارد.

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات جالیز

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
Pooya Manafi

عالییی بود

1400-11-30

برچسب ها