×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
ویزا برای اتاق خواب

دانلود کتاب ویزا برای اتاق خواب

ویزا برای اتاق خواب
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : ویزا برای اتاق خواب

نویسنده : فرانک کلابی

ناشر : گیوا

تعداد صفحات : 71 صفحه

شابک : 978-600-451-541-2

تاریخ انتشار : 1398

دسته بندی : خانواده و روابط اجتماعی

نوع کتاب : Epub

قیمت پشت جلد : 10900 تومان

قیمت نسخه الکترونیک : 5000 تومان


معرفی کتاب

" ویزا برای اتاق خواب " / جلد اول

کتاب حاضر اثر فرانک کلابی از انتشارات گیوا منتشر شده است.

از ارکان مهم نوشتن، هنجارشناسی و تعهّد و پایبندی به اصول و ریشه‌های آن هنجارهاست. هنجارهایی که در بند هیچ قیدی جز انسانیّت و خدمت برای اعتلای آن نباشد. بنابراین، نویسنده‌ و شاعر متعهّد، کسی است که قلمش را در خدمت ارزش‌ها و هنجارهای انسانی قرار دهد و برای هیچ مصلحتی از ارزش‌های اثرش نکاهد.

مجموعه‌ کتاب‌های «پاسپورت خوشبختی» که در چند مجلد ارائه شده است، اثری متعهّد به ارزش‌های انسانی و مشتمل بر آموزه‌های انگیزشی برای ایجاد زندگی بهتر بر پایه‌ی روابط بهتر است که نویسنده‌ی آن سرکار خانم فرانک کُلابی تلاش بر آن دارد، ما را با بایدها و نبایدهای زندگی زناشویی و ارتباط با جنس مخالف آشنا سازد و به بیان ویژگی‌ها و خصوصیت‌هایی که نباید دارا باشیم و بایدهایی که می‌بایست در گفتار، رفتار و عملکردهای‌مان ایجادکنیم میپردازد. 

نویسنده‌ی کتاب، در کتاب‌های دیگرش «آقای سیب‌زمینی و خانم هویج» نیز به همین مهم پرداخته و موفق عمل کرده است. نویسنده‌ای ایرانی که می‌توان آینده‌ای خوب و متعالی را برایش در عرصه‌ی ادبیات انگیزشی و کمک به بهتر زیستن پیش‌بینی کرد.

مجموعه «پاسپورت خوشبختی» چندین مجلد خواهد شد که در هر یک به یکی از محورهای ارتباطی و بایدها و نبایدهای آن پرداخته خواهد شد. در این جلد به بررسی کمّی و کیفی زندگی مجردها پرداخته شده و ما را با این آگاهی روبرو می‌کند که زندگی مجردی نیز همانند زندگی متأهلی دارای حرمت و ارزش خاص خود هست.

به نقل از نویسنده :

زندگی هم نوعی مسافرت لاکچری است. این که برای زندگی‌ها‌ی‌مان برنامه‌ریزی و تشریفات قائل شویم یا خیر، بستگی به خودمان دارد. هیچ کس از مسافرت‌های لوکس بدش نمی‌آید. مسافرت‌های لوکس احساس قدرت بیشتری به ما می‌دهند. در این سفرها گویی چندین مرتبه به هویت و شخصیت ما اضافه می‌شود.

تا به حال به تشریفات زندگی فکر کرده‌اید. به خط‌کش‌هایی که اگر باشند، خط‌های برجای مانده از ما چقدر دقیق‌تر و منظم‌تر هستند. 

تا اسم تشریفات می‌آید، یاد تلویزیون‌های بزرگ و یخچال‌های سایدبای‌ساید و مبلمان چندین میلیونی و یک زندگی اشرافی می‌افتیم؛ منظور من این نیست! منظور از تشریفات، محدودیت‌هایی است که ما به رفتار و گفتار و اخلاق‌مان گره می‌زنیم. محدودیت‌هایی که همگان آن‌ها را ندارند و همین باعث می‌شود، آن‌هایی که این محدودیت‌ها را اعمال کرده‌اند، بهتر و برجسته‌تر به نظر برسند. قطع به یقین تا به حال فکرش را هم نکرده بودید. اما من به آن فکر کردم و حالا می‌خواهم از طریق این کتاب، کمی از این تشریفاتِ رفتاری را وارد زندگی‌مان کنیم. شاید زندگیِ ما برای رسیدن به خوشبختی، شادی و یا ایجاد روابط مستحکم و ماندگار، به چاشنی‌هایی از این دست احتیاج داشته باشد.  

شاید زندگی من کمی انعطاف لازم دارد و من میزان آن را نمی‌دانم. ممکن است با حفظ کردن یک جمله و روزها تکرار آن برای همسرم، احساس جدیدی در زندگی ما متولد شود. شاید زندگی ما چیزی کم داشته باشد و خودمان از آن بی‌اطلاع باشیم. بیایید گاهی از یک زاویه‌ی جدیدتر به زندگی نگاه کنیم. این زاویه در مجموعه‌ کتاب‌های «پاسپورت خوشبختی» با محدودیتی مواجه است. من برای ورود به بعضی روابط، مسائل و فضاها، محدودیت‌هایی در نظر گرفته‌ام. محدودیتی که در قالب تشریفات لوکسی به نام «ویزا» آورده شده است. برای ورود به خانه‌، زندگی، ارتباط با همسر و حتی ورود به بعضی اتاق‌ها باید ویزا بگیرید. همان‌طور که می‌دانید کسانی که ویزا می‌گیرند اشخاص خاصی با ویژگی‌هایی خاص هستند که اخذ ویزا برای آن‌ها یک نوع برتری ایجاد می‌کند و دقیقاً نظر من هم همین است. از بین بی‌شمار زن و شوهر، مجرد و سالمند، چرا شما در زندگی، روابط و ارتباط با همسر یا دوستان‌تان دارای برتری نباشید؟ برتری که عنوان آن برای شما در عین پشت سر گذاشتن سختی‌های زیاد، شیرینی خاصی به همراه می‌آورد.

در مجموعه‌ی چندجلدی کتاب‌های «پاسپورت خوشبختی»، سعی دارم محدودیت‌های تلخی را بیان کنم که در صورتی که در مسیری درست هدایت شوند، شیرینی متفاوتی را برای شما ایجاد خواهد کرد. 

از‌ آن‌جا ‌که اتاق‌‌خواب، یکی از فراگیرترین و پراستفاده‌ترین فضاهای یک خانه است، در این جلد سعی شده است، از مشکلات و معضلات مکرر که در این اتاق اتفاق می‌افتد پرده برداریم و چاشنی‌های تلخ یا شیرینی را به آن اضافه کنیم، تا شب‌ها و روزهای شیرین‌تری را در این فضا تجربه کنیم.

در بخشی از کتاب ویزا برای اتاق خواب ( جلد اول ) می خوانیم :

" خیلی از من و شما توی اتاق‌خواب‌‌مان تبدیل به آقا و خانم بی‌سیاست می‌شویم. خیلی از مایی که شاید حدود تحصیلات‌مان از لیسانس و فوق لیسانس گذشته و هرشب کتاب‌های روشن‌فکرانه مطالعه می‌کنیم و سعی داریم امروزی باشیم، رفتار در اتاق‌خواب را نمی‌دانیم...

وقتی به این‌جا می‌رسید، شاید خیلی‌ها بادی به غب‌غب بیندازید، آن‌هایی که ریش دارید دستی به ریش‌تان بکشید و آن‌هایی که ندارید چانه‌هایتان را با دست لمس کنید و دقایقی به گذشته نگاهی بیندازید و سری تکان بدهید و بگویید که ما تمام وظایف زنی یا شوهری‌مان را تمام و کمال انجام داده‌ایم و شاید همان‌طور که توی دل‌تان به نویسنده‌ی این کتاب دهن‌کجی می‌کنید، کتاب را پرت کنید زیر تخت یا جایی که یک جوری گم و گور بشود و با خودتان بگویید کاش بیشتر دقت می‌کردم و کتاب مفیدتری می‌خریدم."

 

فهرست مطالب

این کتاب فهرست ندارد.

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات گیوا

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
f.z

مجموعه ی چند جلدیش رو گرفتم جالب بود. هر جلدش در مورده یه چیزی بود. کوتاه و خلاصه و مفید. ارزش خرید داشت

1399-04-16

برچسب ها